Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2014-04-07, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shogun-r
Tröttsamt med judefixeringen inom svp. Bara ett av alla skäl varför dom är oseriösa och inget riktigt parti.
Vi kan väl inte lastas för din brist på kunskap och insikt i denna fråga? I övrigt får du gärna mer konkret ge exempel på SvP:s "judefixering", och då helst genom annat än Flashbackinlägg från mig och Hugo.

SvP vill göra Sverige svenskt och vitt, bara filosemiter håller på och gnäller om att vi är "judefixerade". Vi vill att alla rasfrämlingar ska ut, oavsett var de kommer ifrån. Att judarna "råkar" dominera underhållningsindustrin, bankerna och massmedia är knappast vårt fel.
Citera
2014-04-08, 02:42
Medlem
Beardzs avatar
Citat:
Tröttsamt med judefixeringen inom svp. Bara ett av alla skäl varför dom är oseriösa och inget riktigt parti.

"Alla namn som slutar på -er är judar". Mitt namn slutar på -er alltså är jag jude

Jag visste inte att hela släkten De Geer är judar. Tack för denna viktiga information.

Edit: Jag glömde Adolf Hitler och Heinrich Himmler.
Senast redigerad av Beardz 2014-04-08 kl. 02:44.
Citera
2014-04-09, 22:13
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:

"Alla namn som slutar på -er är judar". Mitt namn slutar på -er alltså är jag jude
Om det är något parti som är judefixerat så är det väl Sd? De anpassar sin utrikespolitik efter Israels utrikesdepartement, de fyller riksdagslistorna med aggressiva sionister och HBTQ-vurmande judar, de umgås med israeliska toppolitiker som anser att palestinier är cancer som ska utrotas etc.

Vem är det som är judefixerad? Sd borde döpas om till JuP = Judarnas parti.

SvP är bara ett normalt parti för normala svenskar som vill leva i ett normalt samhälle utan inslag av rasfrämlingar. Är det egentligen inte ganska naturligt att vi som har bott här i tusen år kan få vara ifred i tusen år till? Jag ser inte ens problemet.
Citera
2014-04-21, 22:37
Medlem
kakburks avatar
Enligt Tullbergs bok kostar invandrarna/invandringen till Sverige ca 250 miljarder årligen.
Diskuteras här: https://www.flashback.org/t2359653

Forumets sverigedemokrater hakar genast på med iver och slagord, glada att de får rätt i att invällningen är oerhört kostsam.
Sen springer de runt och lullar malligt på forumet.
Och även hemma, så här låter det då:
Lulle-lulle-lulle-lulle-lulle-lull och lull.

Men vad fan är de så jävla glada för, kan man ju undra. De vill ju bara minska invandringen vilket betyder att vi fortfarande har inflöde. Sen lägger de en skuggbudget där de får minskade kostnader med en si så där 20 miljarder men eftersom de stängt dörren till nationalismen, pratar om öppen svenskhet där negrer äter sill, bor i radhus och klipper gräsmattan varje lördag plus en massa andra diverse fantasier som omfattande assimileringsprogram så kan de inte göra ett skits skillnad ens i teorin beträffande 250miljarders-berget.

De har ju närapå helt stängt dörren för en återvändningspolitik som faktiskt är den enda lösningen.
Att hysa invällarna här har vi ju provat. Det gick inget vidare.
Men SDarna springer med sit lulle-lulle-lulle-lull och låter indier knulla upp sverigedemokratiska kvinnliga kollegor i den öppna svenskhetens namn samtidigt som de är oerhört glada över att Tullberg skrivit en bok vars problem den tar upp de inte kan göra ett skit åt på grund av sin ideologiska låsning på en massa lull-lull.
Citera
2014-04-21, 22:43
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Men vad fan är de så jävla glada för, kan man ju undra.

Ja, det kan man verkligen undra. De befintliga kolonisatörerna kommer ju givetvis fortsätta kosta enorma summor. Det svenska folket kommer få jobba, få se inte bara sin välfärd, utan vanliga samhällsfunktioner såsom vägbyggnad, sopphämtning, osv, raseras, i samma takt som den enorma mänskliga parasiten i form av negrer, araber, zigenare, somalier, osv, växer sig allt större genom barnalstring.
Citera
2014-04-21, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Enligt Tullbergs bok kostar invandrarna/invandringen till Sverige ca 250 miljarder årligen.
Diskuteras här: https://www.flashback.org/t2359653

Forumets sverigedemokrater hakar genast på med iver och slagord, glada att de får rätt i att invällningen är oerhört kostsam.
Sen springer de runt och lullar malligt på forumet.
Och även hemma, så här låter det då:
Lulle-lulle-lulle-lulle-lulle-lull och lull.

Men vad fan är de så jävla glada för, kan man ju undra. De vill ju bara minska invandringen vilket betyder att vi fortfarande har inflöde. Sen lägger de en skuggbudget där de får minskade kostnader med en si så där 20 miljarder men eftersom de stängt dörren till nationalismen, pratar om öppen svenskhet där negrer äter sill, bor i radhus och klipper gräsmattan varje lördag plus en massa andra diverse fantasier som omfattande assimileringsprogram så kan de inte göra ett skits skillnad ens i teorin beträffande 250miljarders-berget.

