Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-01, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WERY
Ja det finns ju en viss problematik med hög brottslighet i USA, där skjutvapen används. Samtidigt ska man tänka på att det bor 300 miljoner där, så det är lätt för dom att ha mer brottslingar, än Kanada, Australien och Sverige/Europa, även om landet bygger på mångkultur. Samtidigt har grannlandet Mexiko, 3 gånger så hög brottslighet men bara 1/3 av den befolkningsmängd, som finns i USA. Fortsätter man sedan ner till Sydamerika, så upprepas det exemplet några gånger lite här och var

Självfallet så blir det ytterligare problem om man även ska ge negrer, mestiter och andra skräpmänniskor vapen. Vad jag syftade på var ex skolskjutningar och liknande incidenter som begås av vita.
Citera
2014-05-01, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Kanske är en strategi för att få polisen att demaskera alla rödingar?

Nu gissar jag på att polisen kommer att ha för fullt upp för att demaskera alla som dyker upp maskerade vid demonstrationen men det hade ju onekligen varit ganska kul om polisen tvingades plocka in alla med masker som dyker upp där. Undra hur många rödingar det hade funnits kvar efteråt? 1, 2?
Citera
2014-05-01, 00:17
Medlem
Hax.Pains avatar
Tycker vi borde lämna 2013 års begrepp, massinvandring.
Det är inte massinvandring, det är en kolonisering av Sverige.
Citera
2014-05-01, 00:21
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hax.Pain
Tycker vi borde lämna 2013 års begrepp, massinvandring.
Det är inte massinvandring, det är en kolonisering av Sverige.

Du menar av alla svenska byar och småstäder där (den etniskt svenska) befolkningen minskar?
Citera
2014-05-01, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Du menar av alla svenska byar och småstäder där (den etniskt svenska) befolkningen minskar?
Ja, men tydligen är det någon skillnad. För när de vita koloniserade icke-vita länder så gjorde de det även med hjälp av våld och det gör ju inte främlingarna i Sverige, eller hur var det nu? Ja, det kulturmarxistiska resonemanget är bra dunkelt och märkligt.
Citera
2014-05-01, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WERY
Det skulle kunna gå, om man som individ tilläts rösta via skattesedeln. Då skulle man kunna logga in på skatteverket med sin e-legitimation, för att sedan kryssa ur rutor, som man inte vill fördela skattepengar till. Ett system där ens skattepengar fördelas på de områden som är ikryssade istället. Jag kallar det systemet för Verkställande Direktdemokrati och det skulle behövas i Sverige, för att kunna styra om skattepengar

Jävligt intressant idé. Vad är demokraterna rädda för, inte är det väl folkviljan?
Citera
2014-05-01, 01:00
Medlem
Jag är själv Sdare så inget ont om SD, men jag börjar skratta varje gång jag tänker på det här.

Jag har tänkt på en "reklam-banner" som hade passat er sjukt bra.

SD vill röra om i grytan - SvP vill tömma den i slasken!

Tänk er följande:

Reklam rutan byter bild 3 ggr.

Blink 1:

Text: Jimmie Åkesson vill röra om i grytan.
bild: Satir bild på Jimmie Åkesson i Gargamel utstyrsel rörandes i en kokande gryta.

Blink 2:
Text: SvP vill tömma den i slasken!
Bild: En "trollface" gubbe tömmer ut grytan, och ur grytan trillar Jimmies, Ekeroths och Måna Sahlins huvuden mm

Trollface ser ut så här: http://thepegleg.com/wp-content/uploads/2011/03/troll-face.jpg

Blink 3:

Text: Rösta SvP X Sebtember! eller dyl

Vet inte riktigt om jag förklarar bra nu, men bilden jag har i huvudet är sjukt rolig iallafall. En sån reklam i högborgen här på flashback hade skapat ett ramaskri, alla hade klickat bara för att se.
Den reklam som idag syns lär inte få särskilt många klick och den sticker inte ut.

Humor, mystik och kraftfull enkel propaganda, tyvärr något man utesluts för i SD

Vad tror ni?
Senast redigerad av xant 2014-05-01 kl. 01:09.
Citera
2014-05-01, 01:57
Medlem
Beardzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niss3

Jag skulle vilja att SvP som första parti jobbar för att vi ska ha en demokratikoll i Sverige. Jag vill veta vart varenda en av mina surt förvärvade skattekronor går till OCH SAMTIDIGT vill jag kunna välja vart dom ska gå.

I ett nationalistiskt Sverige skulle detta gå emot folkgemenskapen. De svaga i samhället ska inte behöva lida för att vissa anser att fri sjukvård etc är onödigt.
Citera
2014-05-01, 13:32
Medlem
TheBurdens avatar
Aftonhoran sänder live från SvP:s demonstration:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/live/1/
Citera
2014-05-01, 13:44
Medlem
Powergirls avatar
Jag är i Jönköping och massor med mig. Jag är ingen vänsteraktivist utan tillhör den stora skaran som vill visa mitt förakt mot de åsikter nazisterna i SVP torgför. Förstår ni inte nu hur illa omtyckta ni är av vanliga väljare så lär ni knappast aldrig förstå. Att ni kallar er Svenskarnas parti är närmast en skymf mot moder Svea.
Citera
2014-05-01, 13:55
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Jag är i Jönköping och massor med mig. Jag är ingen vänsteraktivist utan tillhör den stora skaran som vill visa mitt förakt mot de åsikter nazisterna i SVP torgför. Förstår ni inte nu hur illa omtyckta ni är av vanliga väljare så lär ni knappast aldrig förstå. Att ni kallar er Svenskarnas parti är närmast en skymf mot moder Svea.

Svenskarnas parti är det enda partiet som på allvar bryr sig om svenskarna och Sverige. Alla andra partier vill förstöra Sverige och blanda bort svenskarna.

STOLT - SVENSK - NATIONALIST!

SvP 2014! För ett fritt och tryggt svenskt Sverige.
Citera
2014-05-01, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
De kallar sig Svenskarnas parti för att de anser att svenskarna skall utgöra lejonparten i Sverige och styra över sitt eget öde. Ett självmordsbejakande multikultielände hör inte till den fritänkande svenskens intressen. Därmed Svenskarnas parti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in