2014-03-22, 23:42
Medlem
Fri sprit och bredare trottoarer.

Helst då på Södermalm, men konceptet kan även prövas i Gävle, Storuman, Säffle och dylika mindre orter.
2014-03-22, 23:58
Bannlyst
Vaskning av champagne.
2014-03-23, 16:45
Bannlyst
Jag tror på att homosexualitet är en grov avvikelse och kommer att straffa sig för alla som bedriver den typen av sexuell avartism. Dock ska dem inte bli straffade eller förföljda då jag även är en humanist/demokrat men jag hade älskat om Sverige införde samma lagar som i Ryssland dvs förbud mot homopropaganda riktad mot minderåriga.

Dessutom tycker jag att religionen Islam bör granskas hårdare.

Sen tycker jag även att EU borde ställa Sverige inför rätta för landets agerande under andra världskriget. Sverige har inget at säga till om i europeiska frågor då dem uppförde sig som kärringar och förädarre under ww2.
2014-04-23, 15:45
Medlem
Polymorphouss avatar
Fri invandring - legalisering av alla droger - legalisering av sexköp - större acceptans och betydligt mindre hat mot pedofiler så att fler kan få hjälp att motstå sina begär.
Senast redigerad av Polymorphous 2014-04-23 kl. 15:50.
2014-04-23, 17:28
Medlem
Trapeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polymorphous
Fri invandring - legalisering av alla droger - legalisering av sexköp - större acceptans och betydligt mindre hat mot pedofiler så att fler kan få hjälp att motstå sina begär.
Samma saker här, plus att man ska kunna bära pistol och använda pistol i självförsvarssyfte.
2014-04-23, 19:43
Medlem
Strangeflowers avatar
*Romer har inget i livet att göra. Smuts.
*Stoppa all utomeuropeisk invandring till Sverige
*Radikalt sänkt abortgräns
*Hårda straff för kvinnor som ljuger om våldtäkt och kastar anklagelser på män
*Motverka orättvisorna i vårdnadstvister. Pappor ska behandlas likvärdigt som mamman och det gör dom inte idag! Jag är kvinna själv, men sliter mitt hår i förtvivlan inför detta.
*Legalisera cannabis
*Höjd skatt på onyttigheter som orsakar fetma och dess följdsjukdomar
*Hårda straff för landsförräderi
*Har stora invändningar mot samer och deras...existens.
*Hålla vargstammen hårt kontrollerad.
*Självklart ska vi ha monarki!
*Nej till kvinnliga brandmän!...om de inte klarar karlarnas krav, då får det vara.

Detta är sådant jag ogärna talar om bland folk, blir lite knepig stämning om sällskapet är fel. Hittar oftare jämlikar bland män, men är kvinna själv. Just det, jag har svårt för kvinnor också. På mer än ett sätt. Ingen jävla kvotering här inte.
2014-04-23, 20:36
Medlem
imaginarypowers avatar
- Det militära bör avskaffas jorden runt, våld är riktigt jävla meningslöst.
- Vi bör alla behandla varandra som bröder och systrar.
- Porr borde aldrig blivit OK eller lagligt.
- Det monetära systemet är som bekant en bluff och bör därför avskaffas.
- Vi har tappat kontakt med naturen och oss själva.
- Det är helt OK att vara psykopat, pedofil, nekrofil, kannibal... Vad som helst.
- Mejeri-, ägg- och köttindustrin är äcklig, oetisk och bisarr. Saknar ord.
- Eliten vi har idag (1%) borde utrotas istället för alla fattiga och krigsdrabbade.
- Legalisera alla droger.
Senast redigerad av imaginarypower 2014-04-23 kl. 20:37. Anledning: Fixade ett stavfel
2014-04-23, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imaginarypower
- Vi har tappat kontakt med naturen och oss själva.

Kontroversiellt värre!

Och hur går "- Vi bör alla behandla varandra som bröder och systrar." ihop med att utrota eliten?
2014-04-23, 21:19
Medlem
imaginarypowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtoddler
Och hur går "- Vi bör alla behandla varandra som bröder och systrar." ihop med att utrota eliten?

