2014-04-19, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xstar
Vad jag älskar med Badoo-tjejer är att dom verkar ha som en tröskel som du måste komma över, sen är det i princip fritt fram och du kan göra exakt vad du vill. Dom kan vara lite smått avvisande på chatt, kanske inte ens vill byta telefonnummer först, men sen när dom väl sitter där i din soffa så går allting plötsligt väldigt fort.

Badoo-tjejer i allmänhet tar inga initativ. Det är helt upp till dig vad som händer. Första dejten är alltid ganska jämlik, båda försöker vara charmiga och ingen har tydlig kontroll. Det är fika på lika villkor; du är social, försöker få henne att skratta, försöker imponera på henne.

Andra dejten är helt annorlunda. Hon är nu din, och du bestämmer vad som händer härnäst. Ni har SMS:at lite och hon är hos dig för att "kolla på film"... Yeah, right. Hon sitter i din soffa och ler. Du märker på hennes signaler att hon vill, så är det bara att köra. Sätt på lite skön musik. Hångla upp henne, lek med hennes stora bröst... hon börjar stöna, mer och mer. Leken är över.

Hon vill ha kuk.

Tjejen som vägrade ge dig sitt telefonnummer några veckor tidigare ligger nu i din säng och stönar saker som "du är så jävla stor" och "fan vad du är snygg", och som respons så knullar du henne bara hårdare. Och hårdare... Tills du kommer i henne. Sprutar henne full av sperma.

Game over.

Jaha. Kan Mr casanova förklara hur du raggar upp tjejerna på chatten månne? Det är ju där det styper för de flesta verkar det som. Och hur ser du ut? Jag får strax över 5 i snittbetyg på mina foton, vissa av bilderna får jag en sjua. Jag får en jävla massa likes, men börjar jag väl chatta så är det tyst som i graven. Ska man verkligen behöva sjunka så lågt så man börjar ta selfies på ens bara överkropp framför spegeln o flexar musklerna? O hur rakt på sak kan man vara egentligen? Tveksam är jag
Senast redigerad av frusciantelo 2014-04-19 kl. 20:07.
Citera
2014-04-20, 09:16
Medlem
Xstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frusciantelo
Jaha. Kan Mr casanova förklara hur du raggar upp tjejerna på chatten månne? Det är ju där det styper för de flesta verkar det som. Och hur ser du ut? Jag får strax över 5 i snittbetyg på mina foton, vissa av bilderna får jag en sjua. Jag får en jävla massa likes, men börjar jag väl chatta så är det tyst som i graven. Ska man verkligen behöva sjunka så lågt så man börjar ta selfies på ens bara överkropp framför spegeln o flexar musklerna? O hur rakt på sak kan man vara egentligen? Tveksam är jag

Eftersom ni verkar vilja ha exempel på hur en chatt kan se hur... namn är fingerade och alla avslöjande detaljer är ersatta med XXX.

Jag — måndag, 17 februari 2014 00:47
Hej

Tjej — måndag, 17 februari 2014 03:27
Hejsan

Jag — måndag, 17 februari 2014 03:39

Wow, uppe sent

Tjej — måndag, 17 februari 2014 10:06

Haha ibland så

Jag — måndag, 17 februari 2014 13:11

Så var ligger XXX?

Tjej — måndag, 17 februari 2014 13:17

Utanför stad XXY

Jag — måndag, 17 februari 2014 13:25

Nära stad XYZ?

Tjej — måndag, 17 februari 2014 13:47

1,5mil kanske

Jag — måndag, 17 februari 2014 16:20

Aha, är placerad i XYZ ett par veckor

Tjej — måndag, 17 februari 2014 16:23

Aha vad gör du här?

Jag — måndag, 17 februari 2014 17:33

XXXXXX på XXXXXXXXXXXXXXXX

Tjej — måndag, 17 februari 2014 18:12

Aha där ser man!

Jag — måndag, 17 februari 2014 18:17

Så var jobbar du med?

Tjej — måndag, 17 februari 2014 18:40

XXY kommun, demensboende och även hvb hem här i stad XXY

Jag — måndag, 17 februari 2014 21:23

Aha coolt Är det roligt?

Tjej — måndag, 17 februari 2014 21:31

Jo men jag trivs

Jag — tisdag, 18 februari 2014 00:18

Är i stad XYZ nästa vecka, du vill inte ta en fika med mig?

