2014-04-20, 20:31
Medlem
vamos666s avatar
Testo P kur med Gynnokänningar, kombination av Nolva och Arimidex?

Hej!

Jag har sökt här på Flashback och även googlat men har bara hittat tvetydig information. Därav denna trådstart.

Jag kör nu en Testo P kur i kombination med Turinabol. Upplägget är:
Testo P 100mg eod och Turinabol 40mg ed. Planen är 7 veckor.

Jag hade två Testo E hemma som jag kastade in i början. Jag la en dag 7 och sedan en dag 14 mer som en boost inte helt genomtänkt.

Jag har sedan tidigare lite problem med gyno, har bland annat gjort två operationer. I ena bröstet har jag en knöl som ej operrerats bort. Den syns inte och jag har lärt mig leva med den, det är ju bara jag som märker den

Givetvis har denna knöl nu expanderat. Än så länge syns den inte och kanske har den bara svullnat temporärt eftersom den nu är på G att växa. Så fort jag märkte detta så kastade jag in 160mg Nolvadex, andra dagen 60mg och har nu planerat att ligga på 40mg. Jag har också en hel del Arimidex hemma och min stora fråga är. Kan jag kombinera dessa?

Någon sa tidigare att det blir som 2+2=3 Det är helt ok för mig då 3 är bättre än 2. Jag har ingen Letro utan jag har en hel del Arimidex och Nolva så hur lägger jag upp detta på bästa sätt?
Tacksam för hjälp!
Citera
2014-04-20, 21:01
Medlem
AnabolicMindss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G4NJAM4N
Har inga svar till dig men en fråga. Varför käkar du adex genom hela kuren, är du gyno känslig? Vad kan du förvänta dig för biverkningar av adex i 140 dagar?

Mvh

Jag vet inte om jag förväntar mig några speciella biverkningar av Adex, i alla fall inte fler än vad man kan förvänta sig utan Adex.

Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Tycker 160 tre a är mkt. Kör 80 mg eod.280 ew Räcker gott o väl.
39 dagar är i kortaste laget. Gärna 10-17 dagar till. Annars ser det bra ut

120mg är det jag föreslagit och att jag börjar på 60mg och känner efter. Det är 40 dagar, vet inte var du ser 39, men som du säger, lite längre är att föredra och det kommer också att bli så då jag testar mig fram på lägre dos i början. Bra påpekande!
Citera
2014-04-20, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuicideNote
Svea bl.a.

Hur ser det ut för AB?
Citera
2014-04-20, 21:09
Medlem
SuicideNotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerrySeinfeld
Hur ser det ut för AB?

Vet tyvärr inte. Kika in i Gröningstråden.
Citera
2014-04-20, 21:19
Bannlyst
Skulle det ge något att köra 0,5ml TrenHex var 3:e dag? Det är 80mg TrenHex per ml.
Senast redigerad av JerrySeinfeld 2014-04-20 kl. 21:26.
Citera
2014-04-20, 22:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Kan man träna mer (volymmässigt) när man kurar, och ger det mer resultat?

Du bör träna mer frekvent eller med högre volym eftersom du höjer ditt tak för muskeltillväxt.
Citera
2014-04-20, 23:15
Medlem
Vet inte om jag har failat redan innan jag ens har börjat?

Jag har förvarat mitt Ghrp6 i rumstemperatur i cirka 2 månader(pulverform), läste nu att det ska förvaras i kylen även outspätt.

Slänga skiten eller köra på ändå? Någon som vet?
Citera
2014-04-21, 00:14
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerrySeinfeld
Skulle det ge något att köra 0,5ml TrenHex var 3:e dag? Det är 80mg TrenHex per ml.

Absolut, tren hex är riktigt potent per mg. Kör testo samtidigt så blir det ännu bättre.
Citera
2014-04-21, 12:38
Medlem
Pumzuis avatar
Jag har bestämt mig för att köra en " the one and only" kur. Jag har jämt varit bestämd på att köra naturligt men jag är så jävla sugen på att testa en gång iaf. Så jag har lagt upp en nybörjarkur på 12 v testo E 250mg 3d och masteron ( osäker på mängd). Men eftersom detta är min ända kur så är jag inte ute efter att köra testo only bara för att se vad som händer bl.a. Bl.a.

Min fråga är iaf hur jag på bästa sätt ska behålla mina resultat. Alla säger olika. Jag är sugen på att följa Rich Pianas tips med hcg. 1 vecka efter sista sticket så kör man 2500 ui 3d ( tror jag han sa). Vad säger ni? Ska jag köra hcg only eller hoppa på med novladex också eller har ni andra förslag?
Citera
2014-04-21, 14:09
Medlem
Rich använder hcg som en brygga inte pct.

Hcg stänger ner egenproduktionen även det.
Citera
2014-04-21, 16:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pumzui
Jag har bestämt mig för att köra en " the one and only" kur. Jag har jämt varit bestämd på att köra naturligt men jag är så jävla sugen på att testa en gång iaf. Så jag har lagt upp en nybörjarkur på 12 v testo E 250mg 3d och masteron ( osäker på mängd). Men eftersom detta är min ända kur så är jag inte ute efter att köra testo only bara för att se vad som händer bl.a. Bl.a.

Min fråga är iaf hur jag på bästa sätt ska behålla mina resultat. Alla säger olika. Jag är sugen på att följa Rich Pianas tips med hcg. 1 vecka efter sista sticket så kör man 2500 ui 3d ( tror jag han sa). Vad säger ni? Ska jag köra hcg only eller hoppa på med novladex också eller har ni andra förslag?

Eller så kör du testo enbart första kuren och håller dörren öppen för en fortsättning istället för att krångla till det. Varför "the one and only", hör du inte hur bedrövligt det låter?
Citera
2014-04-21, 18:38
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vamos666
Hej!

Jag har sökt här på Flashback och även googlat men har bara hittat tvetydig information. Därav denna trådstart.

Jag kör nu en Testo P kur i kombination med Turinabol. Upplägget är:
Testo P 100mg eod och Turinabol 40mg ed. Planen är 7 veckor.

Jag hade två Testo E hemma som jag kastade in i början. Jag la en dag 7 och sedan en dag 14 mer som en boost inte helt genomtänkt.

Jag har sedan tidigare lite problem med gyno, har bland annat gjort två operationer. I ena bröstet har jag en knöl som ej operrerats bort. Den syns inte och jag har lärt mig leva med den, det är ju bara jag som märker den

Givetvis har denna knöl nu expanderat. Än så länge syns den inte och kanske har den bara svullnat temporärt eftersom den nu är på G att växa. Så fort jag märkte detta så kastade jag in 160mg Nolvadex, andra dagen 60mg och har nu planerat att ligga på 40mg. Jag har också en hel del Arimidex hemma och min stora fråga är. Kan jag kombinera dessa?

Någon sa tidigare att det blir som 2+2=3 Det är helt ok för mig då 3 är bättre än 2. Jag har ingen Letro utan jag har en hel del Arimidex och Nolva så hur lägger jag upp detta på bästa sätt?
Tacksam för hjälp!
I din situation hade jag fortsatt med nolvan, 20mg per dag skall räcka.
Börjat med adex 1mg ed och beställt hem letro så snabbt som möjligt.
Man brukar säga adex - förebyggande letro - vid gyno.
Men kasta in adex tills du får hem letrot för att få ned östrot lite grand iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in