Citat:
Ursprungligen postat av
Typory
Men sedan finns det ju, gömda forum-delar som de flesta vill komma in på.. Det förklarar det mesta,.
Nej!
Tråden syftar till dom som posthorar för att få upp sitt postcount bara för att verkasom att dom har varit här länge eller haft mycket vettigt att säga, inte för att komma in i gömda forum.
Själv så satt jag och medvetet tänkte på mitt PC ända upp till 2k inlägg och hade säkert fortsatt göra det också... ingen aning om varför, för även om jag inte gjorde medvetna skitposter så kommer man ju längre ifrån kfk om man har antalet inlägg i åtanke hela tiden, utan omedvetet känner man någon slags "vinst" i att göra ytterligare ett till inlägg, oavsett om det var helt oengagerat.
(för att förtydliga för illitterater, så är det ett tidigare konto jag syftar på)
Jag utgår bara ifrån mig själv såklart, men jag tror nog att detsamma gäller för en del andra, i synnerhet folk som sitter på "nya ämnen".
Där får man nämligen inte bara en massa nya trådar att skriva i, utan alla som läser tråden efter ser ju ens nick osv, och man blir mer känd iomed att man skrivit först i alla nya trådar osv...
Att det handlar om skitposter är tydligt när de flesta av dessa idioter oftast gissar åt helvete fel om saker dom inte har en aning om. Varför då ens skriva liksom?
Men ganska snart lär man sig att pc inte säger någonting om det är ett bra inlägg eller ej.