Tjej — tisdag, 18 februari 2014 00:19

Det gör jag gärna

Jag — tisdag, 18 februari 2014 00:20

Vad är ditt nummer?

Tjej — tisdag, 18 februari 2014 00:20

076xxxxxxx

Telefonnummret ledde till SMS-kontakt, som leddes till att vi bestämde träff. Jag hade nåra dagar senare sex i ett hotellrum med denna tjej, som för övrigt var sjukt snygg och även väldigt trevlig. Har träffat henne flera gånger efter dess.
Senast redigerad av Xstar 2014-04-20 kl. 09:18.
Citera
2014-04-20, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efd
Varför skulle man behandla dom som skit för, på vilket sätt kan det vara bra? Jag menar, vilka tjejer gillar det? Dom som gör måste ju ha sjuka problem isf, eller?

Jaa alltså skit SKIT menar jag nu inte. Det är svårt att definera men var hellre lite otrevlig än mesig, mesig är inte bra.

Citat:
Måste fråga... Hur många tjejer från Badoo har du faktiskt legat med?

Jag är uppe i 9 st nu och gör sjukt många smileys när jag chattar.

Över 10 st. därifrån och har faktiskt från och med idag börjat göra smileys, det var bara nåt jag fått för mig tror jag haha... Gillade ditt långa inlägg förut förresten, har också den approachen till badoo och det fungerar mycket bra!
Citera
2014-04-20, 13:18
Medlem
Citat:
Eftersom ni verkar vilja ha exempel på hur en chatt kan se hur... namn är fingerade och alla avslöjande detaljer är ersatta med XXX.

Jag — måndag, 17 februari 2014 00:47
Hej

Tjej — måndag, 17 februari 2014 03:27
Hejsan

Jag — måndag, 17 februari 2014 03:39

Wow, uppe sent

Tjej — måndag, 17 februari 2014 10:06

Haha ibland så

Jag — måndag, 17 februari 2014 13:11

Så var ligger XXX?

Tjej — måndag, 17 februari 2014 13:17

Utanför stad XXY

Jag — måndag, 17 februari 2014 13:25

Nära stad XYZ?

Tjej — måndag, 17 februari 2014 13:47

1,5mil kanske

Jag — måndag, 17 februari 2014 16:20

Aha, är placerad i XYZ ett par veckor

Tjej — måndag, 17 februari 2014 16:23

Aha vad gör du här?

Jag — måndag, 17 februari 2014 17:33

XXXXXX på XXXXXXXXXXXXXXXX

Tjej — måndag, 17 februari 2014 18:12

Aha där ser man!

Jag — måndag, 17 februari 2014 18:17

Så var jobbar du med?

Tjej — måndag, 17 februari 2014 18:40

XXY kommun, demensboende och även hvb hem här i stad XXY

Jag — måndag, 17 februari 2014 21:23

Aha coolt Är det roligt?

Tjej — måndag, 17 februari 2014 21:31

Jo men jag trivs

Jag — tisdag, 18 februari 2014 00:18

Är i stad XYZ nästa vecka, du vill inte ta en fika med mig?

Tjej — tisdag, 18 februari 2014 00:19

Det gör jag gärna

Jag — tisdag, 18 februari 2014 00:20

Vad är ditt nummer?

Tjej — tisdag, 18 februari 2014 00:20

076xxxxxxx

Telefonnummret ledde till SMS-kontakt, som leddes till att vi bestämde träff. Jag hade nåra dagar senare sex i ett hotellrum med denna tjej, som för övrigt var sjukt snygg och även väldigt trevlig. Har träffat henne flera gånger efter dess.

Ofta du fick kontakt efter att ha skrivit Hej du måste ju va ybersnygg då ,det funkar då aldrig för mig , nu för tiden försöker jag skriva lite längre.
Citera
2014-04-20, 14:26
Medlem
OndaParabolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Ofta du fick kontakt efter att ha skrivit Hej du måste ju va ybersnygg då ,det funkar då aldrig för mig , nu för tiden försöker jag skriva lite längre.