De har ju närapå helt stängt dörren för en återvändningspolitik som faktiskt är den enda lösningen.
Att hysa invällarna här har vi ju provat. Det gick inget vidare.
Men SDarna springer med sit lulle-lulle-lulle-lull och låter indier knulla upp sverigedemokratiska kvinnliga kollegor i den öppna svenskhetens namn samtidigt som de är oerhört glada över att Tullberg skrivit en bok vars problem den tar upp de inte kan göra ett skit åt på grund av sin ideologiska låsning på en massa lull-lull.

Genom att rösta på Svp 2014, möjliggör vi att ett etniskt svenskt parti kan inträda i riksdagen 2018. Om inte tidigare, om det blir omval!
Dessutom skickar vi en röst på Svp, en tydlig signal till SD att deras svenskfientliga "öppen svenskhet" är ett kulturmarxistiskt stickspår som inte kommer att leda till något gott!

Sd:s väljarbas är svenskarna - se då förfaan till att värna deras intressen då!!

Så ser jag det!

Svp 2014!!!
Citera
2014-05-05, 09:52
Medlem
kakburks avatar
Man brukar ju säga att följarna av ett parti speglar företrädarna:

När jag reggade mig här på forumet och började läsa och skriva i politikforumen så var sverigedemokratiska skribenter på topp.
De var fiffiga, fräcka, kunniga. De sköt från höften och var de verkliga tänkarna som aldrig var rädda för att utveckla politiska principer och ställa allt på sin spets.

Vad är de idag? Bara en aningslös grå massa som lägger sin energi på oneliners av karaktären "jippi, SD har ökar i opinionsmätningarna"
Jag har ställt frågor i diverse trådar där man tar principen så långt det går eftersom jag anser att man måste göra detta för att kunna se de yttersta konsekvenserna.
Men där slutar SD-skribenternas intresse. De är likt mångkulturalisterna fega och tycker inte om att svara på frågor. Och varför skulle de? Ärliga svar med SD:s nuvarande politiska inriktning innebär en säker död för svenskarna, liksom övriga sju riksdagspartier, med skillnaden att det bara tar lite längre tid.

SD:s följare speglar verkligen dess företrädare. På grund av sin "öppna svenskhet" och annat nymodigt trams kan man inte längre stå upp för de etniska svenskarna. Man har satt upp åsiktsramar och dödat fritänkaren.

Ska det vara så att det är vi radikaler som är de enda som tillåts tänka utanför boxen och därigenom säga sanningen?

Än så länge har inte SvP begränsat sig med ramar och ideologiska skygglappar. SD har totalt och fullständigt spelat ut sin roll som sanningssägare och gräsrotsrörelse.
Citera
2014-05-07, 22:31
Medlem
Richard80s avatar
SD har ju en restruktiv syn på invandringen men för övrigt har dom inte mycket att säga.

SVP däremot har en bredare syn på problemet och ser sambandet mellan EU och friare rörligheter och vinstuttag för företag, på bekostnad av befolkningen i resp. länder.

Vänsterpartiet säger ju tydligt nej till EU och kräver att vi ska få till en omröstning för att kunna gå ut ur EU och få mer bestämmanderätt över vårt eget land.

Så om man ser till landets helhet och inte bara på invandringspolitiken så lägger jag min röst på Vänsterpartiet.
Men också pga deras 6 timmars arbetsdag m bibehållen lön, 40 000 hyresrätter per år, ökat antal lärare, studieplatser, kvalitativ sjukvård, mm. och fördela företagsvinsterna här i Sverige tillbaka till befolkningen på en välfärd med bra kvalite.
Citera
2014-05-07, 22:37
Medlem
Quwaesad177s avatar
På det stora hela spelar det ju ingen roll då alla Val är spel för galleriet men mellan SD och SVP, så blir det SVP.
Även om jag alltid blankröstar eller sover.
Citera
2014-05-10, 13:45
Medlem
Configurations avatar
SD. Ren och skär Nationalism kommer bara leda till förödelse, se bara på Krim. Helst skulle jag vilja se socialdemokraterna gå hårdare fram i invandrings politiken men det lär ju väl inte hända så SD får det bli tills vidare.
Citera
2014-05-10, 23:55
Medlem
Maledictuss avatar
SD. Även om jag kanske hade velat rösta annorlunda så är SD störta hoppet för att någonting ö.h.t. ska hända när det gäller invandringen.
Citera
2014-05-11, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maledictus
SD. Även om jag kanske hade velat rösta annorlunda så är SD störta hoppet för att någonting ö.h.t. ska hända när det gäller invandringen.

Du menar att om vi har tur så får vi kanske ett språktest modell folkpartiet när allt väl är klart och SD har hunnit krypa så pass nära etablissemanget att man väl gått förbi M i sina patetiska försök att bli accepterade och omtyckta av alliansen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in