2014-04-21, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Du bör träna mer frekvent eller med högre volym eftersom du höjer ditt tak för muskeltillväxt.

tack för svar. vad tror du om mitt upplägg? Kanske köra proviron 14dagar PCT? Duglig nybörjarkur?
Citera
2014-04-21, 19:20
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G4NJAM4N
Okej jag förstår men man behövder ju inte överdriva med volymen? Om jag kör 2split och ena passet underkropp innehåller 18 set t.ex så kanske 24 är ok? Du förstår, alltså på ett ungefär.

Men man injekterar ju intramuskelärt och när man aspirerar får ej blod förekomma men en muskel är ju fylld med blod och hur tar sig oljan in i blodet så den kan göra nytta? Bara nyfiken på hur de går till.
2 split är grymt för o öka volym o styrka. Den split jag gillar mest.
Citera
2014-04-21, 19:49
Medlem
Pumzuis avatar
Citat:
Eller så kör du testo enbart första kuren och håller dörren öppen för en fortsättning istället för att krångla till det. Varför "the one and only", hör du inte hur bedrövligt det låter?

Jag har mer och mer tänkt tanken på att hålla dörrarna öppna men jag har gått in för att det bara blir en kur i detta skede i livet iaf. Jag hör dig men som sagt vi får se.

Citat:
Ursprungligen postat av MaltoMannen
Rich använder hcg som en brygga inte pct.

Hcg stänger ner egenproduktionen även det.

Vad menar du med brygga? Och hur tycker du en pct bör se ut efter en sån här kur? Borde jag inte ha med hcg alls ?
Citera
2014-04-21, 19:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pumzui

Vad menar du med brygga? Och hur tycker du en pct bör se ut efter en sån här kur? Borde jag inte ha med hcg alls ?

När nötterna krymper så brukar det vara fördelaktigt att få fart på dom igen, annars tar det längre tid när du kliver av pga russin.
Citera
2014-04-21, 20:27
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Jag har mer och mer tänkt tanken på att hålla dörrarna öppna men jag har gått in för att det bara blir en kur i detta skede i livet iaf. Jag hör dig men som sagt vi får se.

Om du inte kört någonting innan så kommer du bli nöjd på testo only. Att köra två prepp första gången är en onödig risk att ge. Var smart.

Och håll varken dörren stängd eller öppen, du har ingen aning om hur du känner tre månader efter kuren är klar.
Citera
2014-04-21, 21:21
Medlem
Pumzuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Om du inte kört någonting innan så kommer du bli nöjd på testo only. Att köra två prepp första gången är en onödig risk att ge. Var smart.

Och håll varken dörren stängd eller öppen, du har ingen aning om hur du känner tre månader efter kuren är klar.
Jo jag har hört att testo only räcker. Anledningen från början att köra med masteron och testo var för en vän körde det som första kur och han blev nöjd och med lindriga biverkningar. Men är det overkill tycker du? Är det inte så att masterone hjälper till att kontra bollarna litegrann under testokur?

Citat:
När nötterna krymper så brukar det vara fördelaktigt att få fart på dom igen, annars tar det längre tid när du kliver av pga russin.
Okej då vet jag det. Men åter till den fruktansvärda frågan, vad är bästa pct för min kur för att behålla maximalt med massa ?
Citera
2014-04-21, 22:32
Medlem
vamos666s avatar
Ok, Tack.

Sedan kör 2,5mg ED på Letro?

Tror Ni klumpen går att få ner till samma storlek som den var innan kur startade? Jag var bara på 2,5 vecka. Har avbrutit kuren också.
Citera
2014-04-21, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vamos666
Hej!

Jag har sökt här på Flashback och även googlat men har bara hittat tvetydig information. Därav denna trådstart.

Jag kör nu en Testo P kur i kombination med Turinabol. Upplägget är:
Testo P 100mg eod och Turinabol 40mg ed. Planen är 7 veckor.

Jag hade två Testo E hemma som jag kastade in i början. Jag la en dag 7 och sedan en dag 14 mer som en boost inte helt genomtänkt.

Jag har sedan tidigare lite problem med gyno, har bland annat gjort två operationer. I ena bröstet har jag en knöl som ej operrerats bort. Den syns inte och jag har lärt mig leva med den, det är ju bara jag som märker den

Givetvis har denna knöl nu expanderat. Än så länge syns den inte och kanske har den bara svullnat temporärt eftersom den nu är på G att växa. Så fort jag märkte detta så kastade jag in 160mg Nolvadex, andra dagen 60mg och har nu planerat att ligga på 40mg. Jag har också en hel del Arimidex hemma och min stora fråga är. Kan jag kombinera dessa?

Någon sa tidigare att det blir som 2+2=3 Det är helt ok för mig då 3 är bättre än 2. Jag har ingen Letro utan jag har en hel del Arimidex och Nolva så hur lägger jag upp detta på bästa sätt?
Tacksam för hjälp!

Kör letro det biter

Men om du nu är gyno känslig varför inte köra arimidex från start?

Du har gjort 2 operationer boka in den tredje på en gång
Citera
2014-04-21, 23:00
Medlem
vamos666s avatar
Jag tänkte köra det från start men fick rådet att avakta. Då var tanken att ju mindre substanser desto bättre. Nåväl med facit i handen så var det dumt.

Gynon kom jävligt plötsligt också...det var verkligen från ena dagen till den andra.
Nej jag hoppas slippa gynooperation denna gång, det är jobbigt och kommer bli dyrt.

Kommer inte köra mer AAS utan skall försöka ta mig ur detta så smidigt som möjligt. Så just nu sitter jag med Nolvadex och Arimidex. Försöker få hem Letro.

Första dagen jag upptäckte det körde jag 160mg Nolva, dag 2 80mg, dag 3 80mg. Bröt kuren dag 2. Kör Arimidex 1mg EOD nu. Tänkte lägga mig på 40mg Nolva och fortsätta med 1mg Arimidex EOD.

Vad tror Ni?
Citera
2014-04-22, 00:48
Medlem
Citat:

Han kör HCG under hela tiden han är "off" allt annat dvs han kör hcg som en brygga tills han hoppar på gear igen.

hcg i pct syfte körs innan kurens slut pga att det stänger ner egenproduktionen det med men i Rich fall spelar det ingen roll då han går av gear hoppar på hcg och sedan går av hcg för att hoppa på gear igen.

Det där är en brygga.
Citera
2014-04-22, 13:32
Medlem
har gått av steroiderna helt och vill få igång min egna produktion igen så min fråga till er är
hur ska ja lägga upp PCT'n,??? har triptorelin Hcg clomid och Nolva
skicka gärna privat till mig MVH
Citera
2014-04-22, 13:37
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revenge1
hej, tror jag påbörjar första kuren snart. Testo 250 mg. hcg finns osv. Tänkte köra 12-15 veckor.
har erfaren som hjälper osv, undrar bara hur pass stor är risken att skada sig? jag menar finns det någon som tagit skada på enbart testo? ja jag har nojjproblem men undrar endå

Vad menar du skada sig?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in