Flashback bygger pepparkakshus!
2014-04-29, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rode-tjuren.
Det borde finnas fler dokument än det här om det nu är så att det är autentiskt.
Exempelvis ett svar.

Jag ska se om han kan få fram det. Han har som sagt hoppat.
Citera
2014-04-29, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rappler

Nyss var det ju att "han skulle hoppa", inte att han redan gjort det. Du är inte särskilt trovärdig.
Citera
2014-04-29, 21:30
Medlem
Citat:

För att få fram något sånt här, som jag antar ska föreställa en intern mejlkonversation,så har man väl antagligen hackat någons mail? i såndant fall borde det finnas massor av fler dokument.
Citera
2014-04-29, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidGorilla
Nyss var det ju att "han skulle hoppa", inte att han redan gjort det. Du är inte särskilt trovärdig.

Samma sak, du vill uppenbarligen bara skydda SMR i sitt sånt här svinaktiga beteende. Vi får se vad Saxlind säger om han nu är så hederlig!
Citera
2014-04-29, 21:40
Medlem
KamratBruns avatar
Haha, kul påhitt. De röda har alltid försökt hitta på små trix för att splittra den nationella rörelsen. Idag när den i stort sett bara består av SvP och SMR tror jag inte det funkar. SvP är för de som tror på den parlamentariska vägen och SMR för de som tror på den utomparlamentariska.
Även om dom träter ibland, eller rättare sagt inte verkar ha särskilt mycket kontakt (konstigt nog!) på högre nivå så är jag ganska säker på att man kommer söka sig till varandra för samarbeten så småningom. Allt annat vore faktiskt rent korkat.
Citera
2014-04-29, 21:56
Medlem
trtrtrtrs avatar
Citat:
Samma sak, du vill uppenbarligen bara skydda SMR i sitt sånt här svinaktiga beteende. Vi får se vad Saxlind säger om han nu är så hederlig!
Kul att ett sovande konto vaknade till liv plötsligt. Hur var det nu, hade din källa hoppat eller skulle han? Jag behöver lite bättre bevis om jag ska tro på sånt här rödingskit. Senast var det ju detta med Brinkmann och pengarna där samma procedur föregick. Jag är säker på att det är så, min källa sa ditt och datt, men inget kunde såklart bevisas i slutändan. Medan vi väntar på bevisen kan vi ju höra vad M.Saxlind har att säga om saken.
Citera
2014-04-29, 21:57
Bannlyst
Ja, det var sannerligen lömsk läsning på min ära. Om brevet inte är en förfalskning så vittnar det om ett djupt lömskt och osympatiskt jude-beteende som jag naturligtvis starkt tar avstånd ifrån.

Även om språkbruket, datumen, händelserna och personerna verkar stämma ganska bra så är ju inte det någon garanti för att mailet faktiskt är äkta. Det skulle ju faktiskt kunna vara skrivet utav någon mer "intellektuell" röding som är insatt och som låtsas härma Martin Saxlind.

Jag skulle gärna vilja se dig TS presentera ytterligare belägg på att mailet är genuint. Du behöver inte göra det här i tråden, det går också bra att skicka PM eller maila mig på den adress som står angiven i min signatur.
Citera
2014-04-29, 22:15
Bannlyst
Citat:
Han skickade det till mig för att jag är en gammal vän och för att jag har varit med i SvP sen Folkfronten-tiden. Han vill jag inte prata om.
Även detta bör du kunna belägga på något sätt, om inte till mig personligen så åtminstone till Stefan eller någon annan i partiledningen. Det skulle naturligtvis öka din trovärdighet radikalt.
Citera
2014-04-29, 22:16
Medlem
nutkjells avatar
Vad är det med extrema politiska rörelser och säkerhetsinkompetens? (obs, gör ett naivt antagande att det är äkta)

Jag ska bli rik genom att börja konsulta åt extremister och lära er lite jävla PGP.
Citera
2014-04-29, 22:34
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Min källa skickade den till mig så. Jag vet inte varför han insisterade på att skicka den på det sättet. Jag förstår inte heller vad det har för jävla relevans. Han är aktiv i SMR men kommer hoppa av när dom håller på med sånt här.

Det intressanta är ju hur din vän kommit över ett mejl som Saxlind ska ha skickat till Lund.
Citera
2014-04-29, 22:37
Medlem
Ustyugov2s avatar
Intressant läsning, oavsett om det är Saxlind eller nån psykröding som genom åratal av studier, intensiv meditation samt intag av hallucinogena droger intagit en nationell individs tankevärld och utifrån den skrivit brevet.

Är det Saxlind är det inte ens särskilt konstigt. Han borde rimligtvis vara övertygad om att Motståndsrörelsen har bäst strategi och att national(social)ismen gynnas bäst genom en starkare Motståndsrörelse, med allt vad det innebär rent strategiskt och propagandistiskt.

Jag skrev ovanstående stycken innan jag läste de två sista styckena. Just dessa stycken ger lite dålig eftersmak men går ändå inte emot det jag skrev ovan.
Senast redigerad av Ustyugov2 2014-04-29 kl. 22:42.
Citera
2014-04-29, 22:37
Medlem
Jag kommer svara mer imorgon. Väntar på min källa och på att Saxlind ska komma in och svara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in