Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-23, 23:38
  #901
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
De enda som tar illa upp av dessa diskussioner är tjejerna som slampar runt och fittriddarna som försvarar med hopp om vagina/prutthål. Det är ingen som gnäller din bittra feminist. På samma sätt som kvinnor dras till män med status, självsäkerhet osv osv, så dras vi killar till icke-slampiga tjejer (som seriösa partners). Varför är det svårt att fatta?

Det är väl penisriddarna här inne som gråter över hur synd om dem det är och
Sååå synd om dem såååå
Penis och anus är det enda som räknas i penisriddarens slampiga leverne.
Vill överge hit och dit för att inte ballen får sitt, kvinnan inte är oskuld ,lagar mat och gullepluttar medan han själv sitter i soffan och gråter och drar i könsorganet.
Patetiskt.
Skäms på er för sjutton.
Har ni inget mer att komma med än balle och slampor?
Börjar bli som en religiös grupp av män som vill ha oskulder och jungfruar.
Medan de själva slänger runt med ballen i vartenda hål de hittar.
Patetiskt. Patetiskt OCH patetiskt.
Det är ni som är övergivna och ni vet det också men då måste ni vända på det så att det låter som att ni vill överge.
Patetiskt OCH patetiskt igen.
Citera
2014-04-24, 00:08
  #902
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Det är ni som är övergivna och ni vet det

Det bästa som skrivits i denna tråd. Det bästa för att det är så uppenbart och förkrossande sant. Alla ser detta: ni väljer inte bort, ni är bortvalda.
Citera
2014-04-24, 00:12
  #903
Medlem
BaldEagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Väntar fortfarande på svar på mina frågor. Uppriktigt intresserad av vad du har för förklaring till att de presenterar en slampig tjej för sina föräldrar och träffar denna tjej utan att knulla, fast de bara vill ha henne för sex.

För att han inte kan få något bättre eller för att han har en avvikande fetisch, han tänder på när tjejen är slampig, är otrogen etc. Oavsett vilket, knappast ett kap till karl.
Citera
2014-04-24, 00:14
  #904
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Det är väl penisriddarna här inne som gråter över hur synd om dem det är och
Sååå synd om dem såååå
Penis och anus är det enda som räknas i penisriddarens slampiga leverne.
Vill överge hit och dit för att inte ballen får sitt, kvinnan inte är oskuld ,lagar mat och gullepluttar medan han själv sitter i soffan och gråter och drar i könsorganet.
Patetiskt.
Skäms på er för sjutton.
Har ni inget mer att komma med än balle och slampor?
Börjar bli som en religiös grupp av män som vill ha oskulder och jungfruar.
Medan de själva slänger runt med ballen i vartenda hål de hittar.
Patetiskt. Patetiskt OCH patetiskt.
Det är ni som är övergivna och ni vet det också men då måste ni vända på det så att det låter som att ni vill överge.
Patetiskt OCH patetiskt igen.

Jag förstår inte vad du snackar om lol. Eftersom jag har utländska rötter så drar jag mig till utländska tjejer (icke-försvenskade sådana). Allt det där, bara för att de flesta män inte vill stadga sig med promiskuösa tjejer? Nu tar du lite i väl? De allra flesta män väljer kvinnor som inte har haft ett promiskuöst leverne tidigare, varesig man vill acceptera det eller inte

Då måste tjejer vara helt sjuka i huvudet som bara vill stadga sig med män som har status osv osv om man ska tänka med din logik? men nej då, det är helt naturligt och jag accepterar att det är på det sättet. Tjejerna kan inte hjälpa att de har dessa tankar, på samma sätt som vi män inte kan hjälpa
Citera
2014-04-24, 00:17
  #905
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Väntar fortfarande på svar på mina frågor. Uppriktigt intresserad av vad du har för förklaring till att de presenterar en slampig tjej för sina föräldrar och träffar denna tjej utan att knulla, fast de bara vill ha henne för sex.

Killen har enkelt accepterat faktumet att han inte kan få någon bättre och nöjer sig då med bottenskrapet. Har han berättat för sina föräldrar om dina knulläventyr som du har haft tidigare. Vet han ens om det? Om han inte har berättat, undrar "varför"
Citera
2014-04-24, 05:46
  #906
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Shit
Det bästa som skrivits i denna tråd. Det bästa för att det är så uppenbart och förkrossande sant. Alla ser detta: ni väljer inte bort, ni är bortvalda.

Alla killar med hjärna och stolthet har samma syn, oavsett om tjejerna väljer bort dem eller inte.
Citera
2014-04-24, 09:45
  #907
Medlem
Det sprattlas förtvivlat men loss ifrån nätet kommer ni ju aldrig, era stackare.

Om TS och likasinnade mot förmodan skulle lyckas uppbåda tillräckligt mycket handlingskraft för att faktiskt få ändan ur vagnen och flytta någon gång, dröjer det inte länge innan ni är precis lika olyckliga där som här. Följden av att vara så beroende är att ni inte styr era egna liv, det blir bara en enda lång jakt efter det ni inte klarar er utan. Kvinnor, i det här fallet (beteendet är inte könsbundet).

Tråden är på samma nivå som om en alkoholist skulle råda alla att flytta till ett land där man kan få bränna hemma ifred. Frihet! utropar han, samtidigt som han helt frivilligt förminskar hela tillvaron till att enbart handla om hur man säkrast får tag i nästa och billigaste fyllan.

Det är inte alkoholens fel att alkoholisten inte klarar sig utan den. Alla som inte är alkoholister fattar att det är väldigt dumt att hata alkohol för att man är beroende av den, liksom de fattar att man inte blir mindre beroende av alkohol av att flytta till ett ställe för att tillgången på billig alkohol är oändlig där.

