Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-04-30, 20:47
Medlem
trtrtrtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Från Andreas Carlssons Facebook: (Han som Expressen och fulmedia hetsar hejdlöst emot bara för att han tycker det är skönt att andras fri luft)

Klockren snubbe. Alla borde klä ut sig till tomtar och clowner för att försvåra för polisen
Citera
2014-04-30, 21:05
Medlem
Skämtar han eller är han allvarlig? Ska han på demonstrationen i morgon? Det känns ju som att det finns en överhängande risk för att han blir gripen, om det nu inte är en oerhört sofistikerad utstyrsel för att lura polis och eventuella SÄPO-agenter.
Citera
2014-04-30, 21:09
Medlem
ispiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Oroligheter väntas när Svenskarnas parti demonstrerar:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3993&artikel=5850746
Ja att det blir bråk mellan SvP och blattarna/blattevurmarna är inget konstigt.
Att Mona Muslim "hedrar" tillställningen med sin närvaro är patetiskt!
Svenskarna har att välja mellan att vara nazist eller kommunist.
http://youtu.be/HvP4q7fzAwg
Citera
2014-04-30, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Skämtar han eller är han allvarlig? Ska han på demonstrationen i morgon? Det känns ju som att det finns en överhängande risk för att han blir gripen, om det nu inte är en oerhört sofistikerad utstyrsel för att lura polis och eventuella SÄPO-agenter.
Den som lever får väl se. Någon föreslog ju att han skulle klä ut sig till en judisk rabbin för att smälta in i publiken, så han kanske gör det
Citera
2014-04-30, 21:56
Medlem
Niss3s avatar
Varför ska driftiga och arbetsamma svenskar arbeta in sig i väggen för att hålla upp en välfärd till människor som har inte har något intresse av att delta och bidra till det svenska samhället.

Jag skulle vilja att SvP som första parti jobbar för att vi ska ha en demokratikoll i Sverige. Jag vill veta vart varenda en av mina surt förvärvade skattekronor går till OCH SAMTIDIGT vill jag kunna välja vart dom ska gå.

Jag tycker att det är anmärkningsvärt att det svenska folket låter våldtäkten fortsätta? Skattepengar som kunde utvecklat vår en gång världsbästa välfärd kastas nu på massinvandringsbålen. Är det först när svenskarnas sommarstugor blir indragna till staten som man tycker att det är obekvämt? Eller nej, man har ju tagit pålen så långt upp i kroppen att huvudet är fullt med regnbågsfärgad smörja och är helt jävla inkapabel att tänka fritt.

Hur vänder vi detta?!
Senast redigerad av Niss3 2014-04-30 kl. 21:58.
Citera
2014-04-30, 22:30
Medlem
WERYs avatar
Det skulle kunna gå, om man som individ tilläts rösta via skattesedeln. Då skulle man kunna logga in på skatteverket med sin e-legitimation, för att sedan kryssa ur rutor, som man inte vill fördela skattepengar till. Ett system där ens skattepengar fördelas på de områden som är ikryssade istället. Jag kallar det systemet för Verkställande Direktdemokrati och det skulle behövas i Sverige, för att kunna styra om skattepengar

Själv är jag trött på att alltid bli skickad någon annanstans, de förvisso fåtal gångerna jag behöver sjukvård. Jag vill därför kunna välja att inte betala för ett ruttet system som inte fungerar. Samma sak gäller mångkulturen. Jag vill inte betala för den heller, utan pengarna kan investeras i svenska intressen i Sverige
Citera
2014-04-30, 22:43
Medlem
Luckmanns avatar
Citat:

Sjäääääälvklart är han allvarlig och kommer definitivt dyka upp på demon.
Citera
2014-04-30, 22:47
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Är det möjligt att få se när SvP sjunger "Friheten Leve" samtidigt som ni demonstrerar eller skall man få vänta till nästa årtionde?

Citera
2014-04-30, 22:52
Medlem
WERYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
I likhet med William Pierce så tror att det grundläggande är ett friskt och sunt samhälle där människor känner ansvar och gemenskap och där man inte är osäker på sin identitet. Är bara de kraven uppfyllda så kommer människor inte att springa och skjuta varandra hej vilt bara för att det är tillåtet för alla ostraffade medborgare att äga vapen. USA tex kan ju inte på någon punkt klassas som ett friskt samhälle längre och då är det inte heller så konstigt att man har fler dödskjutningar nu än säg under början av 1900-talet.

Ja det finns ju en viss problematik med hög brottslighet i USA, där skjutvapen används. Samtidigt ska man tänka på att det bor 300 miljoner där, så det är lätt för dom att ha mer brottslingar, än Kanada, Australien och Sverige/Europa, även om landet bygger på mångkultur. Samtidigt har grannlandet Mexiko, 3 gånger så hög brottslighet men bara 1/3 av den befolkningsmängd, som finns i USA. Fortsätter man sedan ner till Sydamerika, så upprepas det exemplet några gånger lite här och var

Citat:
Ursprungligen postat av Luckmann
För mig är det självklart som ni båda skriver. USA dyker hela tiden upp som ett exempel på vapenbrottslighet och problematisering kring vapenägande, men om man ser till den rena statistiken så är det inte tillnärmelsevis fullt så illa som många vill ha det till, och stater med högt vapenägande lider av mycket färre fall av svår brottslighet i stil med inbrott och överfallsvåldtäkter. Detta eftersom förövarna aldrig vet om deras tilltänkta offer är beväpnat eller inte.

Men om vi istället ignorerar USA fullständigt som en representativ måttstock och istället ser till länder som står oss närmare och är relativt homogena, t.ex. Finland och Schweiz, som har bland de öppnaste vapenlagarna i världen, så framgår det att kriminaliteten i förhållande till vapenägandet är en fråga om samhällsklimatet i stort. I ett sjukt, mångkulturellt samhälle som präglas av paranoia och otillit till de övriga medborgarna så är liberala vapenlagar katastrofalt

Just därför bör man problematisera andra länder på den sidan av Atlanten, som har högre brottslighet än USA. Då passar det utmärkt att nämna Mexiko, Colombia och Brasilien. Samtidigt som Kanada har lägst brottslighet på norra kontinenten
Citera
2014-04-30, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Den som lever får väl se. Någon föreslog ju att han skulle klä ut sig till en judisk rabbin för att smälta in i publiken, så han kanske gör det

Som Tommy!
http://www.youtube.com/watch?v=LBrFyAtESgQ
Citera
2014-05-01, 00:02
Medlem
Citat:

Jag betvivlar starkt att han skulle annonsera på facebook ifall han verkligen skulle komma dit i förklädnad.
Citera
2014-05-01, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
Jag betvivlar starkt att han skulle annonsera på facebook ifall han verkligen skulle komma dit i förklädnad.
Kanske är en strategi för att få polisen att demaskera alla rödingar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in