2014-04-21, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Kagge
Jag har precis låst upp Durchbruchswagen 2 och ja... den är ju inte så imponerande direkt. Jag har dock listat ut tricket med den: Det blir ju snordyrt att spamma guldammo och den vanliga AP:n repar inte ens lacken på motståndartanken, däremot gör HE faktiskt lite skada. Således spammar jag HE istället, de kostar bara marginellt mer än AP men gör faktiskt skada trots stock-kanon.

DouchebagWagon II
Citera
2014-04-21, 23:13
Medlem
Salorms avatar
Hur fan addar jag min klient i modxvm.com? Där det står Add client bredvid mitt login så går det ju fan inte att adda.. Den är inte klickbar?
Citera
2014-04-22, 01:16
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Hur fan addar jag min klient i modxvm.com? Där det står Add client bredvid mitt login så går det ju fan inte att adda.. Den är inte klickbar?
add client? jag klickade bara på "activate"
Citera
2014-04-22, 10:17
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
add client? jag klickade bara på "activate"

Men det är inte klickbart för mig, sk testa från jobbdatorn idag.
Citera
2014-04-22, 11:21
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
Har blivit utkastad (CTD) ur spelet säkert 20 ggr på 4 timmars spel, att clienten stänger ner rakt av...
...Hänt nån annan ? har inte kunna följa tråden så förlåt om det tagits upp,
Som sagt. WG jobbar på problemet och det kommer (förhoppningsvis) en micropatch snart. Läste någonstans vad det berodde på men det har jag naturligtvis glömt redan. Tror det blev fuckups i grafiken när folk dog inom ens synfält eller något sånt?

Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
...kan inte träna ett skit.
"Blir upplåst när du når 100 procent" och det är gjort för alla utan commandern...
Rätta mig om jag har fel nu men har man t.ex. vents måste man väl upp i 110% för att kunna börja träna skills? Oavsett vad så skall du se ett gult plus bredvid gubben, sen är det bara att klicka på det och välja vad du vill träna.

Citat:
När tycker ni det är värt att köpa moduler?
Alltid. Jag köper alltid moduler och förnödenheter till mina tanks. Fast egentligen så får de nog ingen riktigt effekt (dvs valuta för krediterna) förens framåt tier IV/V någonstans skulle jag tro. Det beror väl iofs på resp vagn men redan i ett tidigt skede skulle jag iaf slänga in rammers i alla heavy's och binocs och camo i t.ex. Luch, ELC och andra utpräglade scoutvagnar.
Citat:
woop woop, stora kanonen på KV1S nu. Kaboom säger det bara.
Visst är den kul! Ryktet säger att KV-1S kommer att försvinna i patch 9,1 eller 9,2 så det är bara att njuta av den så länge man kan. Har själv 500 matcher med den nu (wr 55% och en av få tanks man lirat till sig en Radley-Walters med).

Citat:
Så, du har nu alltså blivit så usel att inte ens XVM vill ha dig med i spelarbasen längre? King of the Tomatoes! Call me Heinz!
Senast redigerad av Ace Ventura 2014-04-22 kl. 11:51.
Citera
2014-04-22, 11:32
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Som sagt. WG jobbar på problemet och det kommer (förhoppningsvis) en micropatch snart. Läste någonstans vad det berodde på men det har jag naturligtvis glömt redan. Tror det blev fuckups i grafiken när folk dog inom ens synfält, eller något sånt?

Kör på standard graphics tills de fixat patchen, hade inga kraschar efter jag gått tillbaka till standard setting. Jag kör maxat på allting annars.
Citera
2014-04-22, 11:33
Medlem
Salorms avatar
Citat:
S Så, du har nu alltså blivit så usel att inte ens XVM vill ha dig med i spelarbasen längre? King of the Tomatoes! Call me Heinz!

Kan nog bli en paus i spelet nu, fick XVM delen att funka men alla dom jag spelat med har dragit till MOOSE under påsken då jag varit borta och jag har bara 1 dag premium kvar.. Känns som en bra tid att pausa.
Citera
2014-04-22, 12:02
Medlem
Citat:
Men det är inte klickbart för mig, sk testa från jobbdatorn idag.

Kan inte heller regga, har ingen "activate"-knapp i menyn där uppe.
Citera
2014-04-22, 12:08
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
10 torsk, 1 vinst och 1 draw med ett oändligt antal IDIOTER i laget... Idag IGEN!!!

Jag hatar det här spelet. Seriöst. Nu är det dags för en uninstall. Jävla fittlir!
Ok, det var som vanligt en massa varmluft från Ässet. Klart jag inte kan avinstallera WoT.... fast jag tog faktiskt lite ledigt och lämnade min klan. När jag sen satte igång igen så var det klockren verkstad istället. Har solokört hela påsken på runt WR 55% och de senaste 50 matcherna ligger jag t.o.m. på wr 64% (på snitttier 8,4). Inte helt fel faktiskt.

Utöver att grinda klart det jag håller på med är mitt nya mål är att få alla mina tier X att bli XVM-gröna. Det är dock inte så enkelt som man skulle kunna tro. Är blå/grön på hälften kanske och katastrofröd/orange'a på övriga. Frågan är om man grejar det utan att joina en ny klan och börja plutona igen? I högtiersmatcher kan det ju ändå vara lite tufft/seriöst motstånd emellanåt. Vi får se. Det är kul att lira men det börjar faktiskt ändå bli lite svårt att hitta "morötter" nu när man nått fram på de linjer man vill klara av, och man har spelat sig trött på CW.

F.ö. börjar jag tjäna krediter på allvar igen sen jag la ner CW. Tjena! Istället för alla de obligatoriska minus 60-70k matcherna varje kväll så är det nu nästan bara plus igen. Alltid något.

Citat:
Kan nog bli en paus i spelet nu, fick XVM delen att funka men alla dom jag spelat med har dragit till MOOSE under påsken då jag varit borta och jag har bara 1 dag premium kvar.. Känns som en bra tid att pausa.
Vet hur det är. Trist. Det är svårt att hitta kul/bra folk att plutta med. Vi får väl börja hänga i FB-kanalen och köra lite där istället.
Senast redigerad av Ace Ventura 2014-04-22 kl. 12:28.
Citera
2014-04-22, 22:16
Medlem
xyklopfs avatar
Bana: Malinokva.
Vagn: T7 armoured car.
Standardstrid. Seger. 9742 credits, 1088 exp. (x2). Förtjänsttecken första klass. Understödjare. Spanare.

Upptäckte 11 av fiendens vagnar. Skadesköt tre av de. Inga kills, men en rolig match ändå. Bra samarbete i laget och god ton i chatten.
Citera
2014-04-22, 22:22
Medlem
ESS-Lunds avatar
Citat:

Så, du har nu alltså blivit så usel att inte ens XVM vill ha dig med i spelarbasen längre? King of the Tomatoes! Call me Heinz!

http://wotlabs.net/eu/player/Heinz_tomato_saucerer

Snacka inte skit om mitt statpadkonto!
Citera
2014-04-23, 07:10
Medlem
Kriminalarens avatar
Hur orkar man ha spelet på svenska? Googleöversättnings-känslan är kräkframkallande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in