Citat:
Ursprungligen postat av
spliffpatrullen
Sen får man tänka på att sånt här skjuter i iväg i proportioner i USA mtp deras historia. Från att svarta har varit slavar till frigörelsen med giganter som Rosa Parks, Marcus Garvey, MLK, osv.
Detta gör det extra känsligt skulle jag tro. Typ som judar i Tyskland.
Till något annat - Portland leder nu 3-1 och har väl punkterat serien. Är Portland jävligt duktiga eller är Rockets mediokra? En kombination?
Jag har har blivit mer och mer osäker hur slutspelet kommer och sluta.
Dallas leder mot spurs 2-1, vilket jag trodde skulle vara en enkel match för Spurs. Det är några matcher kvar och kan vända.
Memphis ger OKC en jävlig bra motstånd och kan skrälla och slå ut en av dem favorttippade.
Clippers och GSW är den mest roliga matchupen och se på, ganska lika lag med offensivt tänk.
Portland har fått samma goda flyt som dem hade innnan nyåret och kommer rulla över Houston. Och kommer fortsätta rulla på så länge Aldrige dominerar.
Pacers ja, ja vad kan man säga om detta lag? Så besviken på Hibbert och George. Sliter mot Atlanta. MOT ATLANTA!!! For fuck sake. Liten chans och gå vidare från second round. Om dem kommer dit vill säga.
Mitt kära Nets jobbar hårt mot det unga Toronto som har en underbara fans som stödjer sitt lag ger dem luft under vingarna. Blir en tuff 7 matchserie där Nets går vidare.
Washington har överraskat mig positivt och Wall har växt i mina ögon och utvecklats till en bra PG. dem tar serien från Chicago.
Det enda som kvarstår är Heat som jag tror faktiskt lyckas med en threepeat i år. Du kan inte undgå Lebron James när han match efter match leverar poängmässigt och bidrar med returer och assist.
Dem är fortfarande svårslagna.