Citat:
Ursprungligen postat av
oLf
Hänger du upp dig på ordvalet "Svarta korkade män"?
Fortsätt du att försvara dina fördomar
Och på vilket socialt forum sitter det "svarta" och häckar i klump och utrycker sig lika rasistiskt och nedvärderande samt urbota kul korkat om vita och kvinnor? Please let me know.
Notera för övrigt mitt sista citering nedan, ett exempel på prima intelligens som direkt taget från
bok nr 2. (som säkert kommer snart)
Citat:
Så du ser inga problem med att skicka judiska barn till nazistisk teater?
Känner inte till någon specifikt nazistiskt teaterstycke, men finns säkert. Och har jag något emot att
judiska barn ex. läser Nietzsche ( som för övrigt var klart misstolkad av nazisterna), Knut Hamsun eller nån annan författare med nazistiska åsikter, fanns ett gäng? Nej de thar jag inte så länge man läser dem under ett kontext, så de fattar vad de läser.
Samma med flickor som ska sitta och plåga sig igenom bibeln eller nån annan av ett betydligt större utbud av kvinnonedvärderaden skönlitt. Ingår i allmänbildningen. Varför denna allmänbildning ska hållas undan just pojkar förstår jag inte, och inte för flickor?
Feminismen är en av vår tids största ideologier och jag kan citera dig Tough shit!
Citat:
Tough shit, så ser verkligheten ut.
Ja och helt ok enligt er.
Citat:
Vad arg du låter
Oavsett om männen brydde sig eller ej så var det ingen som tvingade kvinnor att skaffa barn.
Hahhaa, nej ingen som tvingar män heller skaffa barn. Och klart vi kan ju klara oss utan barn, vad ska vi med dem till?
Visst. Precis lika ofta som män hugger knivar i varandra, slänger ut varandra från broar, eller klubbar ner folk för att de gillar ett annat fotbollslag, samma kön, är mörka i huden eller nått annat som verkar irritera just män faktiskt.
Citat:
Och i 100% av de 90%:en hade mannen ingen anledning att klappa till kvinnan? Partnervåld är jämt fördelat mellan könen, och det är vanligt att båda parterna spöar på varandra i våldsamma förhållanden. Nästan bara kvinnor anmäler dock.
Om man likställer en lavette, kastad tallrik, slit i hår, med 3 brutna revben, strypmärken på halsen eller bli slängd i väggen 4 ggr så visst. Men inte direkt jämförbart enligt mig.
Citat:
Är det där prion ligger för män som vill försörja sin familj? Du har en väldigt skev syn på män.
nej jag tycker faktiskt ni en väldigt skev syn på män här inne.
Citat:
Ja just det, alla kvinnor som inte tycker som du är dumma
För det är smart att rätta sig efter feministiska ideal, än att göra egna val...
Männisor som gör sig ekonomiskt beroende av en man och tror det ska hålla resten av livet trallallla i ett land där över 50% skiljer sig inom 7 år eller vad det nu är....
är lite dumma ja. Så ska du hitta ett sånt fruntimmer så ville jag bara tipsa dig vart du skulle leta.
Annat tips! Byt nationalitet till Irakier. Då kan du förmodligen snart få gifta dig med en 9-åring.
9- åringar brukar inte heller riktigt veta vad de ska tycka om något eller ställa till besvär så blir ju bra.
Citat:
Ja vill du det så ser jag inte problemet.
Det är manlig logik det.
Well, jag ser problemet och skulle aldrig begära det av en partner. Just för att jag gillar honom.