Citat:
Ursprungligen postat av
theRulerOfBethos
Jag tror det för att jag ser det hela tiden i den här sortens diskussioner. Olika varianter av hur männen som klagar på feminister blir anklagade för olika varianter av att vara arbetslösa, omanliga, odugliga losers som inte kan få några tjejer. Och anledningen att man gör det är väldigt enkelt. Det är ett väldigt effektivt sätt att få tyst på osäkra män (speciellt de som känner sig träffade). Tror dock att fler och fler män har börjat genomskåda den taktiken. Dessutom funkar den inte speciellt bra mot anonyma debattörer.
Sen finns även motsatsen. Folk som anklagar feministerna här för att vara fula i olika varianter (trots att man inte ens vet hur de ser ut

). Man slår helt enkelt där man tror att det känns. Vill dock inte gå för mycket off topic här.
Är det inte lite ironiskt, när dessa hens, som säger sig vilja ha feminina velourkillar, säger till oss kritiska att rycka upp oss och vara riktiga män? Feminismen är i sanning en sjuk ideologi, som förvridit huvudet på många mindre intellektuellt bemedlade kvinnor, likt många av de som yttrar sig i tråden.
Varför tror ni min tråd orsakade så mycket kackel i hönshuset från förstå början? Om jag enkelt gick att avfärda som en looser och galning, så finns det ju ingen anledning att gå i polemik. Nej, det handlar om kvinnliga privilegier, som nu är utmanade och hotade... Ja feminister. Det finns all anledning till oro, så jag kan inte lugna er på den punkten. Er storhetstid lider mot sitt slut.