2014-04-21, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resanhem
Ert frhllande kan inte bygga p mycket om fisar skulle driva det till botten. Jag och min flickvn fiser hej vilt, inget fel med det.

Vrt frhllande r mycket stabilt, varmt och innerligt men det bygger p respekt!!!! Fisa r fr mig likvrdigt med att skita och det gr ni frhoppningsvis inte infr varandra?
Citera
2014-04-21, 10:30
Medlem
vassjagarns avatar
Min sambo fiser inte men det gr jag s ofta tillflle ges, vrst r chips/kosttillskotts fisarna.
Citera
2014-04-21, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
Vrt frhllande r mycket stabilt, varmt och innerligt men det bygger p respekt!!!! Fisa r fr mig likvrdigt med att skita och det gr ni frhoppningsvis inte infr varandra?

Du r dum i huvudet om fisa r likvrdigt med att skita. r en spermie ett barn?

Citat:
Under hela min barndom blev jag itutad att det var fult och obildat att fisa, tminstone nr andra var nrvarande. Jag har haft 2 tidigare sambofrhllanden resp ktenskap och r numera sambo och gift sedan 18 r. Inte i ngot av dessa frhllanden har vi fisit infr varandra, i min vrld betyder det brist p respekt. Naturligtvis har olyckor hnt men de behandlas som luft (haha) dvs ingen har hrt ngot. Vra vnner tycker vi r ljliga, fisa r ngot naturligt enligt dem. Ja det r det kanske men hos oss vill vi hlla fisen utanfr ktenskapet. r vi fjantiga och fisfrnma?

Sitter inte direkt och mkar friskt infr flickvnnen, men mste jag s mste jag. Frsker smyga ut en, men ibland hnder det ju att den ljuder nd. Lukt brukar inte vara ngot strre problem. Mina fisar luktar vanilj.
Citera
2014-04-21, 10:40
Medlem
Citat:

Jag bajsar med ppen drr ibland nr sambon r hemma. Skiter i vilket helt enkelt.
Citera
2014-04-21, 10:41
Bannlyst
Folk som gr runt och fiser i allmnheten, eller bara i hemmet, r oftast bnder och allmnt lgutbildat sldder utan undantag.

Beteendet syftar till att hvda dominans mot de som utstts. Ofta kan man se att i grupp, nr en "riktig man" slpper sig, fr han beundran och respekt av de andra mnnen.

Riktigt tragiskt beteende.
Citera
2014-04-21, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtBronkare
Jag bajsar med ppen drr ibland nr sambon r hemma. Skiter i vilket helt enkelt.

Mmm precis. Hur r det med respekten?
Citera
2014-04-21, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NURS3
Folk som gr runt och fiser i allmnheten, eller bara i hemmet, r oftast bnder och allmnt lgutbildat sldder utan undantag.

Beteendet syftar till att hvda dominans mot de som utstts. Ofta kan man se att i grupp, nr en "riktig man" slpper sig, fr han beundran och respekt av de andra mnnen.

S fullkomligt rtt p spiken. Att behva fisa r ju inget onaturligt och jag skulle givetvis inte ens vervga att lmna min man om han rkar slppa sig oavsiktligt. Det jag vnder mig starkt emot r de hr grottmnniskorna som ohmmat lgger av brakare p brakare utan att skmmas. DET r bde omoget och icke-mnniskovrdigt
Citera
2014-04-21, 10:51
Medlem
Citat:
Mmm precis. Hur r det med respekten?

Respekten r vldigt bra ska du veta. Menar inte att jag gr det hela tiden, brukar bli s nr man man glmt oftast och orkar inte g upp och stnga drren. Det r ju inte s att vrlden gr under fr de? fan man lever en gng why give a Fck
Citera
2014-04-21, 11:18
Medlem
TheMermaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtBronkare
Respekten r vldigt bra ska du veta. Menar inte att jag gr det hela tiden, brukar bli s nr man man glmt oftast och orkar inte g upp och stnga drren. Det r ju inte s att vrlden gr under fr de? fan man lever en gng why give a Fck

Vad, glmt och orkar inte stnga drren? Sitter du i rullstol? Har du ett flera kilometer lngt badrum?
Citera
2014-04-21, 11:24
Medlem
Kickexs avatar
Jag fiser inte bland nytt folk d jag tycker att man mste i alla fall ha lite vett och etikett.
I en strre folk grupp kanske jag slpper ut en om den verkligen inte gr behrska. D kan det bli svrt fr andra att lista ut vem som gjorde det men i sllskap som str mig nra kan jag dock slppa loss. Grejen r vl den att jag inte bryr mig om andra sniffar p min fis medans jag sjlv inte tycker om tanken att jag inhalerar andras s deras bajsmolekyler hamnar i mitt blodomlopp.
S det r knepigt men i slutnden s fr man vl frska flja den gyllene regeln och hoppas att sllskapet gr detsamma. S man inte blir en hycklare.

Men det livet handlar om r ju att hitta den dr speciella man kan dela sin fisar med utan att konsekvenser. Den som inte lskar en trots sina fisar, utan just fr sina fisar.
Citera
2014-04-21, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMermaid

Vad, glmt och orkar inte stnga drren? Sitter du i rullstol? Har du ett flera kilometer lngt badrum?

Orka resa p sig nr man vl har satt sig bekvmt.
Citera
2014-04-21, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NURS3

Ja det r ungefr s jag knner det. Att slppa sig ohmmat nr man tycker det trycker p r ungefr som att sga "Eat my shit". M a o ett stt att frklara fr omgivningen att man fullkomligt skiter i vad de tycker och tnker (obs jag pratar fortfarande INTE om olyckshndelser). De par som hmningslst gr och fiser infr varann verkar ha tappat respekten fr varandra fr lnge sen. Jag har varit ihop med min man i 19 r (och mnga r med tidigare pojkvnner) och vi har ett jttetight frhllande men s vardagliga och respektlsa hoppas jag ALDRIG vi blir
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in