2014-04-29, 00:58
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtenissN
Är maokai fortfarande viable? Funderar på att köpa han då han verkar rolig.

Han är inte meta om man säger det så, det nuvarande är flare junglare som inte nödvändigtvis gankar hela tiden, utan lägger en heldel tid på att just farma, lite pga att vision har blivit betydligt enklare att ordna antar jag.

Men Maokai är absolut inte dålig, han har bra ganks och otroligt bra combo med thresh om denna faktiskt vet hur man ska spela.

Så köp den om du vill, inte så många lär flama för att du kör den typen av junglare, iallafall inte de som vet någonting om spelet.

Ps. Han är betydligt mer "viable" änn jungle Draven, och det sistnämnda fungerar faktiskt!
Citera
2014-04-29, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtenissN
Är maokai fortfarande viable? Funderar på att köpa han då han verkar rolig.
Hur kul som helst, har 30 i kda med honom och 5w 0l med honom hittills, kan rätt lätt snowballa early game imo med rätt team comp, bra engage och teamfighting, inte meta-junglare men en av mina favoriter.
Citera
2014-04-29, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
Hur kul som helst, har 30 i kda med honom och 5w 0l med honom hittills, kan rätt lätt snowballa early game imo med rätt team comp, bra engage och teamfighting, inte meta-junglare men en av mina favoriter.
Mängder med CC och lätt att spela är väl fördelarna. Synd bara att han kommer bli counterjunglad åt helvete om man möter en hyfsad junglare, och han förlorar många 2 v 2 early pga att han har låg skada.
Citera
2014-04-29, 09:26
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revamp
Mängder med CC och lätt att spela är väl fördelarna. Synd bara att han kommer bli counterjunglad åt helvete om man möter en hyfsad junglare, och han förlorar många 2 v 2 early pga att han har låg skada.

Han har inte jättedålig skada men om man dra ut en E+W+Q så har man ingen mana kvar sen
Citera
2014-04-29, 11:35
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Gragas full ap support? GG WP

Sjukt kul
Citera
2014-04-29, 12:00
Medlem
MrAzzis avatar
Vet någon när den nya champen Braum kommer ut?
Citera
2014-04-29, 12:02
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAzzi
Vet någon när den nya champen Braum kommer ut?
Får jag gissa (I och med att dem inte har släppt något datum ännu) så säger jag om kanske 2-5 veckor, ingen brådska alltså.
Citera
2014-04-29, 12:42
Medlem
MrAzzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Får jag gissa (I och med att dem inte har släppt något datum ännu) så säger jag om kanske 2-5 veckor, ingen brådska alltså.

Okej tack för snabbt svar
Citera
2014-04-29, 13:40
Medlem
Graflunds avatar
Inledde ett ranked med en Xin jungle i laget som berättade att det inte blir några ganks eller buffs för mid över huvud taget eftersom han var en feral flare jungler, så sant som det var sagt dök han inte upp i en fight förrän 25-30 minuter men när han väl kom kunde han döda en icke tank med endast 3 hits från Qn, det var bisarrt och 1 penta och 1 quadra senare så hade vi finishat.

Wtf?
Citera
2014-04-29, 14:20
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graflund
Inledde ett ranked med en Xin jungle i laget som berättade att det inte blir några ganks eller buffs för mid över huvud taget eftersom han var en feral flare jungler, så sant som det var sagt dök han inte upp i en fight förrän 25-30 minuter men när han väl kom kunde han döda en icke tank med endast 3 hits från Qn, det var bisarrt och 1 penta och 1 quadra senare så hade vi finishat.

Wtf?
Three Talon Strike gör inte enskilt över 2k damage (Den har base-damage 75 (+1.2 per AD) så du kanske ska berätta lite vad för items han hade & vad det var för tank han dödade? Kan ju inte vara en direkt "riktig" tank som har fått några items.
Citera
2014-04-29, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Three Talon Strike gör inte enskilt över 2k damage (Den har base-damage 75 (+1.2 per AD) så du kanske ska berätta lite vad för items han hade & vad det var för tank han dödade? Kan ju inte vara en direkt "riktig" tank som har fått några items.
Han skrev ju specifikt en Icke-tank.

Men tre shots låter som en överdrift.
Citera
2014-04-29, 14:52
Medlem
Snubsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Han skrev ju specifikt en Icke-tank.

Men tre shots låter som en överdrift.

Kan ju vara så att Xin hade mer än bara en feral flare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in