2014-04-22, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horunge2
jag har lite insiderinformation här... iallafall kan jag säga att kvinnan startade alltihop...
hennes exkille gick till kyrkan med sin nya flickvän då hans ex fick syn på dem i kyrkan och pekade fuck you fingret till båda dem mitt framför dem. då sade killen att gå och hämta hennes pojkvän istället för attppeka finger. ja och då gjorde hon det. hon hämtade då de två som dog...
det vi kan komma fram till är att tjejen är en hora och förtjänar att dö för att hon är skyldig till att de bröderna är döda....

Tack för den. Så mördarna är så lättkränkta att de mördar kallblodigt för att nån pekar finger åt dom ? Låter som en incident på ett 18års disko....
Citera
2014-04-22, 14:45
Medlem
30-40 pers... i bråket
maskerade med rånarluvor knivar och pistoler...

http://www.expressen.se/tv/nyheter/vittnet-sebastian-skjuter-rakt-i-hjartat/
Citera
2014-04-22, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Du är ju dummare än vad jag trodde, blev du lite ledsen nu när jag avslöjade ditt bidragsberoende?

Skillnaden mellan en Syrian och en Syrier är att Syrianer är ett folkslag som finns lite här och var i mellanöstern precis som kurder medans en Syrier är en person som bor i Syrien och innehar ett sådant medborgarskap. Så nu vet du det så slipper du skämma ut dig i fortsättningen.

Pm kan du skicka själv och om du nu är en man som står för sitt ord kan du väl skriva ut ditt namn i en parantes bakom det du skrev om Syrianer.

Ingen bryr sig om skillnaden mellan syrianer, syrier och assyrier.
Citera
2014-04-22, 14:47
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetjävel
Tack för den. Så mördarna är så lättkränkta att de mördar kallblodigt för att nån pekar finger åt dom ? Låter som en incident på ett 18års disko....

Det var länge sedan jag gick på 18årsdisko, men inte började folk skjuta ner halva familjer för att någon pekade finger åt någon.
Citera
2014-04-22, 14:49
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
jag har lite insiderinformation här... iallafall kan jag säga att kvinnan startade alltihop...
hennes exkille gick till kyrkan med sin nya flickvän då hans ex fick syn på dem i kyrkan och pekade fuck you fingret till båda dem mitt framför dem. då sade killen att gå och hämta hennes pojkvän istället för attppeka finger. ja och då gjorde hon det. hon hämtade då de två som dog...
det vi kan komma fram till är att tjejen är en hora och förtjänar att dö för att hon är skyldig till att de bröderna är döda....

Hvor sikker er du på den info? Det låter virkelig som apa beteende, at skjuta ihjel pga en f*ck finger?
Citera
2014-04-22, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Men du, det går inte så snabbt att bli borttagen. Det kan ta månader.

Jo, min mor var borta från ratsit inom 24 timmar. Månader? Då måste någon har sjabblat bort dödattesten från sjukhuset. Eller om dom dött utomlands tar det tid.
Citera
2014-04-22, 14:55
Medlem
svennebabbians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetjävel
30-40 pers... i bråket
maskerade med rånarluvor knivar och pistoler...

http://www.expressen.se/tv/nyheter/vittnet-sebastian-skjuter-rakt-i-hjartat/

enligt vittnet knivade/kuttade dom och sköt dom i 12-15min
och utdelningen var inte mer än 2 bidragstagare/sandneger mindre och 6 skadade.

få hoppas på lite mer sammanstötningar så det blir lite mer självsaneringar och lättande på skattetrycket
Citera
Moderator
v50s avatar
Nu får jag be er återgå till att diskutera det aktuella brottet, vill ni bråka sinsemellan får ni göra det via PM om ni ändå gör det i tråden kommer ni belönas rikligt med varningar framöver

/ Moderator
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Ingen bryr sig om skillnaden mellan syrianer, syrier och assyrier.
Nja, säg inte det. Vi som har blattekriminalitet som specialintresse bryr oss givetvis om skillnaden & känner till den sedan innan.
Men för svensken i gemen så är det naturligtvis helt ointressant vilka olika grupperingar som skjuter ihjäl varandra. Den gradvisa försämringen av samhället & den ökande otryggheten är väl det folk mest oroar sig för.

Just det här aktuella brottet skedde ju på allmän plats & därför hade ju även oskyldiga kunnat drabbas.
Vilket förklarar allmänhetens intresse för nyheten. Sen huruvida det var Kurder, Araber, Syrianer eller något annat dysfunktionellt folkslag som ligger bakom skiter den vanlige svensken naturligtvis i.

Givetvis oroar sig allmänheten även för de hämndaktioner som naturligtvis kommer, som då kanske också äger rum ute på stan bland oskyldiga svenskar.
Citera
2014-04-22, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananasvenne
ok, tack

jag visste att jag hade rätt från början

dom två döda, är det bröder till bruden?

Tidigare var det bruden som hade begått den värsta skymfen för att hon hade tagit sin nya partner till kyrkan, vilken är något man aldrig någonsin skall göra inom dessa kulturer tydligen.

När det sen visar sig att det var snubben som hade begått denna dödssynd, då är bruden fortfarande idiot och orsak till allt som skett eftersom hon gett snubben fingret när hennes snubbe skymfat henne inför alla i kyrkan?

Hur fan skall ni ha det egentligen? Det är ibland inte lätt att få till det korrekt när man försöker rättfärdiga hedersvåld.
Citera
2014-04-22, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Kommer du ihåg Fadime som blev hedersmördad av sin fader, varför hade han ett vapen för?

Om han inte hade vapenlicens så är han kriminell.
Citera
2014-04-22, 15:03
Medlem
svennebabbians avatar
Citat:

okej

så hon knullade med bägge bröder som är döda??????
är det nått inom sandneger kulturen att bröder delar på samma kvinna???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in