Citat:
Ursprungligen postat av
grumgrum
Vilken tur att vi kvinnor inte har någon press på något utom vårt utseende.

Asbra. Känns härligt att inte bli sedd som en tänkande, kännande människa med ett förflutet. Skalet är allt som spelar roll och det är det jag älskar med vårt samhälle.
Det blir vad man gör det till, stå upp för er själv då förihelvete och klä er i det ni vill, jag använder smink och snygga urringade tröjor just för att JAG tycker det är snyggt och för att jag känner mig bekväm i det, inte för att någon man tvingar mig. Feminister är ett gäng grinungar med dåligt självförtroende som tror att kan man trycka ner någon annan mår man bättre själv. Det är därför ni sätter på er offerkoftan och gärna tror att det är pgr av vårat kön ni inte får som ni vill, de handlar helt enkelt om att ni feminister är svaga
trångsynta individer!
Män pressas också att se ut på vissa sätt, har du någonsin sätt en kalsongreklam med en överviktig farbror? nej, däremot finns det reklam med +size kvinnor.
Förstår inte riktigt varför du valde att diskutera om detta på flashback där jag skulle tro att större del av användarna är män och sedan sitter och vräker ur dig att de inte går att diskutera med osv. jag är själv tjej och kan gärna argumentera emot dig! Kör på bara