2014-04-23, 11:46
Medlem
CombatCows avatar
Chaffisen hade svar på allt
Citera
2014-04-23, 11:50
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loxa
Skön Aschberg är som konfronterar sin egen hatare.
Hon lär ha skitit ner sig riktigt rejält efter det.

Jag hörde att de sa "hon" men visst både lät det och såg ut som en karl? Genom det pixlade syntes även flinten.
Citera
2014-04-23, 12:42
Bannlyst
Jag tycker att aschberg ar en sjalvgod javla fitta som kan ga och do. Detta tycker jag verkligen.

Kommer jag vara med i nasta sasong nu?
Citera
2014-04-23, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CombatCow
Chaffisen hade svar på allt

Nä, tyvärr gjorde han inte bara sig själv till åtlöje, utan även en stor grupp, lastbilschaufförerna, ca 35 och uppåt, som sitter och är tuffa i en sluten grupp ... på facebook
Citera
2014-04-23, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Lina lade näsan i fel saker och hon tålde inte mothugg. Lina är långt från oskyldig i denna sak.

Mer säger jag inte.

Tack för mig i detta ämne.

Det är mycket möjligt att hon inte tålde mothugg, men med mothugg ska oxå kunna framföras med vettig skrift, vilket "fittskräp" inte är. Och själklart ska det vara god skrift från hennes sida oxå.

----------------------------------------------------------------------------------------------------
"ger man sig i i leken..." sa man när man var 10år och visste att man hade gjort fel, när man blir äldre lämnar man det talesättet och ersätter det med; "jag respektera din åsikt"

Att kunna diskutera och ha olika åsikter är inte så många som kan idag, tyvärr.
Citera
2014-04-23, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klimax00
Det är mycket möjligt att hon inte tålde mothugg, men med mothugg ska oxå kunna framföras med vettig skrift, vilket "fittskräp" inte är. Och själklart ska det vara god skrift från hennes sida oxå.

----------------------------------------------------------------------------------------------------
"ger man sig i i leken..." sa man när man var 10år och visste att man hade gjort fel, när man blir äldre lämnar man det talesättet och ersätter det med; "jag respektera din åsikt"

Att kunna diskutera och ha olika åsikter är inte så många som kan idag, tyvärr.

Fragan ar dock om han fortjanar att hangas ut for det pa tv infor hela folket? Har pa fb skriver folk varre saker till varandra varje dag hela tiden.
Fittskrap, lol, vad fan betyder det ens?
Citera
2014-04-23, 15:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Teru
Fragan ar dock om han fortjanar att hangas ut for det pa tv infor hela folket?

Varför skulle han inte förtjäna det? Han har ju också "gett sig in i leken". Allt enligt hans egna logik.
En annan relevant fråga kan ju även vara ifall hon förtjänade det som han (och garanterat fler med honom) utsatt henne för.
Citera
2014-04-23, 15:14
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Det är upp till den som intervjuas om den vill vara "blurrig" eller inte.

Tjejerna verkar ju vara de smartaste hittills då (eller rädda beroende på hur man ser det). Har bara varit killar som varit "oblurrade" än så länge. "Men gud filmar du detta, jag vill inte vara med!" låter det från tjejerna medan männen ska visa sig lite mer tuffa framför kamerna Undrar också om de som varit med i programmet och gett sitt tillstånd där på gatan kan ändra sig sedan. När de väl ser att det kommer rätt mycket näthat tillbaka.
Citera
2014-04-23, 15:32
Medlem
DP
Senast redigerad av Klimax00 2014-04-23 kl. 15:36.
Citera
2014-04-23, 15:35
Medlem
Citat:
Fragan ar dock om han fortjanar att hangas ut for det pa tv infor hela folket? Har pa fb skriver folk varre saker till varandra varje dag hela tiden.
Fittskrap, lol, vad fan betyder det ens?

Nu diskuteras programet och inte vad man kallar varandra här på FB. Du förstår nog vad jag syftade på när jag skrev "fittskräp"?
Ja, jag kan tycka att han är en som bör hängas ut, pga att han inte har medmänsklighet, kunde inte sätta sig in i en annan människas känslor och fortsatte efter att Robban konfronterat honom. Hade han där emot varit ångerfull och slutat helt med att trakassera, då tycker inte att den människan ska hängas ut.

Med lite sunt förnuft innanför pannbenet kommer man väldigt långt i livet.
Senast redigerad av Klimax00 2014-04-23 kl. 15:37.
Citera
2014-04-23, 15:51
Medlem
Citat:
Satt jag och tittade på en operabög snacka gojja i 10 minuter, utan någon som helst "finnish"?
Inslaget med 15åringen var ju också helt meningslöst. Sen två chaffisar som bråkar lite? Pensionär som skrev fjant? Pinsamt dåligt program. Riktigt tunt innehåll. Fy fan vad dåligt. Detta program är en ren och skär jävla spya. Hur fan kan man sätta ihop ett såhär dåligt program?

Jag gillar programiden, och att det är högt, Operasångaren ska inte behöva stå ut mer att bli kallad tex "operabög" det är 2014, och Lågt med en pensionerad dam som kallar Aberg "fjant". Allt är gemensamt som näthat ,som bör belysas mer, så en vettig attityd även ska vara självklar på nätet som IRL.

Däremot kan jag tycka att det är lite för likt Stalker, som Hasse Aro hade.

Men jag hade ett leende när damen frågade hur Aberg visste att hon hette KnatteFjatteTjatte. Och att hon inte var anonym längre.
Citera
2014-04-23, 15:56
Medlem
frihetskrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PokusHokus
Hon betedde sig illa och då ska hon få, oavsett ålder. Är detta svårt att förstå? Eller får man bete sig hur som helst när man har kommit upp i en viss ålder?

På vilket sätt betedde hon hon sig illa?
Hon hade skrivit att han var en "fjant". Det tycker inte jag är särskilt kränkande och man måste få ha åsikter om en offentlig person.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in