2014-04-14, 21:42
Medlem
fluktartommys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Högst lönebudget.

Det tvivlar jag starkt på, har du någon källa?
2014-04-14, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluktartommy
HV har högst då de översteg sin budget i år, efter dem är det vi, FBK och Växjö. Googla.
2014-04-14, 21:54
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
HV har högst då de översteg sin budget i år, efter dem är det vi, FBK och Växjö. Googla.
Varför ska han googla när han kan få svaren här av dig?
Och att det skulle vara enkelt att luska ut lagens lönebudget denna säsongen genom att googla lite är helt fel. Hittar i princip inga aktuella siffror (inte helt överraskande).
2014-04-14, 21:58
Medlem
fluktartommys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Varför ska han googla när han kan få svaren här av dig?
Och att det skulle vara enkelt att luska ut lagens lönebudget denna säsongen genom att googla lite är helt fel. Hittar i princip inga aktuella siffror (inte helt överraskande).

Hittar faktiskt inte heller särskilt mycket. Var väl från början en korkad fråga då det nog är väldigt få som faktiskt vet
2014-04-14, 22:05
Medlem
siryessirs avatar
Citat:

Tror du att några av seriens bästa spelare är billiga eller? Annars förstår jag inte riktigt hur man kan tvivla starkt på det.
2014-04-14, 22:09
Medlem
fluktartommys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Tror du att några av seriens bästa spelare är billiga eller? Annars förstår jag inte riktigt hur man kan tvivla starkt på det.

Tror jag inte, men å andra sidan har vi några juniorer/yngre spelare som jag inte tror lyfter några relativt sett höga löner. Trevlig ton du har för övrigt
2014-04-14, 22:11
Medlem
Skellefteås backsida är dock väldigt billig.
2014-04-14, 22:29
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Tror jag inte, men å andra sidan har vi några juniorer/yngre spelare som jag inte tror lyfter några relativt sett höga löner. Trevlig ton du har för övrigt

Det brukar faktiskt kosta mer i längden att ha lokala spelare som spelar i tredje- och fjärdekedjan jämfört med att ha hög omsättning på dessa positioner.
2014-04-14, 22:31
Medlem
DyingAtheists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Det brukar faktiskt kosta mer i längden att ha lokala spelare som spelar i tredje- och fjärdekedjan jämfört med att ha hög omsättning på dessa positioner.
Men det kan det ju vara värt.
2014-04-14, 22:38
Medlem
fluktartommys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte

Ja det har jag ingen aning om men så kanske det är. Tror faktiskt också att man kan ha igen en del av det. Jag personligen ser hellre lokala killar i 3:e och 4:e än inköpt folk och betalar hellre för att gå och se ett sådant lag. Men det är ju bara jag, gemene man kanske inte alls ser det så
2014-04-14, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Longines
Viktor Lööv till NHL. Den såg man väl kanske inte komma direkt.
Blir klirr i kassan för SSK, nu kanske man kan signa Janne Karlsson..

Modos backsidan blir allt tunnare...
2014-04-14, 22:48
Medlem
€rics avatar
Citat:
Topplönerna i skellefteå är inte att leka med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in