Jo, kan säga att det faktiskt funkar att gå det bara så.
Jag har ett par bilder, mellan 3-4, och de flesta samtal ser ut så här för mig också, förutom att mötas upp då jag inte är intresserad av det.
Det är inget konstigt, det kallas att vara trevlig.
Oftast lite väl tråkigt och vardagligt men än dock en konversation
Citera
2014-04-20, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OndaParabolen
Jo, kan säga att det faktiskt funkar att gå det bara så.
Jag har ett par bilder, mellan 3-4, och de flesta samtal ser ut så här för mig också, förutom att mötas upp då jag inte är intresserad av det.
Det är inget konstigt, det kallas att vara trevlig.
Oftast lite väl tråkigt och vardagligt men än dock en konversation

Jag körde alltid med Hej i början , funkade typ aldrig
Citera
2014-04-20, 15:09
Medlem
Xstars avatar
Citat:

Mina bilder har 6,1 i snitt.

Har en kanske 80% success rate med "Hej "

Skriver alltid bara: Hej
Svaret är nästan alltid: Hej
Då är min nästa fråga alltid: Läget?
Då brukar dom säga: Bara bra, hur är det själv?

Sen får du vara lite mer fantasifull
Se om det finns något utmärkande på hennes profil du kan fråga om, annars vad hon jobbar med eller pluggar (Vad gör du på dagarna?), sen flyter det bara på.

Jag tror poängen med att bara skriva Hej är att du skjuter dig själv i foten om du skriver långa texter till tjejer. Den enda signalen det sänder är desperation. Håll dig så kortfattad som möjligt, ingen vill ämdå läsa en "wall of text" om hur du älskar strandpromenader. Att bara säga hej ger dig också en väldigt enkel möjlighet att kolla om hon är intresserad, beroende på hur hon svarar.

Man märker hur intresserad hon är på hur många smileys hon använder, hur långa svar hon skriver, samt hur många motfrågor hon ställer. Ger hon bara korta svar, inga smileys, och frågar inget själv - don't waste your time. Sluta chatta och gå vidare.
Senast redigerad av Xstar 2014-04-20 kl. 15:23.
Citera
2014-04-20, 15:09
Medlem
OndaParabolens avatar
Citat:
Jag körde alltid med Hej i början , funkade typ aldrig

Ingenting funkar varje gång, en del vill helt enkelt inte chatta, även de som är i anonym chatten.
"Typ aldrig"? Så det funkar ändå?
Citera
2014-04-20, 15:17
Medlem
DrDeathAnianssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OndaParabolen
Ingenting funkar varje gång, en del vill helt enkelt inte chatta, även de som är i anonym chatten.
"Typ aldrig"? Så det funkar ändå?
Killar måste inse att tjejer är minst lika intresserade av det yttre. Gillar hon inte vad hon ser spelar det lite roll vad du skriver, så vida du inte har tur och skriver något hon verkligen tycker är intressant. Med de tjejerna är en minoritet.
Citera
2014-04-20, 15:29
Medlem
Citat:

Tjej: XXY kommun, demensboende och även hvb hem här i stad XXY

Hon var med andra ord svagbegåvad men hade utseendet på sin sida. På badoo finns det i stort sett inte några alfahonor eller öht kvinnor med något under pannbenet. Men tycker man utseende och lite lätt efterbliven trevlighet är attraktivt så varför inte...

Glad för din skull iaf
Citera
2014-04-20, 15:33
Medlem
DrDeathAnianssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-ice
Hon var med andra ord svagbegåvad men hade utseendet på sin sida. På badoo finns det i stort sett inte några alfahonor eller öht kvinnor med något under pannbenet. Men tycker man utseende och lite lätt efterbliven trevlighet är attraktivt så varför inte...

Glad för din skull iaf
Så jävla dumt inlägg. Du kanske skulle läsa Freud, där han talar om genuint korkade människor som inte kan relatera till intelligens, och i sin enfald får för sig att endast akademiker(titlar som kan associeras med intellekt) är intelligenta, oavsett om de egentligen besitter intelligens högre än en primat.

Har träffat på väldigt skärpta undersköterskor såväl som riktigt korkade, högutbildade.
Senast redigerad av DrDeathAniansson 2014-04-20 kl. 15:35.
Citera
2014-04-20, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrDeathAniansson
Killar måste inse att tjejer är minst lika intresserade av det yttre. Gillar hon inte vad hon ser spelar det lite roll vad du skriver, så vida du inte har tur och skriver något hon verkligen tycker är intressant. Med de tjejerna är en minoritet.

Tjejer går mer efter det yttre tror jag till och med , själv går jag faktiskt mer efter insidan ,a än om jag inte vill ha nån skräcködla ,men behöver inte va nån porrstjärna heller själv har jag fått höra jag ser rätt bra ut ,så kan inte va det det faller på heller tycker jag, än om alla tycker olika så klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in