2014-04-18, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vi svenska män är väl egentligen rätt fantastiska? Vi har drivit upp välståndet i landet med våra uppfinningar och vår starka drivkraft. Vi har givit kvinnorna självständighet och frihet. Vad har detta givit oss själva? Mäns självmord, en majoritet mörkas. Social utsatthet mörkas. Diskriminering av pojkar i skolan mörkas. Att män utgör 95 % av de som dör på jobbet mörkas. Vi lever även 4-5 år kortare än kvinnor. Vårt eget fel? Elller snedprioritering av vårdresurser? Kvinnoliv är mer värt än mansliv. Vi kan offras...

Svenska män: vi har välkomnat kvinnor i samhälllet, men får bara skit. Varför? Kvinnor kan bara gilla och åtrå män de ser upp till. Ett fåtal. Ni andra är körda. Offer. Känns det hårt? Ja, jag vet, men det är sant. Det finns flera lagar i Sverige, vars enda syfte är att trycka ner män. Jämställdhet? Knappast!

Mitt förslag: vägra ingå fasta relationer med svenska kvinnor. Vägra låta er tryckas ner av kvinnor. Inte ens kvinnor vill ha förtryckta män. Själv sticker jag snart, men ni andra... Rädda er själva... Säg ifrån. Eller bli tillintetgjorda. Där står vi idag. Välj.

Vänta inte. Vägra äktenskap och barn med svenska kvinnor. Nu.

Input på detta?

Tips på riktiga kvinnor: Sydamerika och asien...

Du kanske bara är mesig och svag och klarar inte av svenska kvinnor som vi flesta andra?
Citera
2014-04-18, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autoist
Manliga sverigedemokrater, med en kvinnosyn från förra seklet, har svårt att finna en kvinna i sitt eget land . För att kunna rättfärdiga en fruimport måste han få det att framstå som att det är kvalitetsmangel hos svenskorna. Problemet är att dessa inte vill köpa ned sig. Tackar min lyckliga stjärna att jag är född i Sverige och i den här tidsåldern så man kan välja bort patrasket. Tur att det ändå finns många normala män i Sverige. Annars skulle nog vilken välutbildad, modern storstadsman från annat land slå SD-Conny-från (valfri håla norr om Stockholm)-med-raggarbil-gällivarehäng och prillan siprandes mellan framtänderna.

Kvinnor gifter sig helst uppåt ja. Det är ett stort problem i dagens läge, då statens konfiskerar mäns produktion i den produktiva sektorn via skatten och ger dessa till kvinnor i den tärande sektorn. Kvinnor, som oftast bör ses som barn när det kommer till förnuft och förstånd, blir då förvirrade och får svårt att hitta en partner för de vill ju inte "gifta ner sig" när de nu fått en så fin akademisk titel från Södertörns högskola.
Citera
2014-04-18, 16:59
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Jo men trådstarten genomsyras och sina senare inlägg också av att du egentligen mest vill klaga på den svenska kvinnan.

Det finns nämligen ingen logik i det du skriver. Det svenska samhället förändras inte av att några nobbade män väljer en kvinna från utlandet. Och det beror på att majoriteten av svenska män inte blir nobbade av svenska kvinnor.

Det finns tydlig logik i det jag skriver. Det handlar inte om nobbade män, det handlar om att alla män i Sverige är förtryckta på flera olika sätt. Kvinnor ger sitt öppna eller indirekta samtycke till detta, eftersom det gynnar dem själva. Vad vi ska se till är att kostnaden blir för hög för dessa, så att de förstår att rådande system förstör både samhället och relationerna mellan könen.

Det är inte jag som hittat på det här, det är en del av internationell rörelse:

Citat:
Men/Man Going Their Own Way.

MGTOW is basically the statement of self-ownership and saying that only you have the right to decide what your goals in life should be.

It is saying that, as a man I will not surrender my will to the social expectations of women and society, because both have become hostile against masculinity.

http://www.amazon.com/Men-Strike-Boycotting-Marriage-Fatherhood/dp/1594036756
Citera
2014-04-18, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malevich
Du kanske bara är mesig och svag och klarar inte av svenska kvinnor som vi flesta andra?
Snubben behöver inte ha svårt att själv sätta kärringar på plats för att se samhällseffekterna när andra män inte klarar det ...
Citera
2014-04-18, 17:01
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malevich

Det vanliga skitsnacket om att män ska ta skit och hålla käften. Det är slut med det nu.
Citera
2014-04-18, 17:01
Medlem
goran744s avatar
OCH det är den Svenska kvinnan som övergett sliddjursmannen därav detta enorma ylande efter ängsmarkerna de pissat på allt för länge nu.
Nu vill sliddjursmannen pissa in andra ängsmarker och förstår inte varför vi inte vill ha dem och skyddar dessutom sin egen dumhet med att påstå att de överger den Svenska kvinnan när det är vi som har övergett er och gett upp hoppet om er.
Inse fakta och se logiken i det hela. Ett plus ett är två medan -1 plus ett är noll.
Citera
2014-04-18, 17:03
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelochsocker
Undras varför?

