2014-05-01, 18:36
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Rönnberg är i första hand en inspiratör och ingen analytiker.

Sen vet jag inte om det är så jävla dåligt att sluta tvåa i SHL första säsongen med ett ganska ungt lag. Okej, rätt många föreningar har ju inte levererat i par så det är klart att någon måste sluta i toppen men ändå. Han känns som rätt tränare på rätt plats just nu trots allt.

Kul, men inte oväntat att du bara hittade fel Jag med den ringa kunskap jag har, tycker att Rönnberg är analytisk. Han är säkert en inspiratör också, utom möjligen i Luleå där han och Kyrö hade ett h-e att inspirera...
2014-05-01, 18:59
Avslutad
Mikael Johansson ratar FBK och väljer spel i Rapperswill istället.
2014-05-01, 19:17
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Mikael Johansson ratar FBK

...och samtliga andra europeiska toppklubbar som jagade hans signatur och går till ett bottenlag i Schweiz.
2014-05-01, 19:21
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
...och samtliga andra europeiska toppklubbar som jagade hans signatur och går till ett bottenlag i Schweiz.
Förmodligen var det någon gammal pojkdröm han hade.
2014-05-01, 19:23
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Mikael Johansson ratar FBK och väljer spel i Rapperswill istället.

Han ratade inte FBK, FBK ratade honom.
2014-05-01, 19:27
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Förmodligen var det någon gammal pojkdröm han hade.

Det där var humor - och kanske sant. Klasen började, nu kan svenska hockeyspelare komma ur garderoben...
2014-05-01, 19:27
Medlem
Karol.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Det är ju lite av en tradition att Modo norpar bra forwards från Djurgården. Givetvis jättetråkigt om Bergkvist lämnar.

Men vad menar du med "lite mer upprörda"?
Efter Reideborn och Ahnelöv plockar vi eran poängbästa från j20, Dif-fansen är så upprörda för Modo plockar talanger från Stockholm så de sitter och hittar på att vi betalar högst juniorlöner.
2014-05-01, 19:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av von_S

Pengar såklart. Dessutom hade han nog skrivit på för FBK om dom betalat mer, när skall folk lära sig att nästan " alla " spelare går dit dom får bäst betalt.
2014-05-01, 19:56
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karol.
Efter Reideborn och Ahnelöv plockar vi eran poängbästa från j20, Dif-fansen är så upprörda för Modo plockar talanger från Stockholm så de sitter och hittar på att vi betalar högst juniorlöner.
Mm vi sitter och storbölar.
2014-05-01, 20:01
Medlem
Biancocelestes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karol.

Nåja, "hittar på" gör de väl inte direkt. Orkar man bara sätta sig in i det hela är det väldigt tydligt.
2014-05-01, 20:03
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Kul, men inte oväntat att du bara hittade fel Jag med den ringa kunskap jag har, tycker att Rönnberg är analytisk. Han är säkert en inspiratör också, utom möjligen i Luleå där han och Kyrö hade ett h-e att inspirera...

Bara hittade fel? Jag hyllade väl Rönnberg och Frölunda nyss? Hur fan kan du få det till att jag hittar fel? Det är ju du som är konstant gnällig i det här jävla forumet där allt och alla är sämst i din bok.
2014-05-01, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biancoceleste
Nåja, "hittar på" gör de väl inte direkt. Orkar man bara sätta sig in i det hela är det väldigt tydligt.

Om du nu har satt dig in i det, och sett att det är tydligt, kanske du kan berätta för oss som inte satt oss in i det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in