2014-04-18, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelochsocker
Ja, det måste vara jobbigt att tvinga prestera något och inte bara glida i gräddfilen för att du är född man.

Du har svalt propagandan med hull och hår ser jag.
Citera
2014-04-18, 15:32
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Det är en konsekvens av att det finns för många sliddjurs spyende män i samhället.
Vem sjutton vill ha en sådan man i sin närhet? Inte då jag inte.
Det är med andra ord frukten av den skörd vissa män sått i åkrar fyllda med röta.
Konsekvenserna har blivit det som just nu pågår i den svenska fruktkorgen.
Vi kvinnor plockar bland frukten och slänger bort den dåliga.
Vad skall den ta vägen? Endera ruttna i korgen eller sticka iväg dit någon är tvungen att äta dem.
Bespruta den ruttna frukten i stället och se till att frukten håller sig fin och maskfri.
Män är missnöjda med sig själva och har glömt bort sin egen manlighet.
Idag tror vissa män att manligheten sitter i att uttala orden: Fitta, hora, slyna, nucka, fula kärring, med mera.
Ta tag i ansvaret och sluta skyll era misslyckanden på kvinnan.
Återigen är jag tvungen att säga ordet ANSVAR över sin egen manlighet och vad den skall innehålla eller inte.
Tänk logiskt. Vad händer om jag säger din jävla gris till en polis?
Vad händer om jag säger din jävla fitta till någon som har en fitta?
Tror verkligen en man som säger din jävla fitta att han kommer att bli respekterad för det som kommer ur munnen?

Det är feminismen som är roten till det onda, och som gör många män så frustrerade och förbannade att de uttrycker sig nedsättande om kvinnor. En tråkig, men fullt förståelig reaktion.

Hur var det förresten med feminismens "gubbslem" och "jävla man" nu igen?

FI:s kampsång:

http://m.youtube.com/watch?v=Ft2Ddnzpbjg
Citera
2014-04-18, 15:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centurion77
Jag opponerar personligen inte ett enda dugg emot en betydligt mer traditionell och konservativ familjesyn samt mans- och kvinnorollen. Sverige är knappast ett föredöme för resten av världen. Snarare borde konservativa länder se vansinnet här som ett skräckexempel på vad som händer när män och kvinnor byter kläder.
Nej, å andra sidan är du väl inte kvinna heller.
Citera
2014-04-18, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
SD driver en politik som leder till ojämställdhet och backar bandet så att kvinnor återigen skall bli beroende av män och tvingas leva på mäns villkor.

De är inte ens särskilt blyga med att de driver en ojämställd politik - De talar själva om att de visst är för juridisk jämställdhet men att de inte ser något hinder om reell jämställdhet aldrig uppnås och att de inte driver en politik som syftar till det...
Kan du peka på punkter som tydligt visar på detta?

Och nej, det är inte logiskt att påstå att det är en kvinnlig rättighet att mörda barn med fungerande nervsystem, endast mentalt retarderade personer tror att det är en rättighet att skada en annan, lite som muslimer som vill göra det lagligt att våldta sin hustru "jaså du tillåter inte mig våldta min hustru, du är emot jämställdhet!".
Citera
2014-04-18, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Pumpa och dumpa passar utmärkt in i ramen för män som går sin egen väg. Så det beteendet uppmuntrar jag. Det är i det svidande hjärtat som det första fröet till politisk förändring ligger...

Har du någon dotter?
Citera
2014-04-18, 15:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nissegrabben
Kan du peka på punkter som tydligt visar på detta?

Och nej, det är inte logiskt att påstå att det är en kvinnlig rättighet att mörda barn med fungerande nervsystem, endast mentalt retarderade personer tror att det är en rättighet att skada en annan, lite som muslimer som vill göra det lagligt att våldta sin hustru "jaså du tillåter inte mig våldta min hustru, du är emot jämställdhet!".

Det är bara att du läser in dig...
http://sverigedemokraterna.se/var-politik/var-politik-a-till-o/

(FB) ÄNTLIGEN: Antirasistisk feminism
Senast redigerad av micro113 2014-04-18 kl. 15:39.
Citera
2014-04-18, 15:38
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reglementet
Har du någon dotter?

