• 2
  • 3
2014-04-21, 12:40
Medlem
Naturligt eller inte, var sak har sin plats. Fisa är inget man gör bland folk, om du inte har märkt det så luktar det illa. Om det luktade rosor och honung så hade det varit okej men så är tyvärr inte fallet. Det luktar skit, förstör stämningen och skapar en otrevlig tillvaro.

Så om du ska fisa gå ut på balkongen/toaletten eller whatever. Ska folk börja dra ner byxorna på bussen och skita nu också? Kissa och bajsa är ju också normalt varför hålla sig och riskera att urinblåsan ska explodera?
Citera
2014-04-21, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
Så fullkomligt rätt på spiken. Att behöva fisa är ju inget onaturligt och jag skulle givetvis inte ens överväga att lämna min man om han råkar släppa sig oavsiktligt. Det jag vänder mig starkt emot är de här grottmänniskorna som ohämmat lägger av brakare på brakare utan att skämmas. DET är både omoget och icke-människovärdigt

Har noterat att många kvinnor dras till detta beteende, sitter i tv soffan och andas in sin mans fisar, har accepterat dom. Det är ju alfa som satan att fisa, därför står kvinnan ut. Det här är vanligt.

Men ingen förstår sig ju på kvinnor.
Citera
2014-04-21, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
Ja det är ungefär så jag känner det. Att släppa sig ohämmat när man tycker det trycker på är ungefär som att säga "Eat my shit". M a o ett sätt att förklara för omgivningen att man fullkomligt skiter i vad de tycker och tänker (obs jag pratar fortfarande INTE om olyckshändelser). De par som hämningslöst går och fiser inför varann verkar ha tappat respekten för varandra för länge sen. Jag har varit ihop med min man i 19 år (och många år med tidigare pojkvänner) och vi har ett jättetight förhållande men såå vardagliga och respektlösa hoppas jag ALDRIG vi blir

Det glädjer mig att höra. Trodde de flesta kvinnor var mer eller mindre likgiltiga inför det här fenomenet.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in