2014-04-24, 10:46
Medlem
swixxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decitron

3.) Förbjud eller kraftigt reglera kött industrin - det är inte rimligt att äventyra civilisationens framtid för att svagsinnade individer ska få äta skräp mat.

4.) Inför en plan i skolan för att långsiktigt eliminera religion.

7.) Förbjud skräp kultur som amerikansk snabb mat samt fördummande underhållning samt barbariska metoder som halal slakt.

8.) Dissidenter som fascister, liberaler och religösa ska omskolas.

10.) Ingå i ett samarbete med de skandinaviska länderna och på långsikt göra Skandinavien självförsörjande.
Detta var väldigt bra förslag! Speciellt förslag tio, detta kommer att stärka Skandinavien på lång sikt och i synnerhet Sverige.

Inför vi förslag 3, 4, 7 och 8 kommer vi få den mest överlägsna befolkningen i världen.
2014-04-24, 11:02
Medlem
TopC4Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imaginarypower
- Det militära bör avskaffas jorden runt, våld är riktigt jävla meningslöst.
- Vi bör alla behandla varandra som bröder och systrar.
- Porr borde aldrig blivit OK eller lagligt.
- Det monetära systemet är som bekant en bluff och bör därför avskaffas.
- Vi har tappat kontakt med naturen och oss själva.
- Det är helt OK att vara psykopat, pedofil, nekrofil, kannibal... Vad som helst.
- Mejeri-, ägg- och köttindustrin är äcklig, oetisk och bisarr. Saknar ord.
- Eliten vi har idag (1%) borde utrotas istället för alla fattiga och krigsdrabbade.
- Legalisera alla droger.

Så du tycker att man ska få stoppa i sig vilka droger man vill i sin egen kropp. Men du tycker att det ska vara olagligt att stoppa in en penis i en kropp och filma spektaklet?

Det är ok att vara pedofil, nekrofil och kannibal(alla företeelser som kräver någon form av övertramp på andra människors personliga rum) men det är äckligt oetiskt och bisarrt att använda och döda djur för föda?

Jag håller med dig, lagliga droger och stoppa dödandet av djur. Men du är inte så konsekvent i hur du resonerar.
2014-04-24, 11:20
Medlem
imaginarypowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopC4T
Så du tycker att man ska få stoppa i sig vilka droger man vill i sin egen kropp. Men du tycker att det ska vara olagligt att stoppa in en penis i en kropp och filma spektaklet?

Det är ok att vara pedofil, nekrofil och kannibal(alla företeelser som kräver någon form av övertramp på andra människors personliga rum) men det är äckligt oetiskt och bisarrt att använda och döda djur för föda?

Jag håller med dig, lagliga droger och stoppa dödandet av djur. Men du är inte så konsekvent i hur du resonerar.

Ja drogerna drabbar direkt bara användaren.

Porren däremot har förstört minst två generationers syn på sexualitet. Min syn på kvinnor är helt snedvriden (men jag kämpar med det) tack vare porrhjärntvättningen tillsammans med alla andra pojkar under uppväxten. Det stärker också idén om att tjejer och killar måste se ut på ett visst sätt, precis som skönhets- och modeindustrin som jag också avskyr. Det ska absolut inte vara olagligt att filma samlag, men porrindustrin är vidrig precis som köttindustrin.

Det är köttindustrin jag menar är oetisk, äcklig och bisarr - inte själva ätandet av lik.

Det krävs inte någon övertramp för att VARA pedofil, nekrofil eller kannibal. Man behöver däremot hjälp.
Senast redigerad av imaginarypower 2014-04-24 kl. 11:29. Anledning: Stavfel
2014-04-24, 21:55
Medlem
Eminent.Javissts avatar
Fri rörlighet till Sverige... Slopa all välfärd till nyanlända.
2014-04-25, 04:37
Medlem
TopC4Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imaginarypower
Ja drogerna drabbar direkt bara användaren.

Porren däremot har förstört minst två generationers syn på sexualitet. Min syn på kvinnor är helt snedvriden (men jag kämpar med det) tack vare porrhjärntvättningen tillsammans med alla andra pojkar under uppväxten. Det stärker också idén om att tjejer och killar måste se ut på ett visst sätt, precis som skönhets- och modeindustrin som jag också avskyr. Det ska absolut inte vara olagligt att filma samlag, men porrindustrin är vidrig precis som köttindustrin.

Det är köttindustrin jag menar är oetisk, äcklig och bisarr - inte själva ätandet av lik.

Det krävs inte någon övertramp för att VARA pedofil, nekrofil eller kannibal. Man behöver däremot hjälp.

"Porren drabbar direkt bara användaren.
Drogerna däremot har förstört minst två generationers syn på hur man ska bete sig bland folk." Du är inte konsekvent! Droger skapar en massa lidande hos anhöriga och det kostar samhället. Att synen på kvinnor blir snedvriden låter som ett riktigt feministargument taget från genusteori 15hp. Jag tittar på porr men inte fan förväntar jag mig att kvinnor ska tejpas in i gladpack och gråta sig till orgasm.

Men för att kunna äta djur så måste vi döda djur. Och för att döda djur så att det räcker till dig och alla andra köttätare(jag är vegetarian) så måste det gå till som det gör. Vi måste MINSKA på konsumtionen för att kunna förändra köttindustrin till att bli mer närproducerad och human(jag kräks i munnen när jag skriver det, för det är inte humant att döda).

