2014-04-29, 19:35
Medlem
davvos avatar
Hur lång tid tar det för 10 mg alprazolam att försvinna ur urinen?
2014-04-29, 20:09
Medlem
Hej hej, ska lämna pissprov på labb, pissat negativt på 3st stickor med 50 gränsvärde
Rökte en minibong i måndags för 2 veckor sedan, tror ni de blir pos på labbanalysen?
2014-04-29, 20:56
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krewger
Hej hej, ska lämna pissprov på labb, pissat negativt på 3st stickor med 50 gränsvärde
Rökte en minibong i måndags för 2 veckor sedan, tror ni de blir pos på labbanalysen?
Det låter som att du borde klara dig utan problem. Vill du känna dig lite extra lugn så kan du förstås hydrera innan provet ändå, men det lär vara negativt oavsett hur du än gör med den saken
2014-04-29, 23:24
Medlem
Spoofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locamota
Hej!
Hade för ett par veckor sedan en innerlig panik över ett drogtest som jag gjorde för anställning.
Då spenderade jag nätterna och hela mitt vakna liv med att leta på nätet efter någon eller något som kunde stärka min förhoppning om ett negativt test.
Så jag lovade mig själv då att jag skulle dela med mig här hur det gick, ifall någon annan stackare befinner sig i samma sits som jag gjorde då.

Röker cannabis normalt regelbundet (nästan dagligen) men i och med att jag visste att jag skulle ställas inför ett drogtest pga fast anställning så slutade jag ca 6 veckor innan drogtestet.
Visste inte vilket datum eller ens vilken tid på året som drogtestet skulle utföras.
1 månad senare alltså exakt 16 dagar innan testet så rökte jag på en efterfest utan att tänka på det. När jag senare fick reda på vilket datum som jag skulle göra testet så blev jag jätte orolig över mitt resultat. Här kommer säkert många tänka: 16 dagar, det är ju heeelt lugnt! Men jag var verkligen inte lugn.
Jag bor dessutom i en liten stad vilket innebär att om jag skulle tacka nej till fast anställning skulle det vara som ett tyst erkännande och min släkt och vänner skulle få reda på om min lilla hemlighet.

Innan testet hade jag beställt hem prover via nätet som jag visserligen klarade men ett ytterst otydligt streck så jag var inte säker även fast leverantören menade att minsta antydan till streck skulle klassas som negativt.
Då jag inte hittade någon hemsida eller annat inlägg som kunde klargöra om strecket hade med halten thc i urinen att göra och jag inte visste vilken gräns labbet skulle testa på så körde jag följande metod:

- Massvis (läs sjuka mängder) vatten innan testet.
Kissade ungefär 4 gånger i timmen innan testet och hade varit på toaletten minst 12 gånger innan.
- Berocca
För att få den gula färgen på kisset. Jag höll på att överdosera, mitt var nästan neon färgat.
Tog 3 samtidigt en halvtimma innan testet. Men provtagaren kommenterade som tur är inte på det.
Kan bero på att jag ser väldigt ordentlig och prydlig ut eller så hade jag väldigt tur.

- Tog ingen keratin då jag inte hade förberett mig för att behöva fuska på testet. Men det verkar som om de inte testade för det heller.

Fick reda på att mitt svar var negativt 3 veckor senare och har skrivit under papper för anställning

Kan tillägga att jag är kvinna, 27 år, tränar regelbundet men inte intensivt, väger 75kg, 175 cm lång.

Jag känner mig otroligt lättad och jag hoppas att min historia hjälper någon

Härligt att du följde upp med att uppdatering om hur det gick. Även jag ska på pissprov inom närmsta veckorna och har kört egna tester hemma med 50 ng/ml stickor som visar ytterst otydliga streck, men du menar alltså att det betyder att det är negativt? Och har jag rätt när jag antar att du fick ditt piss skickat på analys?
Senast redigerad av Spoofer 2014-04-30 kl. 00:23.
2014-04-30, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spoofer
Härligt att du följde upp med att uppdatering om hur det gick. Även jag ska på pissprov inom närmsta veckan och har kört egna tester hemma med 50 ng/ml stickor som visar ytterst otydliga streck, men du menar alltså att det betyder att det är negativt? Och har jag rätt när jag antar att du fick ditt piss skickat på analys?

Om någon annan kunnig kan det här med hur pass tydliga strecken måste vara på stickproven så skriv gärna något i respons.

Jajemen mitt prov skickades på analys och jag klarade det
Stickorna visade ett väldigt luddigt svar då strecket knappt syntes. Jag försökte fota strecket men det syntes inte på bild, så du kan ju tänka dig hur osynligt det var.

Hoppas det går bra för dig!
2014-04-30, 00:18
Medlem
Spoofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locamota
Jajemen mitt prov skickades på analys och jag klarade det
Stickorna visade ett väldigt luddigt svar då strecket knappt syntes. Jag försökte fota strecket men det syntes inte på bild, så du kan ju tänka dig hur osynligt det var.

Hoppas det går bra för dig!

Det låter exakt som det ser ut för mig, haha. Det kommer nog bli bra.
2014-04-30, 18:01
Medlem
qleks avatar
Kommer inta ca 108mg concerta idag, tuggar dem.
kommer jag kunna pissa rent på måndag/tisdag?
2014-04-30, 23:22
Medlem
davvos avatar
Jag ställer frågan igen eftersom jag inte fick något svar innan. I måndags käka jag 6 mg xanor och igår tisdag åt jag 4mg xanor, nu har det gått lite mer än 24 timmar sen jag åt den sista. Ungefär hur lång tid tar det innan jag är ren på sticka? Tror inte jag kommer behöva pissa, men om så är fallet blir det på fredag eller nästa vecka någon gång.

Jag väger 70 kg är 170 lång och rör mig normalmycket och tränar ett par dagar i veckan. Jag har hepatit c om det kan spela någon roll...
2014-05-05, 18:34
Medlem
masterior26s avatar
Om man inte rökt CB på flera månader och röker 1.5g gräs under 3-4 dagar så borde väl det vara ute efter 13-14 dagar? För sist jag rökte så rökte jag 1g på 2 dagar och var ren efter 12 dagar.
2014-05-06, 01:29
Medlem
GulCitrons avatar
Om man tar en halv iktorivil tablett idag hur länge visar man positivt på benso? Sist intag var för 4-5 månader sen en st xanor

Tack
2014-05-06, 09:28
Medlem
MissVendettas avatar
Behöver verkligen hjälp!!!

Jag tog subutex i söndags, tog fre-sön, rökte även fentanyl i söndags och åt en xanor. Jag ska antagligen pissa imorgon. hur förstör man drogtestet? Funkar det där med diskmedel? Fungerar hydrering på alla droger? Får verkligen inte torska, var inte beredd på ett UP
2014-05-06, 12:49
Medlem
Hej! Har nu bott utomlands ett tag men ska mest troligt komma hem till sommarn. Har rökt nästan varje dag, så ett pissprov lär jag nog inte klara..

Men nu till frågan: Har fått ett jobb hemma i Sverige där dom har drogtest för nyanställda.
Så är det värt att gå och försöka klara sig med hjälp av att hydrerings Metoden samt äta b vitamin och kreatin? Har 1 kanske 2 veckor att bli ren på..
Har läst mycket olika om denna metod, vissa säger att den funkar till 100 % även om man rökt dan innan, andra säger att det knappt är värt det.

Är 23 år 185 cm och väger 82. Tränar även 3-4 dagar i veckan.
Tack på förhand

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in