Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-04-29, 22:39
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rappler
Jag kommer svara mer imorgon. Väntar på min källa och på att Saxlind ska komma in och svara.

Varför spelar det roll vad Saxlind svarar när du uppenbarligen är övertygad om att han skrivit på det sättet? Vill du beslå han med lögner eller?
Citera
2014-04-29, 22:51
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Ja, det var sannerligen lömsk läsning på min ära. Om brevet inte är en förfalskning så vittnar det om ett djupt lömskt och osympatiskt jude-beteende som jag naturligtvis starkt tar avstånd ifrån.

Även om språkbruket, datumen, händelserna och personerna verkar stämma ganska bra så är ju inte det någon garanti för att mailet faktiskt är äkta. Det skulle ju faktiskt kunna vara skrivet utav någon mer "intellektuell" röding som är insatt och som låtsas härma Martin Saxlind.

Jag skulle gärna vilja se dig TS presentera ytterligare belägg på att mailet är genuint. Du behöver inte göra det här i tråden, det går också bra att skicka PM eller maila mig på den adress som står angiven i min signatur.

Vi pratade i en annan tråd om att nationella rörelser aldrig kan hålla ihop. Här är ytterligare ett bevis på infiltration och lömskheter bakom "kulisserna". Ni är ganska illojala mot varandra.

Du skrev själv att du inte kände till några personer som "hoppat runt", men här verkar det vara folk som gått från SvP till SMR och jag vet ju att det har varit tvärtom.

SMRs taktik går ju ut på att splittra er och det kanske är så att fler medlemmar kanske går över och se kommer fler tröttna på era "krig" och starta ett 5:e parti...

jag tar fram popcornen.
Citera
2014-04-29, 22:55
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Här är ytterligare ett bevis

Vet du vad ett bevis är?
Citera
2014-04-29, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Vi pratade i en annan tråd om att nationella rörelser aldrig kan hålla ihop. Här är ytterligare ett bevis på infiltration och lömskheter bakom "kulisserna". Ni är ganska illojala mot varandra.

Du skrev själv att du inte kände till några personer som "hoppat runt", men här verkar det vara folk som gått från SvP till SMR och jag vet ju att det har varit tvärtom.
Jag har aldrig någonsin sagt att personer aldrig har bytt organisationer. Citera gärna vad jag har skrivit det tack.

Citat:
SMRs taktik går ju ut på att splittra er och det kanske är så att fler medlemmar kanske går över och se kommer fler tröttna på era "krig" och starta ett 5:e parti...
Tja, brevet är ju rent andligt väldigt judiskt särskilt bitarna om att vänta med den "öppna fientligheten". Men än så länge har det ju inte belagts att brevet är äkta.

Och nu ser jag att nådig herr M.Saxlind är online och aktiv i den här forumavdelningen, och därför borde kunna bringa ljus i denna prekära tråd.
Senast redigerad av Straybullet 2014-04-29 kl. 23:51.
Citera
2014-04-30, 00:21
Medlem
LFEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
12 inlägg på 3 år.

Sluta mata trollet och låt denna meningslösa tråd dö.

Du respektive internet har en annorlunda definition på troll.

Angående mailet så är det väl inte det mest spektakulära man läst från er. Att vissa vill ha makt och inflytande över andra och att det bara finns en riktig väg att gå, etc, är väl typiskt för fundamentalistiska rörelser överlag.

Jag har ingen aning men jag ser ingen anledning till att tvivla dess äkthet.
Senast redigerad av LFE 2014-04-30 kl. 00:24.
Citera
2014-04-30, 00:30
Medlem
LFEs avatar
Det är väl ganska logiskt att en insider inte använder sig av sitt huvudkonto vid läckning av uppgifter, om något?
Citera
2014-04-30, 00:32
Medlem
Vintergrisens avatar
Låter spännande det här med läckta mail. Hoppas bara att ni inte börjar kalla varandra Sionistiska Motståndsrörelsen och Sionisternas Parti på grund av detta! Det vore ju tråkigt!
Citera
2014-04-30, 00:41
Medlem
Zloths avatar
Men om det nu skulle vara äkta:

Även om jag sympatiserar mer med SMR då jag vet att vi ej kommer kunna ta tillbaka landet genom att lägga ett papper i en låda, så gillar jag ändå SvP och tycker att det så klart vore fel att göra på detta sätt.

