2014-04-22, 14:24
Medlem
Kruger76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysen
114 14 eller?

Numret till tipstelefonen ang det som inträffat i Hageby: 0767-803860
Citera
2014-04-22, 14:28
Medlem
polisen får bevaka sjukhus tänk att sjuksköterskan kan råka illa ute pga släktfejd
undrar om syrianer gömmer vapen i bibeln
Citera
2014-04-22, 14:32
Medlem
Powergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Vi kan alla se hur det ser ut i Syrien på TV från detta land. De dödar folk och varandra dagligen. De flyr till Sverige och rensar ut varandra medans de begår brott så gott som dagligen.
Varför har man inte lite självinsikt att man har problem med attityd och invandrarnas problem att anpassa sig till landet Sverige och de kostar skattebetalarna många miljoner varje dag.

Min poäng är att brottet är bara ett nytt startskott till flera mord. Hämnd lär redan nu planeras för nästa mord.

Håll lite ordning på begreppen. Här är lite fakta :
http://sv.wikipedia.org/wiki/Assyrier/syrianer
Citera
2014-04-22, 14:33
Medlem
jag har lite insiderinformation här... iallafall kan jag säga att kvinnan startade alltihop...
hennes exkille gick till kyrkan med sin nya flickvän då hans ex fick syn på dem i kyrkan och pekade fuck you fingret till båda dem mitt framför dem. då sade killen att gå och hämta hennes pojkvän istället för attppeka finger. ja och då gjorde hon det. hon hämtade då de två som dog...
det vi kan komma fram till är att tjejen är en hora och förtjänar att dö för att hon är skyldig till att de bröderna är döda....
Citera
2014-04-22, 14:34
Medlem
BigFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysen
114 14 eller?

Den enda Gaby som jag känner till som är syrian är han vars brorsa som blev skjuten av X-team och sen sitter i rullstol. har du nåt med honom att göra får du skylla dig själv. Han är en komplett idiot.
Citera
2014-04-22, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av horunge2
jag har lite insiderinformation här... iallafall kan jag säga att kvinnan startade alltihop...
hennes exkille gick till kyrkan med sin nya flickvän då hans ex fick syn på dem i kyrkan och pekade fuck you fingret till båda dem mitt framför dem. då sade killen att gå och hämta hennes pojkvän istället för attppeka finger. ja och då gjorde hon det. hon hämtade då de två som dog...
det vi kan komma fram till är att tjejen är en hora och förtjänar att dö för att hon är skyldig till att de bröderna är döda....

Men varför mörda de inte henne? Jävla luder asså..
Citera
2014-04-22, 14:36
Medlem
bananasvennes avatar
Citat:

ok, tack

jag visste att jag hade rätt från början

dom två döda, är det bröder till bruden?
Citera
2014-04-22, 14:36
Medlem
Kruger76s avatar
Citat:

Nu stoppar vi här och backar några händelser.
Vad vad det som orsakade att "kvinnan" i fråga och exkillen, just blev ex till varandra?
Kanske finns en anledning till att hon var pissoff sitt ex.
Citera
2014-04-22, 14:38
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Patetiska svennebögar som bara vågar visa hat på nätet. Detta är en incident mellan två familjer som troligen betalar mer skatt än ni bidragsparasiter och era WT-familjer tillsammans. Detta är deras land precis som erat. Men skillnaden är att detta folkslag tagit för sig och har en stor del av näringsverksamheten i respektive städer medans de flesta små svennebögrassar härinne lever på soc eller akassa.

Sen märker man också intelligenskvoten hos folk som inte ens vet skillnaden mellan en Syrian och en Syrier.

Hoppas att GM får hårda straff och lär sig att lösa konflikter på ett civilicerat sätt.

Så ett dubbelmord och fyra till sex mordförsök är vad du kallar en "incident"?
Citera
2014-04-22, 14:40
Medlem
Smegmas avatar
Är det någon som vet vad dessa två fantastiska bröderna försörjde sina familjer med?

- Vad jobbade dom med och vad skattade dom för?
Citera
2014-04-22, 14:41
Medlem
Citat:

Bara så att vi förstår allt rätt nu.. Kvinnan som flyttade till Södertälje är kvinnan som pekade finger och vars nya man och svåger som nu är döda`???
Citera
2014-04-22, 14:42
Medlem
vem är Gaby? efternamn och stad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här