2014-04-18, 16:30
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Mmm .. dina blygsamma förväntningar på kvinnor gör ju att du helt säkert är saknad på den svenska raggningsmarknaden ...

Har dejtat väldigt mycket tjejer genom åren mest Svenska men även några utländska förstås. Mina låga förväntningar beror på mina upplevelser. Du kan omöjligen dejtat svenska kvinnor om du inte är en flata/biseuxell? Vad vet du om saken?
Citera
2014-04-18, 16:31
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euquero
Hur kommer det sig att du inte redan har en sådan kvinna då?

Vem har sagt det?
Citera
2014-04-18, 16:33
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Som svensk man behöver du inte bekymra dig om utbudet. Miljarder kvinnor vill inget hellre än att dela liv och säng med oss...

Precis! Bara man kommer utanför rikets gränser Då väntar paradiset. Har ju själv tankar om Thailand, inte ultimat då jag inte är så mycket för just deras utseende. Men jag vill leva så billigt som möjligt också.

Sydamerika hade mer varit min dröm. Gillar deras utseende, deras mentalitet och deras kvinnlighet sparkar ju ner den svenska så kallade kvinnligheten som i princip är som bortblåst.

Svenska sliddjuren uppskattar inte oss män.
Senast redigerad av Klopek 2014-04-18 kl. 16:37.
Citera
2014-04-18, 16:38
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Precis! Bara man kommer utanför rikets gränser Då väntar paradiset. Har ju själv tankar om Thailand, inte ultimat då jag inte är så mycket för just deras utseende. Men jag vill leva så billigt som möjligt också.

Sydamerika hade mer varit min dröm. Gillar deras utseende, deras mentalitet och deras kvinnlighet sparkar ju ner den svenska så kallade kvinnligheten som i princip är som bortblåst.

Håller med dig. Svenskors kvinnlighet är i rännstenen i jämförelse med många av dessa traditionella, heta, romantiska, vackra och mansälskande kvinnor.
Citera
2014-04-18, 16:38
Medlem
Citat:
Är det samma sak att inte ha ett jobb som att inte ha ett status jobb? Läs om.

Jag blir inte ihop med en tjej bara för att hon är av utländsk härkomst. Det ska ändå klicka. Men jag söker mig till utländska tjejer för jag vet hur dom ser på mannen och jag vet hur en Svensk kvinna ser på mannen, en pengakossa som ska böja sig ner och kräla nej tack.

Du vet hur den utländska kvinnan ser på mannen.

Och ändå har du ändå inte något förhållande. Konstigt. Tycker det öht är lustigt att så många män klagar på kvinnor i tråden som inte ens har ett förhållande trots miljarders perfekta utländska kvinnor.
Citera
2014-04-18, 16:49
Medlem
Citat:
Vem har sagt det?

Citat:
Håller med dig. Svenskors kvinnlighet är i rännstenen i jämförelse med många av dessa traditionella, heta, romantiska, vackra och mansälskande kvinnor.

Jo men trådstarten genomsyras och sina senare inlägg också av att du egentligen mest vill klaga på den svenska kvinnan.

Det finns nämligen ingen logik i det du skriver. Det svenska samhället förändras inte av att några nobbade män väljer en kvinna från utlandet. Och det beror på att majoriteten av svenska män inte blir nobbade av svenska kvinnor.
Citera
2014-04-18, 16:50
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:
....

Svenska sliddjuren uppskattar inte oss män.

Undras varför?
Citera
2014-04-18, 16:52
Medlem
goran744s avatar
Den Svenska SLIDDJURSMANNEN är det största skämt som finns I Sverige.
Om han visste och förstod logiken bakom sin sjukdom Patriarkalmissbruket så skulle han inse att han lever i förnekelse.
Abstinensen kommer ut ur munnen i form av sliddjur, fitta, hora, slyna
När han inte orkar längre och abstinensen blir för stor reser han till en annan kultur och känner sig i alla fall som en man ett tag.
Tar med sig en kvinna som tror att han är en ängel tills patriarkabstinensen kommer fram igen i form av hot och hat.
Dags att överge abstinensen grabbar!
Börja ta ANSVAR över både mun, kuk och eran egen identitet och personlighet.
Vi Svenskor vill inte ha sliddjursmän.
Citera
2014-04-18, 16:52
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Du vet hur den utländska kvinnan ser på mannen.

Och ändå har du ändå inte något förhållande. Konstigt. Tycker det öht är lustigt att så många män klagar på kvinnor i tråden som inte ens har ett förhållande trots miljarders perfekta utländska kvinnor.

Ja jag vet hur svenska sliddjur ser på mannen och hur vackra utländska tjejer ser på mannen. Vet du?

Är inget konstigare att jag är singel än att någon annan är det. Som sagt, bara för tjejen är utländsk blir hon inte per automatik en partner. Men jag kollar först och främst efter en utländsk tjej då jag vet vad jag får ut av det hela. Kan ju upprepa mig en tredje gång eftersom saker och ting inte riktigt kopplar upp sig mot din hjärna
Citera
2014-04-18, 16:53
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Äh jag ska bara leta efter konservativa brudar då slipper man det dära! Dom lever mer i verkligheten har jag hört. Man kan ju ha en relation men utan att ta någon skit, det låter bra! Har bara stött på de farliga brudarna på internet tror jag!
Citera
2014-04-18, 16:55
Medlem
Att väldigt många svenska kvinnor är gratishoror som när de förlorar sin ungdomliga attraktionsförmåga när de fyller 28 inte duger till mycket är väl ingen nyhet. En direkt följd av feminismens framfart där kvinnor luras till att tro att de inte behöver vara mer än sin fitta i ett förhållande.
Citera
2014-04-18, 16:55
Medlem
Manliga sverigedemokrater, med en kvinnosyn från förra seklet, har svårt att finna en kvinna i sitt eget land . För att kunna rättfärdiga en fruimport måste han få det att framstå som att det är kvalitetsmangel hos svenskorna. Problemet är att dessa inte vill köpa ned sig. Tackar min lyckliga stjärna att jag är född i Sverige och i den här tidsåldern så man kan välja bort patrasket. Tur att det ändå finns många normala män i Sverige. Annars skulle nog vilken välutbildad, modern storstadsman från annat land slå SD-Conny-från (valfri håla norr om Stockholm)-med-raggarbil-gällivarehäng och prillan siprandes mellan framtänderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in