Citat:
Ursprungligen postat av
RexNemorensis
Tvärtom så tycker jag agendan verkar vara att ena och rena den nationella rörelsen.
Tack för dagens asgarv.
Citat:
Du är en av flera inre fiender. Du har ensam skadat SvP och svensk nationalism mycket mer än vad Langéen och nationell.nu påstås ha gjort.
Detta påstående är intressant. Jag tror inte att någons bild av SvP, om vi då bortser från dig och några andra fanboys till Langeén, påverkats det minsta av vad en anonym medlem i partiet skriver på Flashback, inte minst med tanke på att jag är tydlig med att jag uttalar mig som privatperson här. Nämn gärna en enda person, icke-anonym så klart, som fått en negativ bild av partiet på grund av det jag skrivit.
Citat:
Idioterna, clownerna och charlatanerna som har varit drivande när det gäller det sinnessjuka och hejdlöst bisarra Ukraina-spektaklet har naturligtvis också skadat SvP och svensk nationalism väldigt mycket mer än vad nationell.nu påstås ha gjort. Detsamma gäller såklart knäppgöksutspelen om religion, evolutionsförnekelse och en del annat.
Jag tycker att din inställning till Ukraina-krisen är bisarr. Gällande det sistnämnda så är det privata åsikter, med andra ord är det ingenting partiet måste stå bakom.