Nej, men hur många pedofiler, nekrofiler och kannibaler tror du det finns som inte gör något övertramp?
2014-04-25, 12:28
Medlem
imaginarypowers avatar
Citat:
"Porren drabbar direkt bara användaren.
Drogerna däremot har förstört minst två generationers syn på hur man ska bete sig bland folk." Du är inte konsekvent! Droger skapar en massa lidande hos anhöriga och det kostar samhället. Att synen på kvinnor blir snedvriden låter som ett riktigt feministargument taget från genusteori 15hp. Jag tittar på porr men inte fan förväntar jag mig att kvinnor ska tejpas in i gladpack och gråta sig till orgasm.

1. Hur man ska bete sig bland folk är en social norm påhittad av psykopater, har noll respekt för detta argument.

2. Lidande hos anhöriga om man är missbrukare ja, man ska hjälpa missbrukare. Droger har många positiva fördelar, porr har inga. (Tillfälligt skönt men väldigt dåligt annars, både hos individen men också p hur det utvecklat vårt samhälle och könsroller, fyfan.)

3. Feministiska argument är ofta väldigt bra, förstår inte varför du reagerar så. Vad är fel med att tycka att kvinnor är EXAKT lika mycket värda som män och inte ska ha några som helst förväntningar på sig med kläder, smink, utseende och beteende?

Citat:
Men för att kunna äta djur så måste vi döda djur. Och för att döda djur så att det räcker till dig och alla andra köttätare(jag är vegetarian) så måste det gå till som det gör. Vi måste MINSKA på konsumtionen för att kunna förändra köttindustrin till att bli mer närproducerad och human(jag kräks i munnen när jag skriver det, för det är inte humant att döda).

Kött behövs inte i vår kost. Man har trott det under väldigt många år, men vi befinner oss i en vaknande tidsålder där man lär sig vetenskapligt om kost, miljö, energier och liknande. Det finns INGEN bra ursäkt till att fortsätta massproducera kött. ("Jo, det är gott!") Nackskott.

Citat:
Nej, men hur många pedofiler, nekrofiler och kannibaler tror du det finns som inte gör något övertramp?

Övertramp ska bestraffas. Men att vara störd i huvudet är inget brott och man förtjänar samma respekt och ödmjukhet som alla andra människor.
Senast redigerad av imaginarypower 2014-04-25 kl. 12:31.
2014-04-25, 18:21
Medlem
*Långsiktig plan genom skolan att få bort religion från vårt samhälle.
*Hårda straff(får de ens något straff nu?) för kvinnor som ljuger om våldtäkt och kastar anklagelser på män.
*Strängare skola, lärare ska kunna kasta ut olydiga elever med våld om det krävs.
*Riv miljonprogrammen, finns ingen större anledning att överbefolka värden och påskynda vår egen undergång.
2014-04-25, 19:04
Medlem
Chiropandras avatar
Att man ska tvångsterilisera transsexuella, och helst inte låta hjärnskadade barn födas (läs cp-barn).
2014-04-25, 19:20
Medlem
coyoteroadrunners avatar
Långa bostadsköer i Sverige. Detta gör mej skitförbannad pga att det hindrar människor från att leva ett värdigt liv. Få vill egentligen bo i Sverige pga att det är kalllt och mörkt, att det dessutom är akut bostadsbrist i landet är så jävla patetiskt så att man blir spyfärdig. Jävla helvetes skitpolitiker. Är deras enda uppgift att trimma upp befintliga bostadsrättsinnehavares värdeökning, på de andras bekostnad?
2014-04-25, 19:30
Medlem
Att man inte ska låta Cp-skadade foster födas.

Att kvinnor inte ska ha lika mycket lön som män

Att det finns ett botemedel till cancer/hiv/shit men att det inte släpps för det skulle tjänas mindre pengar på medicin

Invandrare som inte sköter sig får 1 varning, därefter ska denne utvisas

Detta är mer av en önskan. Jag önskar det blev krig i Sverige, skulle vilja se alla som röstar på SD stanna kvar och försvara sitt kära Sverige. Inte skulle dom väl fly utomlands
Senast redigerad av Bazzination 2014-04-25 kl. 19:33.
2014-04-25, 21:34
Medlem
Numes avatar
Att kvinnor inte bör rösta.

Att folk i allmänhet är dumma i huvudet, s.a.s.

Eugenik tänker jag dock ta och prata om, ifall det blir läge. Detta då det kommer hända och folk redan är inblandade och positivt inställda på många punkter så vitt jag vet (att välja bort defekta gener på embryon, välja sperma och ägg - detta är en typ av eugenik).
2014-05-17, 10:41
Medlem
Ptja, inget överdrivet revolutionärt.

Förbjuda alla religiösa yttringar.
Tvångssterilisera 95% av befolkningen ungefär, långsamt dra ner befolkningsmängden till 500 miljoner - en miljard och hålla den där.
Förbjuda oljeutvinning och förbränning därav.
Förbjuda djuruppfödning i matsyfte för annat än lokalt samhällsbruk.
Förbjuda raffinerat socker/glukossirap i den mån det är rimligt, samt cigaretter.

Invandring har jag ingenting emot, i den mån invandring skulle existera i någon betydande skala när befolkningsmängden är så pass låg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in