2014-04-22, 13:58
Bannlyst
Någon som beställt från AB och sakerna skickades förra veckan men inte fått sitt skit än?!?!
Citera
2014-04-22, 14:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Vad menar du skada sig?

Mvh

Hängbröst, blodproppar, högt blodtryck, helt nedstöngda kulor osv.
Citera
2014-04-22, 14:37
Medlem
varit påsk vettö, så posten har varit lediga till å med IDAG
Citera
2014-04-22, 16:09
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumzui
Jo jag har hört att testo only räcker. Anledningen från början att köra med masteron och testo var för en vän körde det som första kur och han blev nöjd och med lindriga biverkningar. Men är det overkill tycker du? Är det inte så att masterone hjälper till att kontra bollarna litegrann under testokur?

För det första, om du får någon otrevlig biverkning så har du ingen aning om det är testot eller masten som orsakar det. Du kommer ha noll kunskap om dig själv hur du reagerar på preparaten var för sig. Testo kommer ge dig vad du vill ha så det är otroligt girigt att börja med två prepp. Att det gick bra för din kompis är inget annat än tur, det kunde lika gärna gått åt pipan (med förutsättning att han körde bägge preppen samtidigt för första gången med).

Jag kör själv bara testo only, och valde att köra ett helt drös testo only kurer innan jag blandade in något annat. Dels för att testo only är otroligt potent och dels för att man faktiskt inte måste ha fler prepp, eller höja till nästa kur. Jag anser att jag själv fått väldigt bra resultat.
Citera
2014-04-22, 23:30
Medlem
Pumzuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
För det första, om du får någon otrevlig biverkning så har du ingen aning om det är testot eller masten som orsakar det. Du kommer ha noll kunskap om dig själv hur du reagerar på preparaten var för sig. Testo kommer ge dig vad du vill ha så det är otroligt girigt att börja med två prepp. Att det gick bra för din kompis är inget annat än tur, det kunde lika gärna gått åt pipan (med förutsättning att han körde bägge preppen samtidigt för första gången med).

Jag kör själv bara testo only, och valde att köra ett helt drös testo only kurer innan jag blandade in något annat. Dels för att testo only är otroligt potent och dels för att man faktiskt inte måste ha fler prepp, eller höja till nästa kur. Jag anser att jag själv fått väldigt bra resultat.

Oj, tack för ett väl argumenterande svar. Ja då lutar det nog testo only. Har du ökat mängden åtminstone de senare kurerna? Jag läste att om man sticker mer kontinuerligt så kan man minska risken för bieffekter, t ex testo E 250mg e3d. Vad tycker du om den idéen ? Har du kört pct?
Citera
2014-04-22, 23:56
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumzui
Oj, tack för ett väl argumenterande svar. Ja då lutar det nog testo only. Har du ökat mängden åtminstone de senare kurerna? Jag läste att om man sticker mer kontinuerligt så kan man minska risken för bieffekter, t ex testo E 250mg e3d. Vad tycker du om den idéen ? Har du kört pct?

Nepp, har faktiskt kört samma dos varje kur. PCT har bestått av endast nolvadex, men det upplägget kan säkert finslipas. Körde hCG innan PCT en gång och det var bra, väldigt värt vid längre kurer (+15v).

Standard för långsamma estrar (testo e) brukar vara stick e5d, men sett att vissa kör e4d. Kortare tid med lägre dos varje stick, men så att dosen över lång tid bli samma ser mindre bieffekter pga att nivåerna blir jämnare. Helt klart logiskt, då jag själv vet jag får en finne eller två precis när jag går på eller av en kur, under kuren är det lugnt. E3d går säkert bra, då är man safe, men om du vill ha en dag till mellan sticken är nog det lugnt med.
Citera
2014-04-23, 00:18
Medlem
Är jävligt dåligt insatt i hcg, ska dock lägga ner lite tid där och läsa på.

Men detta används för att få igång kulorna, right? Jag har ju själv varit on ett tag och kulorna är i normal storlek (!). Rekommenderas ändå hcg?

Med vänlig hälsning,
Citera
2014-04-23, 00:43
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Är jävligt dåligt insatt i hcg, ska dock lägga ner lite tid där och läsa på.

Men detta används för att få igång kulorna, right? Jag har ju själv varit on ett tag och kulorna är i normal storlek (!). Rekommenderas ändå hcg?

Med vänlig hälsning,

Seriöst googla eller använd sökfunktionen i forumet. Finns en bra tråd om HCG. Där skulle jag ta mig en titt först innan jag ställer frågor.

/ Leif
Citera
2014-04-23, 10:02
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Hängbröst, blodproppar, högt blodtryck, helt nedstöngda kulor osv.

Är man rädd för sånt ska man inte kura.

Mvh
Citera
2014-04-23, 10:23
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Är man rädd för sånt ska man inte kura.

Mvh

Han informerar honom om ev biverkningar som kan drabba brukare. Vi var alla nojiga innan vi klev på. Den som säger något ljuger. Man bör vara medveten om att biverkningar förekommer, och med det överväga för och nackdelar med att bruka AAS. Har man dessutom läst på skaffar mig sig någorlunda bra kunskaper i hur man kan kontra/förebygga så att biverkningarna blir så få som möjligt. Även om vissa inte går att förhindra.

/ Leif
Citera
2014-04-23, 12:25
Medlem
JimmyCapables avatar
Hej alla glada.
Har lite frågor till alla kunniga här på fb. Om nån vill svara på dom så jag väldigt tacksam.

Är 23 dagar in på en 30/30 dbol kur.

Kan jag slänga in mast och testo enanthe e5d på detta och ta bort dbollarna dag 7 in på den andra kuren?
Eller bör jag köra pct och sedan köra den lite tyngre kuren senare? Nolva som pct.

Ha en trevlig dag
Citera
2014-04-23, 12:46
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimmyCapable
Hej alla glada.
Har lite frågor till alla kunniga här på fb. Om nån vill svara på dom så jag väldigt tacksam.

Är 23 dagar in på en 30/30 dbol kur.

Kan jag slänga in mast och testo enanthe e5d på detta och ta bort dbollarna dag 7 in på den andra kuren?
Eller bör jag köra pct och sedan köra den lite tyngre kuren senare? Nolva som pct.

Ha en trevlig dag

Det är klart att du kan. Allt handlar om hur mycket du vill satsa och vilket pris du är villig att betala. Ju längre du är på, desto tuffare återhämtning. Förstår inte hur man kan lägga ett sådant beslut i "random-forumanvändares" händer.
DU måste ta beslutet för det är DU som kommer få leva med konsekvenserna av det.

Rekommendationen brukar väl vara att vara off den dubbla tiden man varit on, om jag inte minns fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in