Citat:
Ursprungligen postat av
Kriminalaren
Hur orkar man ha spelet på svenska? Googleöversättnings-känslan är kräkframkallande

Jaa du...jag kör på engelska för enkelhetens skull när man chattar in game.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hs187
Och vad anser ni om skin modsen? Tycker det är lamt att folk kör dom. Kan dom inte lära weak spots istället för fuska?
Testat 2D skin och visst, de kan hjälpa till en viss del men det kan aldrig ersätta kunskap för det räcker inte att sikta och skjuta, vinklar o sånt påverkar mycket och tänker man efter kan man ofta hitta veka punkter även på nya vagnar.
3D skin har jag aldrig testat och kommer inte att testa, förbjuden mod.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
Vinstprocenten skiter jag i för den är så pass osäker. Däremot slår det ju aldrig fel att när man får ett lag med 2/3-delar illröda spelare (med illröda tanks) så är de garanterat a l l a döda inom 2 minuter. Det är som att skit triggar skit att bli ännu sämre!? Sen är det bara upp till den sista 1/3-delen av spelarna att prestera en vinst eller inte. Ibland går det, ibland inte. Men rött är verkligen rött av en anledning.
Varför kallar så många det där för xvm när det i praktiken bara är en liten del av xvm?
Min konfigurationsfil för xvm är 127KB stor och det är bara text...
Citat:
Ursprungligen postat av
Dart380
Varför ska man spela ett spel där man nästan alltid blir förbannad på sina lagkamrater som lallar runt i sin egen idiotvärld och inget hellre tycks vilja dö asap.
Lalla runt du också, har bl.a cromwell för sånt.
Skitkul att hoppa in och köra som en dåre, hoppa över kratrarna, skjuta kors o tvärs och fullständigt skita i taktik och bara fåna sig...lite tragiskt att jag löjligt ofta hamnar bland lagets 4 bästa spelare