TS råd leder inte till frihet. Om det är vad man vill ha, ska man inte ständigt mata sina begär utan svälta ihjäl dem. Fråga vilken VIS människa genom historien som helst.
Citera
2014-04-24, 10:56
  #908
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gullegubben
Alla killar med hjärna och stolthet har samma syn, oavsett om tjejerna väljer bort dem eller inte.

Hela världen tycker att svenska tjejer är bland de slampigaste. Det är inte bara männen i Sverige och de masochister till hen-hipsters liknande varelser bara sitter och förnekar detta. Vem är det som har stolthet egentligen? Den som ifrågasätter, eller den som accepterar som en hund och tror att det är så det ska vara med hopp om att liksom få dyka i slampans fiskbassäng/prutthål?
__________________
Senast redigerad av Lonex619 2014-04-24 kl. 10:58.
Citera
2014-04-24, 11:23
  #909
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Jag förstår inte vad du snackar om lol. Eftersom jag har utländska rötter så drar jag mig till utländska tjejer (icke-försvenskade sådana). Allt det där, bara för att de flesta män inte vill stadga sig med promiskuösa tjejer? Nu tar du lite i väl? De allra flesta män väljer kvinnor som inte har haft ett promiskuöst leverne tidigare, varesig man vill acceptera det eller inte

Då måste tjejer vara helt sjuka i huvudet som bara vill stadga sig med män som har status osv osv om man ska tänka med din logik? men nej då, det är helt naturligt och jag accepterar att det är på det sättet. Tjejerna kan inte hjälpa att de har dessa tankar, på samma sätt som vi män inte kan hjälpa

Ok skall förklara igen då!
Status MÄN= MÄN som inte sitter och pratar om sin penis hela dagarna och penisens behov och leverne. En MAN med huvud på skaft inte huvudet på sin penis.

Vem har påstått eller sagt till dig att vi kvinnor vill ha PROMISKUÖSA gubbar och män?
De flesta kvinnor vill INTE stadga sig med en PENISRIDDARE.
Oavsett om du har andra rötter än svenska så är det så att vi kvinnor vill heller inte ha PROMISKUÖSA PENISRIDDARE. Som i det oändliga gråter och tillber sitt könsorgan.
Du får tycka att det är hur skojigt som helst. Skratta på du!
LOL, LOL,LOL och jätte LOL tycker jag.
Snart överger vi kvinnor alla riddare av penisfolket.
Jag vill ha en MAN som äger en penis. INTE en penis som äger mannen
Citera
2014-04-24, 12:38
  #910
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Ok skall förklara igen då!
Status MÄN= MÄN som inte sitter och pratar om sin penis hela dagarna och penisens behov och leverne. En MAN med huvud på skaft inte huvudet på sin penis.

Vem har påstått eller sagt till dig att vi kvinnor vill ha PROMISKUÖSA gubbar och män?
De flesta kvinnor vill INTE stadga sig med en PENISRIDDARE.
Oavsett om du har andra rötter än svenska så är det så att vi kvinnor vill heller inte ha PROMISKUÖSA PENISRIDDARE. Som i det oändliga gråter och tillber sitt könsorgan.
Du får tycka att det är hur skojigt som helst. Skratta på du!
LOL, LOL,LOL och jätte LOL tycker jag.
Snart överger vi kvinnor alla riddare av penisfolket.
Jag vill ha en MAN som äger en penis. INTE en penis som äger mannen

Men vad är problemet då? Varför alla dessa känslor när män säger att de inte vill ha begagnade leksaker om tjejer inte heller vill ha manslampor?
Citera
2014-04-24, 12:53
  #911
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaldEagle
För att han inte kan få något bättre eller för att han har en avvikande fetisch, han tänder på när tjejen är slampig, är otrogen etc. Oavsett vilket, knappast ett kap till karl.

Jo, finns andra alternativ.
Varken han jag har nu eller den förra har bett mig att knulla med andra eller vara otrogen så de tänder knappast på det. Nytt försök?
Citera
2014-04-24, 12:57
  #912
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Det sprattlas förtvivlat men loss ifrån nätet kommer ni ju aldrig, era stackare.

Om TS och likasinnade mot förmodan skulle lyckas uppbåda tillräckligt mycket handlingskraft för att faktiskt få ändan ur vagnen och flytta någon gång, dröjer det inte länge innan ni är precis lika olyckliga där som här. Följden av att vara så beroende är att ni inte styr era egna liv, det blir bara en enda lång jakt efter det ni inte klarar er utan. Kvinnor, i det här fallet (beteendet är inte könsbundet).

Tråden är på samma nivå som om en alkoholist skulle råda alla att flytta till ett land där man kan få bränna hemma ifred. Frihet! utropar han, samtidigt som han helt frivilligt förminskar hela tillvaron till att enbart handla om hur man säkrast får tag i nästa och billigaste fyllan.

Det är inte alkoholens fel att alkoholisten inte klarar sig utan den. Alla som inte är alkoholister fattar att det är väldigt dumt att hata alkohol för att man är beroende av den, liksom de fattar att man inte blir mindre beroende av alkohol av att flytta till ett ställe för att tillgången på billig alkohol är oändlig där.

TS råd leder inte till frihet. Om det är vad man vill ha, ska man inte ständigt mata sina begär utan svälta ihjäl dem. Fråga vilken VIS människa genom historien som helst.

Jo TS råd ldder till manl7g frihet. Du menar att du tror att en svensk feminism strävar efter manlig frihet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback