Citat:
Tröttnade på alla jävla muppäckel som trots tusentals matcher bakom sig spelade som retarderade lågpannor. Dessutom är nya patchen ett riktigt bottennapp. Avinstallerade skiten för snart 1 vecka sedan och saknar inte spelet alls. Varför ska man spela ett spel där man nästan alltid blir förbannad på sina lagkamrater som lallar runt i sin egen idiotvärld och inget hellre tycks vilja dö asap. Nej wot är historia för mig efter drygt 2 års spelande, men lycka till om du orkar fortsätta spela. Det kommer inte att bli bättre i högre tier heller.
Lycka till ni andra också.
Over and out.
Lycka till ni andra också.
Over and out.
Trist, tröttnade själv lite förra veckan och tog en veckas paus. Slutade med runt 35% wr i förrgår och började lika illa igår. Spelade dock upp mig till min vanliga nivå efter ca 60 matcher. Nya patchen var inget vidare heller, ingen fix av det som behöver fixas utan HD modeller av tanks istället. Riktigt dålig prioritering skulle jag vilja säga.
Citat:
w w w . m m o o k . c o m ?
De brukar dyka upp sent på natten, jag har sett flera stycken och de är verkligen irriterande. De går in och spammar ner chatten och sedan drar de. De brukar dock vara sämsta vagnen i laget de gånger jag sett dem.
Jag brukar rapportera dem, när jag kollade sist så såg jag att man i 9.0 lagt in en speciell rad för dessa reklambotar i complain-menyn.
De brukar dyka upp sent på natten, jag har sett flera stycken och de är verkligen irriterande. De går in och spammar ner chatten och sedan drar de. De brukar dock vara sämsta vagnen i laget de gånger jag sett dem.
Jag brukar rapportera dem, när jag kollade sist så såg jag att man i 9.0 lagt in en speciell rad för dessa reklambotar i complain-menyn.
Såg även att de lagt till 10 st klagomål istället. Inte för att det gör någon skillnad, bots, afkers och spammare fortsätter ju oavbrutet. Var det inte nån här i tråden som snackade om en Tysk som gjort en undersökning av alla bots och kommit fram till att det var 100.000-tals bots som WG inte gjorde ett skit åt? Har för mig det iaf.
Citat:
Nja, så är det knappast. Med de senaste omarbetningarna av kartorna har de lagt till hinder så det är enklare att röra sig från hinder till hinder utan att bli mördad av osynliga TDs. Jag tycker att tex Redshire har blivit ofantligt bättre eftersom det inte är samma campingkarta som tidigare.
Jag gillar mediumtanks och jag tycker jag kan utnyttja min rörlighet på ett helt annat sätt än tidigare.
Om man som du spelar T49, en klart OP tank, som förlitar sig på en kombination av camo, viewrange och rörlighet så borde du fortfarande kunna göra det med bra effekt på de nya kartorna.
Jag gillar mediumtanks och jag tycker jag kan utnyttja min rörlighet på ett helt annat sätt än tidigare.
Om man som du spelar T49, en klart OP tank, som förlitar sig på en kombination av camo, viewrange och rörlighet så borde du fortfarande kunna göra det med bra effekt på de nya kartorna.
Håller med dig, tycker även kartorna är för små för att kunna utnyttja sig rörlighet för att faktiskt kunna flanka som medium och lätt tank. Det blir ofta att man hamnar i små korridorer och blir mördad av heavys och td:s.
Citat:
Jag tycker det gnälls alldeles för mycket på TD:s. De är en viktig del i stategin, anledningen till att folk dör är ofta att man skenar iväg på egen hand utan att bry sig om vad sina medspelare gör, inte undra på att man blir mosad då.
TD:s har generellt bedrövligt pansar, deras överlevnadsstrategi är att inte bli beskjutna alls. Att då göra kartor där bara närstrid är möjliga gör ju att TD:s i princip blir värdelösa. Alla kan ju inte bara spela medium, det här är inte counter strike där man springer runt som en tok och skjuter vilt omkring sig.
TD:s har generellt bedrövligt pansar, deras överlevnadsstrategi är att inte bli beskjutna alls. Att då göra kartor där bara närstrid är möjliga gör ju att TD:s i princip blir värdelösa. Alla kan ju inte bara spela medium, det här är inte counter strike där man springer runt som en tok och skjuter vilt omkring sig.
Fast på högre tier får en hel del pansar också, de får lite för mycket av det gotta så att säga.
It’s a cool idea but we have to make sure it’s playable.
.