2014-04-23, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av checkthisout.
Så du bara gillar att knulla, inga förhållanden, med du håller dig till en kille? BS-metern på detta inlägg är skyhög.

Noterade du inte ordet VELAT?
Citera
2014-04-23, 22:08
Medlem
checkthisout.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vill du ha en video om trådens ämne? Visst, det finns hundratals... Här är en av dem:

http://youtu.be/RQ1Ix4tR1AM
Steve Hoca har många utmärkta klipp om ämnet (female control of the dating scene, involuntary celibacy for men on a mass scale).

Detta klipp i synnerhet behandlar kvinnors herravälde väldigt bra:

https://www.youtube.com/watch?v=U-z4HMKYxA0
Citera
2014-04-23, 22:10
Medlem
checkthisout.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Noterade du inte ordet VELAT?
Vad spelar det för roll?
Citera
2014-04-23, 22:13
Medlem
Citat:
Vad spelar det för roll?

Att bara knulla killar är något jag velat, alltså något som hör till dåtiden inte till nu när jag hittat en kille som jag tycker är värd att vara monogam med.
Citera
2014-04-23, 22:18
Bannlyst
Citat:
Kanske för att killar dras till mig? För att det uppenbarligen finns killar som inte bryr sig så länge jag är trogen mot dom(ja, trots att de kunnat få andra tjejer än mig)

De vill bara knulla dig tills de har tröttnat, vad de säger till dig är helt irrelevant. Men de flesta tjejer får kuk om de vill.
Citera
2014-04-23, 22:22
Medlem
checkthisout.s avatar
Citat:
Att bara knulla killar är något jag velat, alltså något som hör till dåtiden inte till nu när jag hittat en kille som jag tycker är värd att vara monogam med.
Och jag tror inte på din historia. Om kvinnor "bara vill knulla" så skulle i princip alla snygga kvinnor knulla hela tiden.

Mycket vanligare är kvinnor som vägrar vara i ett förhållande av diverse skäl medan män är mer eller mindre alltid villiga.
Citera
2014-04-23, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
De vill bara knulla dig tills de har tröttnat, vad de säger till dig är helt irrelevant. Men de flesta tjejer får kuk om de vill.

Jaså, därför jag fått träffa deras föräldrar?
Och varför då komma och träffa mig fast de inte är sugna på sex?
Citera
2014-04-23, 22:31
Medlem
Citat:
Och jag tror inte på din historia. Om kvinnor "bara vill knulla" så skulle i princip alla snygga kvinnor knulla hela tiden.

Mycket vanligare är kvinnor som vägrar vara i ett förhållande av diverse skäl medan män är mer eller mindre alltid villiga.

Jag skrev att JAG tänkt så, inte att alla snygga kvinnor tänkt så.
Och att jag bara velat knulla betyder inte att jag knullade varje dag eller ens varje vecka.
Citera
2014-04-23, 22:53
Medlem
Bögtråd.
Citera
2014-04-23, 23:12
Medlem
goran744s avatar
Patetiskt av er män som uttryckligen sitter här på Flashback och gråter dag ut och dag in om er rätt att knulla både till höger och vänster sedan ha krav på att svenska kvinnan skall vara oskuld efter att ni själva dragit över ca 100-150 stycken kvinnor.
Sök hjälp för sjutton.
Smågrabbar!!! Sluta gnäll för sjutton och bli en MAN.

Ingen kvinna vill ha en man som kliar sig i skrevet och ylar kom hit din lilla slyna
eller en man som pratar om sina behov och sin så kallade sexuella rättighet.
Om ni förstod er egen kukfixering så skulle ni inse att den inte har sådan enorm betydelse som ni tycks tro( VILL ATT DET SKA VARA)
Vi lever på 2000-talet,inte 1600-talet.
Citera
2014-04-23, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Patetiskt av er män som uttryckligen sitter här på Flashback och gråter dag ut och dag in om er rätt att knulla både till höger och vänster sedan ha krav på att svenska kvinnan skall vara oskuld efter att ni själva dragit över ca 100-150 stycken kvinnor.
Sök hjälp för sjutton.
Smågrabbar!!! Sluta gnäll för sjutton och bli en MAN.

Ingen kvinna vill ha en man som kliar sig i skrevet och ylar kom hit din lilla slyna
eller en man som pratar om sina behov och sin så kallade sexuella rättighet.
Om ni förstod er egen kukfixering så skulle ni inse att den inte har sådan enorm betydelse som ni tycks tro( VILL ATT DET SKA VARA)
Vi lever på 2000-talet,inte 1600-talet.

De enda som tar illa upp av dessa diskussioner är tjejerna som slampar runt och fittriddarna som försvarar med hopp om vagina/prutthål. Det är ingen som gnäller din bittra feminist. På samma sätt som kvinnor dras till män med status, självsäkerhet osv osv, så dras vi killar till icke-slampiga tjejer (som seriösa partners). Varför är det svårt att fatta?
Citera
2014-04-23, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
De enda som tar illa upp av dessa diskussioner är tjejerna som slampar runt och fittriddarna som försvarar med hopp om vagina/prutthål. Det är ingen som gnäller din bittra feminist. På samma sätt som kvinnor dras till män med status, självsäkerhet osv osv, så dras vi killar till icke-slampiga tjejer (som seriösa partners). Varför är det svårt att fatta?

Väntar fortfarande på svar på mina frågor. Uppriktigt intresserad av vad du har för förklaring till att de presenterar en slampig tjej för sina föräldrar och träffar denna tjej utan att knulla, fast de bara vill ha henne för sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in