2014-04-18, 17:02
Medlem
Är det alltså inte någon (som t.ex. känner henne) som minns om Emma varit ihop med denne Daniel?
Citera
2014-04-18, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelparasiten
Är det alltså inte någon (som t.ex. känner henne) som minns om Emma varit ihop med denne Daniel?

Det finns väl fortfarande bilder på Emmas hund på hans Facebook. Där har han ju också, med Bernys hjälp, skrivit hånfulla meddelanden till henne den senaste tiden. Hans facebooknamn verkar också vara en pik till Emma. Att han och Berny ägnar sig åt att håna och mobba någon som verkar må skitdåligt är inte bara extremt omoget utan direkt osmakligt.
Citera
2014-04-18, 17:38
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Det finns väl fortfarande bilder på Emmas hund på hans Facebook. Där har han ju också, med Bernys hjälp, skrivit hånfulla meddelanden till henne den senaste tiden. Hans facebooknamn verkar också vara en pik till Emma. Att han och Berny ägnar sig åt att håna och mobba någon som verkar må skitdåligt är inte bara extremt omoget utan direkt osmakligt.

Som bekant har jag ju påpekat vid en hel del tillfällen att det förekommer en mobbningsatmosfär här inne i denna tråden men på en VISS nivå så är jag inte oskyldig till detta heller. Dock, som många andra i detta livet, så har jag minnen från det förflutna ang mobbning och hur det kan sluta för offren. På ETT sätt så förvånar det mig därför väldigt mycket att Berny håller på på detta sättet när denna tråd stundtals sett ut som den gjort. Åter igen.. på en VISS nivå är jag inte ett "oskyldigt lamm" när det kommer till dessa saker (så att ingen får för sig att jag kör min vanliga taktik med att placera mig över alla andra och spela perfekt)... jag tar väldigt allvarligt på sådana här saker (också när jag själv då råkar vara "smått elak").

För att säga det så enkelt som möjligt (och även citera från minnet vad en god vän sa till mig häromdagen).. hur mycket bättre vore världen inte OM folk var lite lite trevligare mot varandra generellt? Jag funderar på det... vet att många här inne gör det också... och Berny BORDE göra det också i allra högsta grad.

OM flera utav er har glömt följande (vilket det verkar som)... så skrev Berny för ca en månad sedan på sin blogg att opiater/opioider gör henne totalt egotrippad varpå jag kommenterade att så sker även för mig (så fort att jag sällan använder sådant annat än i "katastroflägen".. för jag upplever känslan som extremt obehaglig). Där har ni EN DEL utav förklaringen till varför hon nu beter sig som hon nu gör.. så vitt jag minns går hon nu på subutex (det är det va?) och den är ju långtidsverkande (jämfört med t ex heroin) så... ja...där har ni en del utav förklaringen!
Senast redigerad av Hyperexium 2014-04-18 kl. 17:45.
Citera
2014-04-18, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen

Detta känns så sjukt.. även med Berny-mått mätt. Ta sin extjejs exkille för att bara helt enkelt.. orsaka skada!?! . Hon antydde även för ett tag sedan att Emma har en ny, men att denne inte skulle vara nån Emma ens är käri eller attraherad av.
Citera
2014-04-18, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelparasiten

Han är till 99%s sannolikhet den där killen som Berny skrev om som ansåg att Emma lurade att de var ihop men att han bara blev "utnyttjad känslomässigt" och att han var "för ful" för att synas på hennes instagram. Låter mer som att killen var kär och hon inte var det...

När han blev dumpad så blev han och Berny bästisar och deras största gemensamma intresse är att hinta om sina gemensamma kokspartyn på Facebook och skriva hur mycket de hatar Emma.

Det är så vackert att unga människor väljer att göra något meningsfullt med sina liv!
Citera
2014-04-18, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nijichou
Det där är inte de första eller värsta hon lagt ut på insta, hon lägger ut bilder på sina nyskurna öppna sår på armarna och lyssnar inte när man ber henne sluta. Som självskadare triggas man något otroligt av att se detta och förutom det så gör man bara ens nära och kära ledsna och oroliga när man lägger ut sådana bilder så jag anmäler varenda sån bild hon lägger ut, med resultat för de värsta är borttagna.
I hearya men skär man i sig själv behöver man ju inte gå in (lr borde för de delen) på hennes insta, kan tyckas.
Citera
2014-04-18, 22:12
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyperexium
Ja, det stämmer.. dock, som du antyder lite, går tiden VÄLDIGT fort när JAG har roligt. LOL (Atlantis nästa!)

