2014-04-22, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Tveksamt. jag är inte sopslut som hon är.

Desto mer du uttrycker dig i skrift desto tydligare blir det i och för sig.
Citera
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hooneycrunchpunch
Har för mig att han är känd

Tydligen operasångare och bög. Skulle säga en typisk b-kändis.
Citera
Medlem
helveteskyrkas avatar
Citat:
Tveksamt. jag är inte sopslut som hon är.

Ändå hänger du i samma grupper med sveriges utan tvekan mest outbildade och trashigaste yrkesgrupp?
Citera
2014-04-22, 21:43
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
Jag hade inte velat vara med i den lågavlönade lågstatus WT-gruppen om ens fick pengar. Snacka om sveriges avskrap.

Du borde nog läsa på om lönevillkoren innan du yttrar dig om saker du uppenbarligen inte vet ett jävla skit om.
Citera
2014-04-22, 21:43
Medlem
stewmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvena
Hon skulle fylla tretton när trakasserierna började och hon anmälde honom.

Ja DET är äckligt. Men jag trodde "vem-det-nu-var" va emot att en här i tråden tyckte att hon som 15-åring är snygg. Inget annat
Citera
2014-04-22, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killcani
Tycker bara är sån himla dubbelmoral här, om ni nu är så emot näthat kan ni väl lägga av att sprida det själva?.

Om någon uttrycker sig som chaffisen gjorde så kan jag inte annat än undra om mannen ifråga är svagbegåvad eller utvecklingsstörd på något vis. Om det är på grund av hjärnskada så har han i alla fall en ursäkt. Men jag antar att ha vill fortsätta att trycka ner andra på sin "otroligt häftiga" Facebookgrupp. Kan bara hoppas att han och flera andra ändrar sig en dag.
Citera
2014-04-22, 21:45
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ändå hänger du i samma grupper med sveriges utan tvekan mest outbildade och trashigaste yrkesgrupp?
Ja jag arbetar i branschen din dumme fan.

Och där kom 2 påstående som återigen bevisar att du inte vet vad du talar om. Herre Jävlar Alltså. Är det konstigt att det finns näthat när det finns idioter som du?
Citera
2014-04-22, 21:46
Moderator
Carlboms avatar
Får känsla av att bögtenoren faktiskt älskar de onda kommentarerna. De får igång honom, de ger honom mening. Sen är han faktiskt med i tv nu :)
Citera
2014-04-22, 21:47
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stewmeister
Var bara tvungen att hoppa in här, 15 år är lagligt. Han får väl säga att hon är snygg!

Ja fast nu hade han ju inte bara sagt det, utan hotat att våldta henne, ofredat henne och stalkat henne.
Citera
2014-04-22, 21:48
Medlem
helveteskyrkas avatar
Citat:
Du borde nog läsa på om lönevillkoren innan du yttrar dig om saker du uppenbarligen inte vet ett jävla skit om.

Med tanke på att er branch går på knäna så gissar jag på att de flesta av dina bröder sitter hemma och torrunkar med FAS-3 i ryggen. Jävla wannabe livsstil.

Stanna på vilken jävla vägkrog som helst och kolla på dessa människor. Kolla på han den mobbaren Alen. Vad är det för MAN ? Unibrow, fet ölkagge, låg panna, flottig och äcklig. Nej du, fortsätt ni smygknulla varandra i röven som vi alla vet att ni gör på alla nattplatser..
Citera
2014-04-22, 21:50
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Med tanke på att er branch går på knäna så gissar jag på att de flesta av dina bröder sitter hemma och torrunkar med FAS-3 i ryggen. Jävla wannabe livsstil.

Stanna på vilken jävla vägkrog som helst och kolla på dessa människor. Kolla på han den mobbaren Alen. Vad är det för MAN ? Unibrow, fet ölkagge, låg panna, flottig och äcklig. Nej du, fortsätt ni smygknulla varandra i röven som vi alla vet att ni gör på alla nattplatser..

Som sagt är det konstigt att det finns näthat när det finns ignoranta idioter som du?

Citera
2014-04-22, 21:50
Medlem
helveteskyrkas avatar
Citat:
Ja jag arbetar i branschen din dumme fan.

Och där kom 2 påstående som återigen bevisar att du inte vet vad du talar om. Herre Jävlar Alltså. Är det konstigt att det finns näthat när det finns idioter som du?

Du, Alen och Anders Eklund. Alla bra fina oförstådda människor.
Ni är trash, feta fula och trashig uppfostran av antagligen trashiga föräldrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in