2014-04-30, 17:17
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realstarz
Finns det verkligen så patetiska människor som BRYR sig om sin post count? Seriöst? Vad är meningen med det?
Självklart! Vem bryr dig om diskussioner när man har en e-penis att förlänga?
Citera
2014-04-30, 17:24
Medlem
user.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Tror att en del personer många gånger postar i första hand för att öka sitt antal inlägg. Personligen tycker jag bara det är bra att inlägg visas, det kan vara en motivator till att fler personer postar inlägg. Det hade nog inte postats riktigt lika många inlägg om inte post counts hade funnits.

Inlägg i Laidback räknas inte längre.
men det krävs 200 inlägg för att överhuvudtaget komma in i den forumdelen.
Senast redigerad av user.1 2014-04-30 kl. 17:27.
Citera
2014-04-30, 17:27
Medlem
user.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realstarz
Finns det verkligen så patetiska människor som BRYR sig om sin post count? Seriöst? Vad är meningen med det?
jag för väl erkänna att jag bryr mig en del. känner mig inte "nöjd" med en nya användare förens jag kommit över ett visst antal inlägg. kan ibland känna mig otillfredsställd när jag kollar på mina postcounts och inte gillar numret dom bildar.
Senast redigerad av user.1 2014-04-30 kl. 17:29.
Citera
2014-04-30, 17:31
Medlem
user.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Finns ju en regel för detta:
ja men känns som om det är sällan den tillämpas. och den gäller väl i förstahand för spam?
Citera
2014-04-30, 17:45
Medlem
Pendeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user.1
men det krävs 200 inlägg för att överhuvudtaget komma in i den forumdelen.
Citat:
jag för väl erkänna att jag bryr mig en del. känner mig inte "nöjd" med en nya användare förens jag kommit över ett visst antal inlägg. kan ibland känna mig otillfredsställd när jag kollar på mina postcounts och inte gillar numret dom bildar.
Citat:
ja men känns som om det är sällan den tillämpas. och den gäller väl i förstahand för spam?
Tre inlägg på fem minuter i samma tråd känns rätt onödigt och en indikation på att postcount är viktig för dig. Å andra sidan kanske du inte har koll på att det går att citera flera inlägg samtidigt?

---

Personligen bryr jag mig inte om postcount. Det är ändå innehållet som räknas. Visst vet jag från förut, speciellt när jag var yngre, att det var viktig att ha hög postcount för då blev man automatiskt igenkänd.
Citera
2014-04-30, 17:54
Avslutad
Postcounten räknas väl inte i Laidback, Humor o Modeller, paparazzi och kändisbilder? Kanske nån mer kategori?

Personligen bryr jag mig inte om postcounten. Tror man blir mer respekterad om man kommer med bra svar o egna åsikter. Men kan erkänna att jag ibland har svårt att låta bli att lägga in en komiskt oneliner ibland. Har dock fått varningar för det, men det är det nästan värt om den är riktigt bra!
Citera
2014-04-30, 18:15
Medlem
user.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pendek
Tre inlägg på fem minuter i samma tråd känns rätt onödigt och en indikation på att postcount är viktig för dig. Å andra sidan kanske du inte har koll på att det går att citera flera inlägg samtidigt?

---

Personligen bryr jag mig inte om postcount. Det är ändå innehållet som räknas. Visst vet jag från förut, speciellt när jag var yngre, att det var viktig att ha hög postcount för då blev man automatiskt igenkänd.
blev ju nästan lite komiskt där.. man får rannsaka sig själv först innan man kritiserar andra. hehe.

och jo, jag vet att man kan citera flera samtidigt, glömde dock bort det i all hast. så ber om ursäkt för mitt spam. (ironiskt nog)
Senast redigerad av user.1 2014-04-30 kl. 18:22.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in