Citat:
Ursprungligen postat av
LaScala
Det handlar inte om att snutarna i yttre tjänst är lata. De har klara direktiv uppifrån vilka målgrupper man ska rikta in sej på. Och det är inte tiggarna just nu.
Och högst upp finns de politiska direktiven. De värnar om sina heliga kor, tiggarna.
Minns hur det gick med REVA-projektet.
Håller inte med då jag närmast dagligen ser Poliser skita i lagöverträdelser, de ser brottet ske, jag ser brottet ske, de rullar vidare och då handlar det inte specifikt om ziggisar.
Klart ineffektiv Polis i Sverige, sen att cheferna är ett gäng landsförrädare, ännu större anledning att göra sitt jobb på riktigt och slå ner även på "småbrott". Låt botblocket glöda.
Som med alla gatukissar som kissar på mitt hus och snutjävlarna släpper de med en varning, inte faan hade släppt mig med en varning om jag pissat på deras hus, de pissar på mitt hus då är det tydligen lugnt och de kan släppas med en varning, det finns liksom ingen likhet inför lagen och de friar trots att det inte är deras uppgift att fria någon
Jag har helt tappat förtroendet för den kåren och då har jag varit en av deras bästa vänner förr, slut på det nu, tar hellre lagen i egna händer än som de som släpper kriminella i parti och minut, finns ju en anledning att Sverige är de kriminellas paradis och det är inte bara chefernas fel, det är även de inkvoterade snutarna i yttre tjänst.
Sen får ni tycka vad ni vill, det är liksom inte en gång som jag ser de släppa och fria, det är kontinuerligt och inte bara ziggisar, det är blattar, det är svennar, det är satt i system att släppa folk för att de har ett ineffektivt system och inga fotpatrullerande (mer än på helger) fast fotpatrullerande spelar ingen roll, de släpper folk hela tiden även de. De t.o.m. har brottslighet inspelat på sina kameror där de har regnummer på bilarna som utför diverse trafikbrott som de släpper, man har alltså brott på film som man släpper.
Har själv levererat videofilmer till Polisen där folk begår brott men som de sedan inte orkar utreda
"vi släpper det här vi kan inte styrka brott", what? Brottet sker på filmen, någon stjäl en cykel och stoppar den i sin bagagelucka och åker iväg klockan 04:00 på morgonen. Kan vara värt att nämna att det var en blattesnut som tyckte det var lugnt att släppa en cykeltjuv inklusive regnummer på hans bil klart och tydligt och även klart tydligt signalement på gärningman fångad på film. Det är den nivån dessa skitsnutar ligger på, sämst.
Det är samma jävla tafatthet som med dessa zigenarläger som de lägger ner och så öppnar de upp ett nytt läger några mil bort. Heja heja! Stor Polisinsats för att låta de slå upp ett till läger, heja heja! Starkt jobbat. Är det den mest inkompetenta gruppens yrkesverksamma eller är någon annan grupp sämre? Politiker?
Om det är chefen som är problemet så ser man till att få bort den, inga större problem att få bort de, bara terrorisera sönder de tills de får en riktig Polis som chef.