Citat:
Ursprungligen postat av
MrFold
2.
Du kanske har glömt vår tidigare inläggsväxling i detta, men jag hävdar att detta är en felaktig slutsats som baserar sig på en felaktig årtalsuppgift i förhöret med "FS" (
(FB) Boden: Mordet på Vatchareeya Bangsuan (Länk till sammanfattning i trådstarten) ). Flera saker talar för det, bl a att tränaren i Luleåklubben sa att VB börjat träna hos dem 1 år tidigare efter nån typ av konflikt och att det helt enkelt blir för många saker som ska ha hänt på endast 1-1,5 månad: FS ska ha börjat i klubben, hunnit bli "kompis" med VB och lärt känna MB så bra att hon redan masserat honom flera gånger.
Vad som än hände här och så hände det alltså INTE strax innan VB:s försvinnande
Jahaja så FS vet inte när hon började träna på klubben?
Men antar att du hävdar språkförbistringar som vanligt... börjar se ett mönster i din argumentation Fold.
Om det inte passar så står det fel i FUP eller den hörda kan inte språket?
Vi vet att VB tränar i Luleå också men MB uppger till FS i slutet på april början av maj att MB sagt att VB fått börja träna i Luleå istället. Han kan väl ha kastat ut henne från klubben mer än en gång:
FUP 1071
På fråga har FS aldrig haft Vatchareeyas mobilnr eller på facebook.
FS tänkte ta det eftersom hon ville hjälpa henne med träningen inför graderingen men hann aldrig innan hon började i Luleå.
VB outade inte deras relation 2012 på nätet det var AF som ringde AN som du vet.
Däremot har VB under våren både hotat och gjort det och då blev hon avstängd från klubbens FB.
Detta skrev VB 7 Mars och eftersom hon säger att hon skrivit om dom i gruppen så bör hon inte vara avstängd från karateklubbens Facebook detta datum.
FUP 881-882
6 mars
Vatchareeya Bangsuan
jahapp tack så är man typ "utslängt" av dig från klubben och gruppen. snäll av dig jag vette icke ens vad jag har gjort så att jag förtjäna detta. glöm inte att blockera min facebook också! jag hänger inte med vad du håller på med först var allt okej och nu sitter jag och funderar varför jag blev utslängt och vad har jag gjort jag är ledsen om jag har gjort något misstag men jag kan inte göra något åt när jag inte vad det handlar om.
7 mars
Vatchareeya Bangsuan
Jag skrev om dig och mig i gruppen du behöver inte vara orolig eftersom alla vet
11:42
Vatchareeya Bangsuan
*alla vet inte eftersom jag har inte skrivit på riktigt jag bara ljög. Kan berätta men så taskigt är jag inte
Och som jag sa kanske kommer förbi och ta snack om du inte kommer idag så ta jag nästa vecka om inte nästa vecka så ta jag om två veckor
15 mars (fUP 889)
Vatchareeya Bangsuan
Jag vet det är för allvarligt jag vet du läser inte mina sms längre. Det är bra om du inte förlåta mig och inte snacka med mig alls eftersom jag vill inte göra tredje misstag igen. Jag hade missförstod och skrev i gruppen och sempai hunnit läsa innan du blockade mig.det är stort fel jag borde inte göra sa
Såg sms jag vågade inte svara mer. Jag gjorde andra misstag och du förlåtade mig. Tror du att jag vågar träffa dej mer det känns som jag har förstört ditt namn
23 april
VB -Jag lovar jag ska inte göra om det får jag vara medlem igen? Orkar inte kolla någon på hemsidan varje gång. enklare här
VB -Så jag får fortfarande inte se innehåller om klubben på fb? Och nej är inte sur!
MB -Jaha fattade inte vad du menade med medlem. Du skrev privata saker på klubbens sida därför plockade jag bort dig från den.
Bara en liten påminnelse om den avslutatde relationen 16/3 (FUP 890)
MB -Redan påklädd också... tråkigt.
VB- Hehe du då?;-)
Jag ta ica påse med mig och ett rep stoppa din i påsen och knyta med repet kanske funkar när man inte ha kondom.
MB -naken såklart
VB -Stor eller mjuk?:-)
VB -Hård bara med mig men hemma din är alltid mjuk för jag är inte där
MB -jo det är den.
Måste åka nu. ha det bra
VB -Ja du måste köpa kondom också. Ha det bra!
22/3 (892)
Vatchareeya Bangsuan
Glömde mina ben på stolen vid bordet i köket på dojon:-/ Du får inte vara kåt och ta i mig heller annars blir det samma om och om igen och glömmer aldrig