Mitt privatliv är off topic.
Citera
2014-04-18, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Så att inte skaffa barn alls är alltså på något sätt bra för män som är föraktade av svenska kvinnor.

Eller ska man befrukta och sen dra?
Tyvärr, svenska kvinnor föraktar inte oss, tvärtom vill dom ha oss. Det är dock sant att ett fåtal defekta kvinnor här på Flashback hellre är med Muhammed Hassan Hoseini än Sven och hellre våldtar en nioårig flicka och visar pattarna för småungar än beter sig normalt åt. Men du vet, ingen vill ju ha dessa patrask, frågan är om ni ens borde få fortplanta er...
Citera
2014-04-18, 15:40
Medlem
Citat:
Det är bara att du läser in dig...
http://sverigedemokraterna.se/var-politik/var-politik-a-till-o/
Jippie, du hade inte en aning om vad du pratade om. Kan redan allt om SD:s politik så vet att det inte finns någonting kvinnofientligt i SD:s politik, tvärtom är det SD som kommer att rädda kvinnorna här från ett framtida Shariavälde där flickor gifts bort och våldtas vid nio års ålder.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nissegrabben
Jippie, du hade inte en aning om vad du pratade om. Kan redan allt om SD:s politik så vet att det inte finns någonting kvinnofientligt i SD:s politik, tvärtom är det SD som kommer att rädda kvinnorna här från ett framtida Shariavälde där flickor gifts bort och våldtas vid nio års ålder.

(FB) ÄNTLIGEN: Antirasistisk feminism
Citera
Medlem
Citat:
Nej, å andra sidan är du väl inte kvinna heller.

Jag förstår inte varför kvinnor skulle opponera emot ha en familj med tydliga roller där ett barn är ett barn, en man är en man och en kvinna är en kvinna. Att byta kläder sinsemellan raderar varken vår natur eller t.ex. det som i skrivande stund är en självklarhet i majoriteten av andra länder.

Jag ser Sverige som ett skräckexempel, ett slags laboratorieexperiment där allt gick snett. Antagligen söp labbaren sig stupfull och blandade gener och vätskor kors och tvärs och mannen blev kvinna, kvinnan blev man eller en slags revolterande hybrid, upp blev ned och vänster blev höger, etc. Man kan också likna det vid ett socialt förfall där folk ska indoktrineras till varje pris. Även om du och jag byter underkläder så förblir vi de vi är. Det är vad det bottnar i och kommer aldrig att förändras.
Citera
Medlem
fuck-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Det spelar ju ingen roll. Tjejen tyckte ju om honom som person INNAN han gjorde sitt test. Eftersom såna ytliga saker var viktigare blev det alltså dissen. Det som är extra intressant är att kvinnor som blir arbetslösa blir aldrig lämnade, men en man som blir arbetslös befinner sig i en stooooooor risk att bli dumpad. Så givetsvis handlar det om pengar/materiell tillgång.

Spelar ingen roll om hon tyckte om honom innan han släppte bomben. Om han sagt att han vore heroinist så hade han troligen fått samma reaktion och då hade det inte heller spelat någon roll om hon gillat honom innan. Och för mig finns inget värre än en arbetslös man som snyltar på sin morsa.. Ytligt hade det varit om han sagt att han jobbar på bygg och kör en gammal folka och hon vänt på klacken.

Nu börjar du jämföra äpplen och päron här.. Kvinnor och män är olika och det spelar stor roll vem som är arbetslös. En kvinna kan leva gott på sitt utseende (inom viss tidsram) medan en man inte kan göra det i samma utsträckning. Hon behöver inte jobba om hon inte vill det, så länge hon har sitt utseende vill säga. En man måste jobba och tjäna pengar, annars är han inget värd. Han ska ta hand om sin familj, även om hans fru också jobbar. Givetvis är det hjärtlöst om käringen lämnar honom utan att ha gett honom en chans att hitta ett nytt jobb men en man ska ha ett jobb, annars är han en belastning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in