Lät nog lite väl radikal där, blev upphetsad av allt skrivande. Vad jag egentligen menade med eliten är alla psykopater som styr länderna runt om i världen, vi behöver en new world order fast på det bra sättet. Just dessa människor går inte att stoppa på något annat sätt, tror jag personligen. Men jag kan ha fel.
2014-04-23, 21:33
Medlem
1.) Avskaffa det monitära och kapitalistiska systemet - Det förslappar befolkningen intellektuellt och gör människor till passiva objekt.

2.) Gör skolan obligatorisk fram tills 20års ålder, skolan ska vara hårt reglerad och lära eleverna vikten av social disciplin och kollektivt tänkande.

3.) Förbjud eller kraftigt reglera kött industrin - det är inte rimligt att äventyra civilisationens framtid för att svagsinnade individer ska få äta skräp mat.

4.) Inför en plan i skolan för att långsiktigt eliminera religion.

5.) Rika människors egendom ska konfiskeras och distribueras till det kollektiva.

6.) Återinföra allmän värnplikt för alla medborgare.

7.) Förbjud skräp kultur som amerikansk snabb mat samt fördummande underhållning samt barbariska metoder som halal slakt.

8.) Dissidenter som fascister, liberaler och religösa ska omskolas.

9.) Alla ska underkasta sig allmänviljan i politiska beslut, konsensus ska råda vid alla beslut.

10.) Ingå i ett samarbete med de skandinaviska länderna och på långsikt göra Skandinavien självförsörjande.

11.) Förbjuda porr och dekadenta fenomen som skadar folkviljan och hälsan.

12.) Stödja disciplinerade marxist gerilla grupper runt om i världen samt beväpna och träna dessa.

13.) Motarbeta anti-intellektuella rörelser som fascism, liberalism och "mysvänster".
2014-04-24, 00:39
Medlem
biggnifes avatar
  • Reformera hela det ekonomiska systemet i grunden, avskriv alla länders skulder och avveckla fiat-valutorna.

• Att privata banker, fractional banking och ränta är ett jävla sattyg och används medvetet av herrarna allra längst upp för att förslava mänskligheten under en enorm skuldbörda.

• Att Förintelsen är en bluff och används som ett psykologiskt vapen.

• Att jag brukar "hejja" på Ryssland, Iran och Kina och inte på Västvärlden i de flesta konflikter.

• Att vår värld egentligen bara är ett "spel" av väsen högre upp på medvetandestegen.

• Att hela skapelsen är en lek med kreativitet av ett självmedvetande oändlighet som hela tiden strävar att utforska nya aspekter av sig själv.

• Att 90% av alla vänstermänniskor, feminister osv är det för att de är konformister och vill vara på den "goda" sidan tillsammans med alla andra "goda" människor, men att de egentligen är nyttiga idioter som låter sig manipuleras av typerna i toppen på pyramiden i deras destabiliseringskampanjer och strävan efter världshegemoni.

• Legalisera prostitution.

• Legalisera droger.

• Att jag betvivlar den officiella historieskrivningen av vad som ledde till och hände under WW1 och WW2.

• Avskaffa dödsstraff. Livstids fängelse och erbjuden dödshjälp istället.

• Att vi bör äta mindre kött och mer grönt.

• Att den mångkulturella agendan är ondska förklätt till godhet.

• Att länders naturresurser ska ägas av och gagna folket och inte falla i händerna på internationella intressen.

• Att representativ demokrati är överskattat och att vi bör övergå till direktdemokrati i precis alla frågor, förutsatt att man får in tillräckligt med underskrifter för en omröstning.

• Avveckla globalistprojektet EU och decentralisera makten till att vara så nära folket som möjligt.

• Att ett land och dess befolkning bör sträva efter gemensamma värderingar och en gemensam kultur för att undvika att splittras och sjunka ner i våld, kriminalitet och motsättningar mellan grupperingar.
2014-04-24, 09:12
Medlem
imaginarypowers avatar
Finns ändå ett gäng intelligenta människor här bland alla bonnlurkar. Det glädjer mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in