Citat:
Ursprungligen postat av
SithXM
Har blivit utkastad (CTD) ur spelet säkert 20 ggr på 4 timmars spel, att clienten stänger ner rakt av...
...Hänt nån annan ? har inte kunna följa tråden så förlåt om det tagits upp,

Som sagt. WG jobbar på problemet och det kommer (förhoppningsvis) en micropatch snart. Läste någonstans vad det berodde på men det har jag naturligtvis glömt redan. Tror det blev fuckups i grafiken när folk dog inom ens synfält eller något sånt?
Citat:
Ursprungligen postat av
different_trip
...kan inte träna ett skit.
"Blir upplåst när du når 100 procent" och det är gjort för alla utan commandern...
Rätta mig om jag har fel nu men har man t.ex. vents måste man väl upp i 110% för att kunna börja träna skills? Oavsett vad så skall du se ett gult plus bredvid gubben, sen är det bara att klicka på det och välja vad du vill träna.
Citat:
Ursprungligen postat av
different_trip
När tycker ni det är värt att köpa moduler?
Alltid. Jag köper alltid moduler och förnödenheter till mina tanks. Fast egentligen så får de nog ingen riktigt effekt (dvs valuta för krediterna) förens framåt tier IV/V någonstans skulle jag tro. Det beror väl iofs på resp vagn men redan i ett tidigt skede skulle jag iaf slänga in rammers i alla heavy's och binocs och camo i t.ex. Luch, ELC och andra utpräglade scoutvagnar.
Citat:
Ursprungligen postat av
different_trip
woop woop, stora kanonen på KV1S nu. Kaboom säger det bara.
Visst är den kul! Ryktet säger att KV-1S kommer att försvinna i patch 9,1 eller 9,2 så det är bara att njuta av den så länge man kan. Har själv 500 matcher med den nu (wr 55% och en av få tanks man lirat till sig en Radley-Walters med).
Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Hur fan addar jag min klient i modxvm.com? Där det står Add client bredvid mitt login så går det ju fan inte att adda.. Den är inte klickbar?
Så, du har nu alltså blivit så usel att inte ens XVM vill ha dig med i spelarbasen längre?
King of the Tomatoes! Call me Heinz!