2014-04-27, 20:56
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
http://www.dn.se/sthlm/tiggare-bosatter-sig-i-city-lager-under-kungsbron/

För den som undrar så är det Östra Järnvägsgatan 20 som de har läger på (trappan ned dit från Kungsbron stinker av piss och avföring så den är nog zigenartoalett) och ligger precis brevid Arlanda Express, någon annan nämnde pissa på Aftonbladet, Aftonbladet ligger på andra sidan järnvägsspåren på Västra Järnvägsgatan 21 även Svenska Dagbladet ligger på samma address, behöver de bara gå ett par meter för att kunna göra snyftare om ziggisarna och ett av deras läger.

Kanske är för nära inpå nu? Inte lika roligt att göra snyftare om dessa?
2014-04-27, 20:58
Medlem
rojass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp
Jag hoppas det blir minst 10 ggr så många ziggisar i Stockholm City. Helt klart en kulturberikning jämfört med stureplansstekarna och södermalmshipsters.
Som folk tidigare skrivit,de zigenska tiggarna är SDs och andra EU-kritikers bästa valarbetare,och ju mer nerlusat det blir i städerna desto fler människor kommer att inse att EU kanske inte är så bra som man tidigare trott.

De turister som kommer till Stockholm nu på sommaren kommer nog att höja på ögonbrynen,då de förväntade sig att komma till välfärdslandet Sverige där alla tar hand om varandra och istället möts av gator fullständigt nerlusade av tiggare och annan misär som zigenarna fört med sig.
Detta tillsammans med det zigenska ficktjuveriet och aggressiva tiggandet,framför allt i killektivtrafiken,kommer att skrämma turister från att söka sig hit och på så sätt slå mot turistnärigen,vilkett förhoppningsvis leder till att de som jobbar inom turistbranschen röstar på SD.
2014-04-27, 21:03
Medlem
KarlDenSistaGustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Vänsterfolk från Aftonbladet är där och hjälper till.

Grov Förnekelse.

Vore det inte vettigare att högerfolk vore där och hjälpte till eftersom främst dessa är ansvariga både för EU-inträdet och bidragsmassinvandringspolitiken?

Varför skall vänstern städa upp efter vad du själv har ställt till med?
2014-04-27, 21:11
Medlem
blappes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att skänka pengar som ska gå till de tiggande romerna, om pengarna går till att flytta alla bosättningar i Stockholms förorter till innerstaden. Speciellt skulle jag vilja se en större bosättning på varje strategiskt ställe på Södermalm, allt från SoFo till Handelsplatsen i Hornstull. Varje park bör åtminstone till 50% utgöras av zigenarläger. Det vore bara nyttigt för alla innerstadshipsters.

Tänker i liknande banor. Zigenarna ska också vara extra påstridiga; attackera kvinnor och barn i parkerna med skramlande bössor, ha fester sent in på natten och vara så högljudda att ingen kan sova. De får gärna parkera sina husvagnsvrak i götgatsbacken och göra hela gatan till ett zigenarläger, belamrat med sophögar längs husväggarna 2-3 meter höga.
2014-04-27, 21:12
Medlem
Studsbolls avatar
En lysande utveckling och mycket glädjande. Ju närmare riksdagen desto bättre. Hoppas "tiggarna" beter sig precis som de brukar och att det denna gång drabbar en och annan PK-politiker. Jag förväntar mig att en och annan galen vänsterpartist eller miljöpartist går dit med en egen filt och håller dem sällskap i god solidarisk anda medan de blir bestulna på plånböcker och mobiler.
2014-04-27, 21:16
Medlem
Rektangels avatar
Nästa gång jag hamnar i Stockholms innerstad ska jag definitivt ge tiggarna pengar för att uppmuntra dem att vistas där. Något jag inte gör i min egen hemstad och definitivt inte utanför mitt eget köpcentra.

De satt en käring utanför min butik och hon fick då ingen slant och efter nån vecka försvann de mycket riktigt. Hoppas de dragit till Stockholms innerstad och nu gör tillvaron besvärlig för multikultiförespråkare där.

Rumänien visste vad de gjorde när de anslöt sig till EU.
Senast redigerad av Rektangel 2014-04-27 kl. 21:19.
2014-04-27, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Det finns 349 riksdagsledamöter. Om alla skulle skänka 20 000 kr var skulle det bli 6 miljoner 980 000 kr. Om man delar de på 70 romer som befinner sig under kungsbron skulle det bli 99 714kr/person.

På dessa pengar skulle de klara sig flera år i sitt hemland...

Problemet är väl

1. Politikerna skulle aldrig ge pengar från egen plånbok.
2. Då skulle all tiggare begära samma enligt likabehandlingen.

Lösningen ligger i att gå ur EU och slippa denna fria invandring med zigenarna från Rumänien
2014-04-27, 21:18
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Håller inte med då jag närmast dagligen ser Poliser skita i lagöverträdelser, de ser brottet ske, jag ser brottet ske, de rullar vidare och då handlar det inte specifikt om ziggisar.

