2014-04-18, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Mitt privatliv är off topic.

Inte alltså? Hade du haft det skulle du inte säga pumpa och dumpa om henne. Vilket är vad du gör.
Citera
2014-04-18, 15:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centurion77
Jag förstår inte varför kvinnor skulle opponera emot ha en familj med tydliga roller där ett barn är ett barn, en man är en man och en kvinna är en kvinna. Att byta kläder sinsemellan raderar varken vår natur eller t.ex. det som i skrivande stund är en självklarhet i majoriteten av andra länder.

Jag ser Sverige som ett skräckexempel, ett slags laboratorieexperiment där allt gick snett. Antagligen söp labbaren sig stupfull och blandade gener och vätskor kors och tvärs och mannen blev kvinna, kvinnan blev man eller en slags revolterande hybrid, upp blev ned och vänster blev höger, etc. Man kan också likna det vid ett socialt förfall där folk ska indoktrineras till varje pris. Även om du och jag byter underkläder så förblir vi de vi är. Det är vad det bottnar i och kommer aldrig att förändras.
Även om du byter kläder så kan kvinnor idag stå på egna ben, försörja sig själv, utbilda sig, göra egna val osv...
Korrekt.
Citera
2014-04-18, 15:44
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tardudeniprutten
Svenska tjejer tänker bara på en sak "pengar" det e allt dom har i skallen ( samt lägga ut en massa bilder på facebook )

Gjorde ett test för nått år sen då jag träffade en svensk brud, sa att jag va arbetslös bodde hemma fast jag va 28. Innan jag nämnde det så sa hon hur mycke hon gillade mig o allt det där skiten. När det kom fram att jag inte hade mycke pengar samt ingen egen bostad så vart jag dumpad direkt. Detta va alltså ett test, jag själv nöjt av det för när jag berättade att jag ljög om hur jag bodde så ändrade hon sig direkt. Men jag sa att jag inte vill ha nån jävla brud som är ute efter pengar utan en brud som tar mig för den jag är.

Tjejen jag bor med idag är inte svensk körde samma taktik hon lämnade mig inte utan sa " jag struntar i dina pengar eller hur du bor allt jag bryr mig om är dig som person" Idag bor vi ihop

Som sagt svenska brudar är parasiter som bara har pengar pengar i sin lilla hjärna

Ja för alla ryska köpebrudar och thailändskor vill ju bara ha svenska män för deras personlighet.

Vadå lämnade dig inte för du gjorde *testet* första gången du träffade henne, hon kanske bara ville knulla då skiter de väl i jobb å sånt, nä inse det är betydligt fler importkärringar som är ute efter pengar än svenska tjejer.
Citera
2014-04-18, 15:44
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Även om du byter kläder så kan kvinnor idag stå på egna ben, försörja sig själv, utbilda sig, göra egna val osv...
Korrekt.

Nej, kvinnor står inte på egna ben. Varje kvinna åtnjuter mer än en miljon kronor mer i skattemedel från män än vad män mottar från kvinnor. Enda skillnaden är att kvinnan bytt beroende från mannen till staten. Männen betalar fortfarande för kvinnorna.
Citera
2014-04-18, 15:45
Medlem
fuck-its avatar
Citat:
Jag förstår inte varför kvinnor skulle opponera emot ha en familj med tydliga roller där ett barn är ett barn, en man är en man och en kvinna är en kvinna. Att byta kläder sinsemellan raderar varken vår natur eller t.ex. det som i skrivande stund är en självklarhet i majoriteten av andra länder.

Jag ser Sverige som ett skräckexempel, ett slags laboratorieexperiment där allt gick snett. Antagligen söp labbaren sig stupfull och blandade gener och vätskor kors och tvärs och mannen blev kvinna, kvinnan blev man eller en slags revolterande hybrid, upp blev ned och vänster blev höger, etc. Man kan också likna det vid ett socialt förfall där folk ska indoktrineras till varje pris. Även om du och jag byter underkläder så förblir vi de vi är. Det är vad det bottnar i och kommer aldrig att förändras.