Om du frågar mig varför. Enkelt ni uppskattar inte riktiga män. Jag vill ha en kvinna med egna åsikter men hon ska också ge lika mycket som tar hon. Där har Svenska sliddjur något att lära er av. Vore vettigt om Sydamerikanska kvinnor startade en kurs i kvinnlighet och uppskattning av män. Då skulle ni kanske få tillbaka en liten del av respekten som Svenska män har förlorat för er. Kan dra det så långt att säga att Svenska kvinnor är prostituerade som väljer män efter vilken status dom har på ett jobb, någon som ALDRIG en Svensk man skulle göra, välja en kvinna vilket p.g.a vilket jobb/lön hon har.

Vilken Svensk man vill vara ihop med en hora?
Citera
2014-04-18, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plishaggmi
Kvinnor gifter sig helst uppåt ja. Det är ett stort problem i dagens läge, då statens konfiskerar mäns produktion i den produktiva sektorn via skatten och ger dessa till kvinnor i den tärande sektorn. Kvinnor, som oftast bör ses som barn när det kommer till förnuft och förstånd, blir då förvirrade och får svårt att hitta en partner för de vill ju inte "gifta ner sig" när de nu fått en så fin akademisk titel från Södertörns högskola.

Det handlar inte om ekonomi, det handlar om i vilket sekel man lever i. I flertalet par jag känner drar "hon" in mer pengar än "han", inklusive jag själv.
Citera
2014-04-18, 17:07
Bannlyst
Citat:
Det vanliga skitsnacket om att män ska ta skit och hålla käften. Det är slut med det nu.

Eh? Varför ska man ta skit och varför ska man hålla käften? Jag har haft flera lyckade relationer (med Svenskar) och inte behövt göra det. Man behöver inte göra allt som andra säger vettu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Om du frågar mig varför. Enkelt ni uppskattar inte riktiga män. Jag vill ha en kvinna med egna åsikter men hon ska också ge lika mycket som tar hon. Där har Svenska sliddjur något att lära er av. Vore vettigt om Sydamerikanska kvinnor startade en kurs i kvinnlighet och uppskattning av män. Då skulle ni kanske få tillbaka en liten del av respekten som Svenska män har förlorat för er. Kan dra det så långt att säga att Svenska kvinnor är prostituerade som väljer män efter vilken status dom har på ett jobb, någon som ALDRIG en Svensk man skulle göra, välja en kvinna vilket p.g.a vilket jobb/lön hon har.

Vilken Svensk man vill vara ihop med en hora?

Nej, massvis av thailändska, östeuropeiska och sydamerikanska kvinnor skulle aldrig sälja sig till en svensk man för att hon skulle få ett bättre liv med en man fast i 1900-talet än en som är fast i medeltiden. De kommer hit av ren och pur kärlek.
Citera
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Vi svenska män

Låter som du råkat illa ut, kompis. Sorry för dig. Jag gillar alla typer av kvinnor: svenska såväl som asiater, sydamerikanska, svarta. Just nu bor jag i Sverige, vilket är bra. Här finns ett brett utbud av stolta, sköna och sexiga honvarelser. Lycka till dit du flyttar och hoppas du får en lösning på dina problem.
Citera
2014-04-18, 17:08
Medlem
HeHeHeXps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria
Kanske vissa av oss har haft tur som aldrig haft någon kvinna.
Kvinnor verkar bara vara ute efter makt och få bestämma i samhället och kan välja de allra bästa männen. Allt verkar ska ske på kvinnans villkor. Det är männen som byggt upp civilisationen och välståndet och kvinnan som övertar rollen i samhället mer och mer och ser ut därefter. Ekonomiska förluster och massinvandring samt blödighet. Vet inte ens om jag vill kalla landet för svenskt.

Ska du lämna den sjunkande skutan World Warrior?

Jag ser det lite såhär. Du pratar om hur män byggt upp civilisationen och välståndet, men vad har du eller andra män i de senare generationerna att göra med det? är alla amerikaner slavhandlare och indianmördare bara för deras förfäder var det?

Vi har ett land, låt oss iatället samarbeta och göra det bästa av situationen för en bättre tillvaro istället för att diskuterq vem som gjorde vad ur ett historiskt perspektiv.

När du ställer det så ur ett män vs kvinnor perspektiv är du inte bättre än radikal hata män -feministerna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in