Klart ineffektiv Polis i Sverige, sen att cheferna är ett gäng landsförrädare, ännu större anledning att göra sitt jobb på riktigt och slå ner även på "småbrott". Låt botblocket glöda.

Som med alla gatukissar som kissar på mitt hus och snutjävlarna släpper de med en varning, inte faan hade släppt mig med en varning om jag pissat på deras hus, de pissar på mitt hus då är det tydligen lugnt och de kan släppas med en varning, det finns liksom ingen likhet inför lagen och de friar trots att det inte är deras uppgift att fria någon

Jag har helt tappat förtroendet för den kåren och då har jag varit en av deras bästa vänner förr, slut på det nu, tar hellre lagen i egna händer än som de som släpper kriminella i parti och minut, finns ju en anledning att Sverige är de kriminellas paradis och det är inte bara chefernas fel, det är även de inkvoterade snutarna i yttre tjänst.

Sen får ni tycka vad ni vill, det är liksom inte en gång som jag ser de släppa och fria, det är kontinuerligt och inte bara ziggisar, det är blattar, det är svennar, det är satt i system att släppa folk för att de har ett ineffektivt system och inga fotpatrullerande (mer än på helger) fast fotpatrullerande spelar ingen roll, de släpper folk hela tiden även de. De t.o.m. har brottslighet inspelat på sina kameror där de har regnummer på bilarna som utför diverse trafikbrott som de släpper, man har alltså brott på film som man släpper.

Har själv levererat videofilmer till Polisen där folk begår brott men som de sedan inte orkar utreda
"vi släpper det här vi kan inte styrka brott", what? Brottet sker på filmen, någon stjäl en cykel och stoppar den i sin bagagelucka och åker iväg klockan 04:00 på morgonen. Kan vara värt att nämna att det var en blattesnut som tyckte det var lugnt att släppa en cykeltjuv inklusive regnummer på hans bil klart och tydligt och även klart tydligt signalement på gärningman fångad på film. Det är den nivån dessa skitsnutar ligger på, sämst.

Det är samma jävla tafatthet som med dessa zigenarläger som de lägger ner och så öppnar de upp ett nytt läger några mil bort. Heja heja! Stor Polisinsats för att låta de slå upp ett till läger, heja heja! Starkt jobbat. Är det den mest inkompetenta gruppens yrkesverksamma eller är någon annan grupp sämre? Politiker?

Om det är chefen som är problemet så ser man till att få bort den, inga större problem att få bort de, bara terrorisera sönder de tills de får en riktig Polis som chef.

Nu är det ju inte polis som släpper folk, det är åklagaren. Sak samma med vad som går till åtal.
Jag kan garantera dej att det inte känns bra att lägga ned jobb för att gripa nån när man vet att den kommer att bli släppt efter beslut av åklagare.
Men nu lämnar jag det.
2014-04-27, 21:34
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Capitano
Kan de inte bo på Aftonbladets redaktion? Var är medmänskligheten Åsa Linderborg?

Alltså de bor ju nästan på Aftonbladet redaktion.
Dels har vi gänget på Östra Järnvägsgatan 21, SVD och Aftonbladets redaktioner ligger på
Västra Järnvägsgatan 21, vidare så har de norrut ett läger under Barnhusbron, har även hört om ziggisar som campar vid Stadshuset, vidare så har du ett gäng som sover på Gamla Brogatan.

Man kan säga att de är närmast omringade, speciellt då ziggisar har upprättat vardagsrum på Centralen.

Jan Helin sitter väl och hackar tänder på redaktionen och vågar inte åka hem.

Omringad likt Adolf Hitler i sin bunker.
http://www.youtube.com/watch?v=y2fl-sHUwrc
2014-04-27, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDenSistaGustaf
Grov Förnekelse.

Vore det inte vettigare att högerfolk vore där och hjälpte till eftersom främst dessa är ansvariga både för EU-inträdet och bidragsmassinvandringspolitiken?

Varför skall vänstern städa upp efter vad du själv har ställt till med?
För att vänstern tjatar om att vi måste hjälpa varandra.
2014-04-27, 21:45
Medlem
akzags avatar
Släng ut packen för fan. Kan man inte sätta alla på en raket som sedan skjuts upp till atomsfären där vi sedan lämnar skiten.
2014-04-27, 21:57
Medlem
Undrar hur länge det skulle dröja om ett gäng arbetslösa, bostadslösa svenska medisar bosatte sig i kungsan eller på norra bantorget innan de blev iväg körda?
På vasagatan bredvid scandic har det bott ett gäng tiggare i stort sätt hela vintern, likaså under taket på korvmojjen på norra bantorget.
Djävla flathet av farbror blå att åka ut och kontrollera om någon bryter mot allemansrätten...
Hela grejjen med att ta emot från besvärliga regioner i världen är enligt mitt tycke otroligt odemokratiskt och orättvist mot de som inte kan ta sig hit och blir kvar. Om vi skall använda resurser borde det vara till att skapa rimliga levnadsförhållanden i de delar av världen som är drabbade.
Som det är nu med invandringen skall den leda till högre omsättning i samhället och därav en fungerande konjunktur. Säg det rakt ut Rainis! Så vi vet hur du tänker!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in