Tror dock att det är fake.
Citera
2014-04-30, 01:28
Bannlyst
Saxlind har varit online ett bra tag och jag är övertygad om att han sett tråden, att han inte går in och dementerar säger en del... . Splittring är ju emellertid inte så ovanligt i den högerextrema rörelsen.
Citera
2014-04-30, 02:00
Medlem
Citat:
Jag kom över det här dokumentet för två dagar sedan och jag har funderat på vad jag ska göra med det. Har skickat det till en vän som är mer central i SvP fast utan någon reaktionen och jag blir så jävla förbannad över det här judebeteendet från SMR att jag nu tänker att det ska gå ut offentligt. Det är svinigt av SMR att hålla på så här och det stärker knappast den nationella rörelsen att man håller på med sånt här skit. Enligt uppgift från min källa är det så här det snackas inom SMR, hur fan kan man hålla på så här och tro att man ska komma någonstans i kampen! Ni borde skämmas.

http://0bin.net/paste/PVscTvbK59ZyRM9T#mBQOgjKgsTd2psKPQr02ZF59sG98QqzSd GiyrweynOo=

Alltså vafaan, så jävla less jag blir. Om mailet nu är sant så är det sån jävla backstabbing av SMR. Har inte alltid hållit med om alla strategiska beslut SMR har tagit över årens gång. Tycker liksom inte "kärrtorp" var det smartaste att göra i en valrörelse som denna. Med det sagt har jag stor respekt för organisationens "grunts" som jag har träffat på, väldigt engagerade och drivna killar som inte backar. Om nu det här mailet har skrivits av Saxlind så är det att ses som ett tecken av svaghet i måtståndsrörelsen. Det pratas om att "sno" våra medlemmar och att dom är beroende av att SvP folk går över till dom men inte vice versa. "Öppet fientlig" är rätt bekymrande. Vad menas med det? Att motståndsrörelsen ska göra sig av med oss?

Citat:
Öppet fientlig kan man bli när man rekryterat nästan alla bra personer från SvP och genom successivt allt hårdare kritik gjort att de flesta oberoende nationella personerna (framtida rekryter) är medvetna om SvP:s brister och våra förtjänster, så att de förmodligen söker sig rätt när de organiserar sig. Att bete sig öppet fientligt innan dess låser det nuvarande styrkeförhållandet och kommer att göra det svårare för oss att växa om SvP (vi är mer beroende av rekrytering av SvP:are och SvP-sympatisörer än vad SvP är beroende av rekrytering av våra medlemmar).

Det pratas också om att motståndsrörelsen ska apa efter allt vi gör och att göra det "bättre". T.o.m. ställa upp i val som hittils motståndsrörelsen inte velat göra.

Citat:
För att alla ska uppfatta oss som bättre än SvP måste vi därför vara bättre än SvP på ALLT av betydelse, vilket innebär att vi till en början måste göra allt som SvP gör som kan ses som viktigt (ställa upp i val, ge ut böcker samt genomföra koordinerade enkla men effektiva aktioner runt om i landet är tre saker SvP gör som vi bör börja med och göra bättre än SvP för att vi ska kunna bli bättre än SvP i allas ögon).

Det är vi i SvP som visar vägen. Det är vi som visar framfötterna och tar mark nu. Om Saxlind snackar strategi med Lund om att "framstå som vänliga och samarbetsvilliga" först och för att sedan ta och sno "bra aktivister", för att sedan bli "Öppet fientlig"... Det luktar svaghet på långt håll. Medans motståndsrörelsen kippar efter andan så kommer vi sitta och ha mandat i förhoppningsvis ett trettiotal kommuner och kanske någon regional plats. Fyra år från nu går det förhoppningsvis ännu bättre och vi sitter i maktens korridorer där vi kan skära ut cancern ur vårat land. Med oss räddar du Sverige. Med Saxlind och co hugger du seriösa nationella i ryggen!

Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Och nu ser jag att nådig herr M.Saxlind är online och aktiv i den här forumavdelningen, och därför borde kunna bringa ljus i denna prekära tråd.

Ja var är du Saxlind? Det skulle vara fint om du tog dig tid att skriva så vi får lite klarhet i det hela.
Citera
2014-04-30, 02:20
Medlem
Blixtmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegiz
Saxlind har varit online ett bra tag och jag är övertygad om att han sett tråden, att han inte går in och dementerar säger en del... . Splittring är ju emellertid inte så ovanligt i den högerextrema rörelsen.
Vadå splittring? SMR och SvP är två vitt skillda entiteter.
Citera
2014-04-30, 03:29
Medlem
DonDDs avatar
Citat:
Jag kom över det här dokumentet för två dagar sedan och jag har funderat på vad jag ska göra med det. Har skickat det till en vän som är mer central i SvP fast utan någon reaktionen och jag blir så jävla förbannad över det här judebeteendet från SMR att jag nu tänker att det ska gå ut offentligt. Det är svinigt av SMR att hålla på så här och det stärker knappast den nationella rörelsen att man håller på med sånt här skit. Enligt uppgift från min källa är det så här det snackas inom SMR, hur fan kan man hålla på så här och tro att man ska komma någonstans i kampen! Ni borde skämmas.

http://0bin.net/paste/PVscTvbK59ZyRM9T#mBQOgjKgsTd2psKPQr02ZF59sG98QqzSd GiyrweynOo=

Tröttmössa!

Man stjäl inte väljare, man vinner dem. Det kallas demokrati. I detta fall så vinner dock ingen, då det är brun skit i bägge ändar som inte kommer landa i riksdagen i alla fall.

Tack och lov.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in