Hehe.. men allvarligt talat.. har jag något vettigt att skriva här inne så skriver jag det (t ex min senaste post som troligen fyllde i en viss lucka s a s).

Snälla ha den diskussionen via PM istället.

Kan någon länka vart Berny och Daniel lägger upp dessa hatmeddelanden?

Edit: Ska vara mer specifik, har sett Bs hat på instagram, men har inte sett Daniels och vill gärna se det.
Citera
2014-04-18, 22:25
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Snälla ha den diskussionen via PM istället.

Istället för att smågnälla så anmäl min lilla post om du finner den så irriterande. Jag har inget emot att du gör det.

Citat:
Kan någon länka vart Berny och Daniel lägger upp dessa hatmeddelanden?

Edit: Ska vara mer specifik, har sett Bs hat på instagram, men har inte sett Daniels och vill gärna se det.

Skulle också vilja se dessa på sin originalplats (har ju hittills bara hört små utdrag från dom via folk här och även bland vissa kommentarer på Bernys blogg). Jag är inte alls bekant med instagram så någon får gärna slänga upp länkar dit också.
Senast redigerad av Hyperexium 2014-04-18 kl. 22:35.
Citera
2014-04-18, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
I hearya men skär man i sig själv behöver man ju inte gå in (lr borde för de delen) på hennes insta, kan tyckas.

Man behöver inte vara aktiv självskadare för attbli triggad.
Tänker inte säga mer om den saken för det blir bara OT,
den här tråden handlar ändå om Berny, inte Emma.
Citera
2014-04-19, 13:44
Medlem
Kardnialvokals avatar
Men alltså FUCK självskadare som går runt och bölar om att de blir triggade av allt och alla. Sorry men världen kan inte anpassa sig efter er lilla bubbla för att ni inte ska bli "triggade". Herregud. Ska alla använda det resonemanget för att flytta över ansvar för sin egen last på omvärlden? Sluta gör reklam för kakor för överviktiga kan bli triggade. Sluta drick på offentliga platser för alkoholister kan bli triggade. Eller sluta anmäla bilder som en tjej ni inte ens känner som lägger upp där hon inte skadar någon annan än sig själv. Emma är uppenbart störd på något sätt och uppenbarligen ni med om ni lägger över ansvar på henne för att hon i sin vidriga misär lyckas trigga er att spela köttfiol på armen.
Citera
2014-04-20, 15:11
Medlem
Kardnialvokals avatar
"En fråga till mina läsare". Det här är varför jag hatar människor. B kastar ut ett litet bete åt massan och ger dem möjlighet att få tala om sig själva och GODE GUD en chans att få tala lite om sig själv vill ju ingen missa. Fåfänga i sitt esse och en hel drös patetiska livsöden. Så totalt ochockerande att 10/12 läsare är sjukskrivna.
Citera
2014-04-20, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
"En fråga till mina läsare". Det här är varför jag hatar människor. B kastar ut ett litet bete åt massan och ger dem möjlighet att få tala om sig själva och GODE GUD en chans att få tala lite om sig själv vill ju ingen missa. Fåfänga i sitt esse och en hel drös patetiska livsöden. Så totalt ochockerande att 10/12 läsare är sjukskrivna.

Det är därför de dras till Bernys lilla kult....
Och fem av åtta frågor handlar ändå om Berny själv, hon bara måste få in sig själv i precis allting. Och sen dök det upp ytterligare en fråga om ifall hon skulle vara välkommen på sina läsares soffa, WTF?
Och nån jävla tävling där man kan vinna ett presentkort på sexleksaker om man bara skriver en text om HENNE.
Nån är i EXTREMT stort behov av uppmärksamhet just nu. (alltså ännu större än vanligt....)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in