2014-04-13, 20:36
Medlem
TMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argh123
Nu har jag haft kontot en vecka. Mitt "experiment" blev väl inte så lyckat pga jag ville inte lura allt gör många att jag var en tjej. Men nu ska jag radera kontot Det verkar inte som pm någon av killarna tagit illa upp, har i och för sig inte avslöjat vem jag är
Personen hette Nina Bengtsson från Helsingborg https://badoo.com/0380264796 , mins ni henne så HAHA
Innan jag raderar så

Hejdå Badoo
Edit:
HAHA

Vafan hör inte profilbilden till Kenza eller nåt sånt? Det är väl inte så konstigt om du inte kan lura nån när du använder dig av ett känt ansikte
Citera
2014-04-13, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Largerthanahouse
Är det någon mer än jag som har upplevt att en del tjejer börjar prata om djupt personliga problem nästan på direkten? Det har hänt ett par gånger för mig nu och man bara "WTF?" Vad ska man säga liksom :P

Varningsklockan ringer.
Citera
2014-04-14, 15:44
Medlem
Alltså dom flesta tjejer är verkligen dåliga på att kommunicera när det kommer till kommunicera på denna typ av sidor. Kan det bero på att många tjejer har fått så mycket uppmärksamhet genom sin uppväxt att dom inte behövt utveckla några färdigheter alls när det kommer till kommunikation utan är vana vid att killar skriver till dom bara dom sitter och ser söta ut?

Man kan ju då tänka precis som jag många gånger gjort att ja, dom är väl helt enkelt inte intresserade av att prata med mig så jag slutar att skriva men då fortsätter dom att skriva när man blir tyst men inte direkt något som går att skapa någon konversation av, eller går och går men jag kan i många fall ha en mer givande konversation med min vägg.
Citera
2014-04-14, 15:59
Bannlyst
Hur får man gratis credits? Varför står det efter att jag klickar ja på encounters "du har nått dina maximala omgångar... vänta 3 timmar"
Citera
2014-04-14, 22:37
Medlem
Återigen, ett vinnande koncept. Var rakt på sak, visa vad du vill och skriv INGA smileys. Låter kanske lite bögigt att jag nämner det, men jag lovar att de funkar i längden. Behandla bruden lite skit så kommer hon göra de du vill.

Obs, min egna erfarenhet.
Citera
2014-04-15, 01:32
Medlem
efds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobFine
Återigen, ett vinnande koncept. Var rakt på sak, visa vad du vill och skriv INGA smileys. Låter kanske lite bögigt att jag nämner det, men jag lovar att de funkar i längden. Behandla bruden lite skit så kommer hon göra de du vill.

Varför skulle man behandla dom som skit för, på vilket sätt kan det vara bra? Jag menar, vilka tjejer gillar det? Dom som gör måste ju ha sjuka problem isf, eller?
Citera
2014-04-15, 02:27
Medlem
Xstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobFine

Måste fråga... Hur många tjejer från Badoo har du faktiskt legat med?

Jag är uppe i 9 st nu och gör sjukt många smileys när jag chattar.
Citera
2014-04-15, 03:14
Medlem
Xstars avatar
Vad jag älskar med Badoo-tjejer är att dom verkar ha som en tröskel som du måste komma över, sen är det i princip fritt fram och du kan göra exakt vad du vill. Dom kan vara lite smått avvisande på chatt, kanske inte ens vill byta telefonnummer först, men sen när dom väl sitter där i din soffa så går allting plötsligt väldigt fort.

Badoo-tjejer i allmänhet tar inga initativ. Det är helt upp till dig vad som händer. Första dejten är alltid ganska jämlik, båda försöker vara charmiga och ingen har tydlig kontroll. Det är fika på lika villkor; du är social, försöker få henne att skratta, försöker imponera på henne.

Andra dejten är helt annorlunda. Hon är nu din, och du bestämmer vad som händer härnäst. Ni har SMS:at lite och hon är hos dig för att "kolla på film"... Yeah, right. Hon sitter i din soffa och ler. Du märker på hennes signaler att hon vill, så är det bara att köra. Sätt på lite skön musik. Hångla upp henne, lek med hennes stora bröst... hon börjar stöna, mer och mer. Leken är över.

Hon vill ha kuk.

Tjejen som vägrade ge dig sitt telefonnummer några veckor tidigare ligger nu i din säng och stönar saker som "du är så jävla stor" och "fan vad du är snygg", och som respons så knullar du henne bara hårdare. Och hårdare... Tills du kommer i henne. Sprutar henne full av sperma.

Game over.
Senast redigerad av Xstar 2014-04-15 kl. 03:23.
Citera
2014-04-15, 09:36
Bannlyst
Är det fler som vill träffa en om man har credits och "visas ofta i encounters"? Känns ganska konstigt att det bara är typ 1/per dag som vill träffa mig. Måste ju betyda att gratismedlemmar inte visas ofta i encounters.
Citera
2014-04-15, 10:26
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Largerthanahouse
Är det någon mer än jag som har upplevt att en del tjejer börjar prata om djupt personliga problem nästan på direkten? Det har hänt ett par gånger för mig nu och man bara "WTF?" Vad ska man säga liksom :P
Jodå, det har hänt, kanske var samma tjej?
Citera
2014-04-15, 15:14
Medlem
OndaParabolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Går alldeles perfekt att radera sitt konto, gå in på inställningar -> radera profil-> radera ditt konto så finns kontot inte kvar längre.

Angående badoo rent generellt så verkar varenda tjej man försöker prata med tro att man raggar på henne - ibland vill man faktiskt bara ha ett samtal.

Och det märks tydligt efter de första raderna, de är nästan irriterade redan från början, fast man kör annonym chatten där de faktiskt också tagit initiativ till chatten.
Jag är bara ute efter samtal. Men de flesta har en sån störig attityd att jag snabbt slutar. Antingen det eller så ska samtalen bli så väldigt porriga, vill veta min referenser osv... Vill bara snacka skit och annat intressant, inget annat...
Citera
2014-04-15, 17:47
Medlem
Argh123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Återkom om du faktiskt kan radera kontot, mig veterligen går det inte.
Som jag skrev i Edit och Spoilern så frågade de mig om jag ville fortsätta om de gav mig 3 dagar gratis Super Power (ingen aning vad det är), vilket man måste tacka nej till. Kan ju vara så att du inte tackade nej. Jag fick försöka två gånger. Sen kunde man visst välja om man bara ville radera sökfunktionen (så ingen kan googla ditt konto). Det var som alternativ 1, radera konto var som 4 så du måste välja rätt
Men om du väljer att inte logga in så lär nog folk sluta bry sig om dig Värsta som kan hända är att du har ditt konto kopplat till din mejl o får en massa meddelande dit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in