2013-12-25, 10:17
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Grizzlies have offered Jerryd Bayless to the Lakers for Jodie Meeks.

Hade Lakers varit där de viljat vara så hade Meeks varit mycket bättre som rollspelare men nu behöver de fan nån som kan skapa nåt o då är väl bayless bättre. Så finns väl nån logik bakom
2013-12-25, 16:33
Medlem
ManUnitedFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear
DWill för Asik+Lin trade talks har inletts. Får se hur det blir med Dwills skador men eftersom Houston redan nu klarar sig fine utan Asik och Lin är i mina ögon så ojämn så har de en högre potential med Dwill om han kan hitta lite kontinuitet och ducka lite skador.
Skulle vara idiotiskt att göra den dealen om man är Brooklyn. D-Will har börjat hitta sitt spel och i mitt tycke en topp tre, fem PG. Rockets däremot skulle kunna göra ett av de största stealen på väldigt, väldigt länge.
2013-12-25, 17:55
Medlem
Dwades avatar
"Köpte" den här gratismatchen mellan bkn och chicago men hur gör man med LP? Går in på my account och där står det på my packages: "Free Preview: Chicago Bulls vs. Brooklyn Nets Christmas Day" men man kan inte klicka på den?
2013-12-25, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dwade
"Köpte" den här gratismatchen mellan bkn och chicago men hur gör man med LP? Går in på my account och där står det på my packages: "Free Preview: Chicago Bulls vs. Brooklyn Nets Christmas Day" men man kan inte klicka på den?

Hoppas du lyckades klura ut det på egen hand.
Annars så scrollar du bara lite längre ner så har du alla matcher där. Tryck bara på "Watch Game" på Bulls-Nets.

Riktigt härlig match av Chicago förövrigt som spelar utan Deng.
2013-12-26, 02:25
Medlem
Vad är det som gör att James värderas så mycket högre än Durant? Rent statistiskt är de väll inte så långt ifrån varandra? (Nu är ju knappast statistik allt..)

Kan inte så mycket om basket, så lite förklaringar skulle vara uppskattat!
2013-12-26, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katjakaj1
Vad är det som gör att James värderas så mycket högre än Durant? Rent statistiskt är de väll inte så långt ifrån varandra? (Nu är ju knappast statistik allt..)

Kan inte så mycket om basket, så lite förklaringar skulle vara uppskattat!

Jag kan inte statistiken på de bägge två, men Durant är en scorer medan James mer gör full service. Dvs, Durant gör galet mycket poäng varje match (som Melo), medan James gör poäng, men även assist och spelar bra försvar.

Det gör väl Durant och Melo med men min uppfattning är att Durant gör poäng medan James gör ALLT.

Sedan har han en annan status som ledare, James är verkligen clutch och steppar upp när det behövs. Hans prestation i final-matcherna förra säsongen mot Spurs vittnar om det, han agerade total boss och spelfördelare. En stor spelare på alla sätt helt enkelt.
Senast redigerad av spliffpatrullen 2013-12-26 kl. 11:24.
2013-12-26, 15:01
Medlem
Citat:
Jag kan inte statistiken på de bägge två, men Durant är en scorer medan James mer gör full service. Dvs, Durant gör galet mycket poäng varje match (som Melo), medan James gör poäng, men även assist och spelar bra försvar.

Det gör väl Durant och Melo med men min uppfattning är att Durant gör poäng medan James gör ALLT.

Sedan har han en annan status som ledare, James är verkligen clutch och steppar upp när det behövs. Hans prestation i final-matcherna förra säsongen mot Spurs vittnar om det, han agerade total boss och spelfördelare. En stor spelare på alla sätt helt enkelt.

Durant gör också allt, att han bara är en scorer är så 2010

pts/rpg/apg/spg/bpg/topg

28/8/5/1,6/0,9/3,3
vs
25/7/6,5/1,4/0,3/3,4
2013-12-26, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft

pts/rpg/apg/spg/bpg/topg

28/8/5/1,6/0,9/3,3
vs
25/7/6,5/1,4/0,3/3,4

Se där! Då är det väl väldigt tajt om MVP mellan Durant och James?
2013-12-26, 15:20
Medlem
Citat:
Se där! Då är det väl väldigt tajt om MVP mellan Durant och James?
Jag skulle nog säga att Durant är favoriten f.t. Men vi får se matcherna mellan de kommer ha stor påverkan i år.
2013-12-26, 23:35
Medlem
ManUnitedFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft

pts/rpg/apg/spg/bpg/topg

28/8/5/1,6/0,9/3,3
vs
25/7/6,5/1,4/0,3/3,4
Håller med dig till 100 %. KD har verkligen utvecklat sitt spel.
2013-12-27, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManUnitedFan
Håller med dig till 100 %. KD har verkligen utvecklat sitt spel.

Oavsett vad statsen säger så märker man en stor skillnad mellan dem. LeBron verkar spela på 60 % av sin förmåga och han känns bara så mycket mer dominerande inom de flesta aspekter i spelet. Durant däremot spelar närmre sin topp och man vet om att där inte är mycket mer än det han visar upp.
2013-12-27, 16:24
Medlem
Markmags avatar
Följer inte NBA slaviskt, men gillar att kolla ibland. Såg lite på Lakers Heat och kunde bara känna igen Gasol i LA. Har alla andra försvunnit.. Vet att Bryant var skadad men förr kände man igen varenda namn i laget?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in