Håller helt och hållet med dig och jag är kvinna.
Citera
2014-04-18, 15:45
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:
Jag förstår inte varför kvinnor skulle opponera emot ha en familj med tydliga roller där ett barn är ett barn, en man är en man och en kvinna är en kvinna. Att byta kläder sinsemellan raderar varken vår natur eller t.ex. det som i skrivande stund är en självklarhet i majoriteten av andra länder. ....

... och detta skulle innebära vad i så fall?
Citera
2014-04-18, 15:48
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelochsocker
... och detta skulle innebära vad i så fall?

Pattar och vagina = kvinna. Kuk och pung = man. Sådär. Var det svårt?

Återgå till topic i tråden nu allihopa.
Citera
2014-04-18, 15:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej, kvinnor står inte på egna ben. Varje kvinna åtnjuter mer än en miljon kronor mer i skattemedel från män än vad män mottar från kvinnor. Enda skillnaden är att kvinnan bytt beroende från mannen till staten. Männen betalar fortfarande för kvinnorna.
Nej lilla vän, varje kvinna åtnjuter inte det. Det är statistik du talar om - det är en statistisk sanning på gruppnivå - och alltså ingen sanning för varje enskild kvinna (eller man)..

Be din mamma hjälpa dig att tolka så kan hon förklara det utförligt för dig som helt uppenbart inte förstår de siffror du tagit del av...
Citera
2014-04-18, 15:49
Medlem
Summa sumarum så är det väl debatten om jämställdhet det är fel på.

Föreställnningen är att vi män (vita såklart) har ett enkelt och bekvämt liv. Kvinnor däremot genomgår helvetet i tonåren för att sedan genomgå helevtete i början av karriären för att sedan genomgå helvetet ännu mera när dem skaffar familj.

Att det är flest män som är deprimerade, begår självmord blir offer för brott (och begår brott) dör i arbetsplats olyckor och dör av missbruk. Ja det är bara sånt män gör helt naturligt.

Sköta oss i skolan kan vi inte heller, därav betygen. Männen ska ändra sig det är inte något annat som är fel.

En svensk vit man är och kommer nämligen ALDRIG vara ett offer. Även när det kan se så ut finns det något teori som bevisar motsatsen.

Sluta tyck synd om er själva killar! Ni fattar väl själva att den aldrig kommer vara synd om er ni är ju män!
Citera
2014-04-18, 15:49
Medlem
Citat:
Nej, kvinnor står inte på egna ben. Varje kvinna åtnjuter mer än en miljon kronor mer i skattemedel från män än vad män mottar från kvinnor. Enda skillnaden är att kvinnan bytt beroende från mannen till staten.

Och ursäkta men män står knappast på några egna ben heller. Ni åtnjuter gratis service på hemmafronten, billig sjukvård m.m för att kvinnolönerna inom dessa sektorer är hutlöst låga.
Ska man räkna på detta på ett regelrätt sätt så får man baka med dessa saker också.

hade män ex. tagit sin fulla del av föräldraledighet och gått ner i motsvarande deltid som kvinnor ofta gör idag samt tagit de för samhällets helhet absoluta nödvändiga jobben så hade ni inte haft den där "extra" miljonen över. Simple facts.
Citera
2014-04-18, 15:50
Medlem
Citat:
Pattar och vagina = kvinna. Kuk och pung = man. Sådär. Var det svårt?

Återgå till topic i tråden nu allihopa.

För en indoktrinerad så är det garanterat svårt. För en inbiten och hjärntvättad feminist som svalt propagandan med hull och hår så räcker det troligtivs inte längre med att ställa sig naken framför spegeln.
Citera
2014-04-18, 15:50
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej lilla vän, varje kvinna åtnjuter inte det. Det är statistik du talar om - det är en statistisk sanning på gruppnivå - och alltså ingen sanning för varje enskild kvinna (eller man)..

Be din mamma hjälpa dig att tolka så kan hon förklara det utförligt för dig som helt uppenbart inte förstår de siffror du tagit del av...

Jag trodde det var uppenbart för dig att vi talar om samhällsnivå här? Män betalar alltså betydligt mer till kvinnor än vad kvinnor betalar till män i vårt välfärdssystem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in