Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-04-18, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckmann
Det är naturligtvis omöjligt, om än önskvärt och eftersträvansvärt, att det inte kommer att finnas någon procent rasfrämlingar i landet.

Varför skulle det vara "omöjligt"? Eventuella diplomater och särskilda personer som t.ex. högkvalificerade gästforskare skulle ju inte ens utgöra en promille av befolkningen. Det behöver naturligtvis egentligen inte finnas en enda icke-vit människa i något vitt land på jorden. Det finns ju trots allt ingenting som vita verkligen behöver icke-vita till. Det skulle möjligen vara viss biologisk forskning men då skulle man väl kunna ha enstaka exemplar på forskningsanläggningar...

Om man trots allt ska försöka ha vissa relationer med icke-vita nationer så kommer det att finnas en liten mängd diplomater och liknande personer. Totalt så behöver det inte röra sig om mer än max några hundra personer i hela landet.
Citera
2014-04-18, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Nej, nationalisterna tog sig på eget initiativ mot östra Ukraina för att delta i en demonstration.

En demonstration med syfte att motarbeta den östukrainska folkrevolten mot CIA-regimen. Att de agerade på eget initiativ spelar ingen roll då syftet gynnade den nya gangsterregimen. De agerade alltså å kuppregimens vägnar, vare sig de själva förstod de eller inte. Detta borde inte vara så svårt att begripa.
Citera
2014-04-18, 15:18
Medlem
Devilrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Låt kretinerna hållas i sin sandlåda med sin spelade autism och sin genuina illvilja och bitterhet. Det finns ingen anledning att ens bemöta den här typen av tramsande. Det har ägnats nog med tid åt att kasta paj med den obskyra bloggen och deras utspel.

Vill man hitta något att gnälla på så kommer man ju alltid lyckas. Oavsett om det är skämtsamma smeknamn eller rykten och medvetna lögner. Det är ju trots allt snart val och våra fiender arbetar för högtryck, även förment nationella sådana.
Du kan väl ändå inte på fullaste allvar kalla Nationell.nu för en obskyr blogg?

Om man inte missminner mig så är/var väl Nationell.nu den näst mest besökta "hatsidan" efter Realisten i den där undersökningen som kom ifjol (där Avpixlat och Fria tider inte räknades dvs)?

Har dock all förståelse för att hängivna SvP:are och många andra inte är så glada över sidans existens.
Citera
2014-04-18, 15:21
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
En demonstration med syfte att motarbeta den östukrainska folkrevolten mot CIA-regimen. Att de agerade på eget initiativ spelar ingen roll då syftet gynnade den nya gangsterregimen. De agerade alltså å kuppregimens vägnar, vare sig de själva förstod de eller inte. Detta borde inte vara så svårt att begripa.

Att kalla det en folkrevolt känns lite väl magstarkt med tanke på alla uppgifter om att Ryssland aktivt understött åtminstone delar av separatiströrelsen och att flera av deltagarna inte ens ser sig som ukrainare utan ryssar. Vad tycker du förresten om att din älskling Putin nu vänt ryggen åt separatisterna, att han böjt sig för "ZOG"?

Du kan svara på detta inlägget i "SvP rekryterar till Ukraina"-tråden då en OT-situation riskerar att uppstå här annars.
Citera
2014-04-18, 15:23
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilry

Om man inte missminner mig så är/var väl Nationell.nu den näst mest besökta "hatsidan" efter Realisten i den där undersökningen som kom ifjol (där Avpixlat och Fria tider inte räknades dvs)?

Har dock all förståelse för att hängivna SvP:are och många andra inte är så glada över sidans existens.

Det är en obskyr blogg oavsett hur många som besöker den. Läs tråden om bloggen om du vill förstå varför.
Citera
2014-04-18, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Nationell.nu's agenda verkar endast vara att splittra den nationella rörelsen........

Tvärtom så tycker jag agendan verkar vara att ena och rena den nationella rörelsen.

Citat:
Precis. Langeén är det närmsta den så kallade rörelsen kommit en inre fiende på ett bra tag.

Du är en av flera inre fiender. Du har ensam skadat SvP och svensk nationalism mycket mer än vad Langéen och nationell.nu påstås ha gjort.

Idioterna, clownerna och charlatanerna som har varit drivande när det gäller det sinnessjuka och hejdlöst bisarra Ukraina-spektaklet har naturligtvis också skadat SvP och svensk nationalism väldigt mycket mer än vad nationell.nu påstås ha gjort. Detsamma gäller såklart knäppgöksutspelen om religion, evolutionsförnekelse och en del annat.
Citera
2014-04-18, 15:25
Medlem
Citat:

Allt som "påstods" i den senaste artikeln är dessutom sant såvitt jag vet. Det SvPare borde oroa sig över är snarare att allt som påstås i den artikeln är sant snarare än att Nationell.nu lyfter fram det.

Däremot var det ju lite smålöjligt att lyfta fram denne "anti-nazist" men varför bidragsgivaren i fråga väljer att kalla sig så kan vi bara spekulera i. Vilket är vad nationell.nu gör den här gången - spekulerar.
Citera
2014-04-18, 15:37
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Tvärtom så tycker jag agendan verkar vara att ena och rena den nationella rörelsen.

Tack för dagens asgarv.

Citat:
Du är en av flera inre fiender. Du har ensam skadat SvP och svensk nationalism mycket mer än vad Langéen och nationell.nu påstås ha gjort.

Detta påstående är intressant. Jag tror inte att någons bild av SvP, om vi då bortser från dig och några andra fanboys till Langeén, påverkats det minsta av vad en anonym medlem i partiet skriver på Flashback, inte minst med tanke på att jag är tydlig med att jag uttalar mig som privatperson här. Nämn gärna en enda person, icke-anonym så klart, som fått en negativ bild av partiet på grund av det jag skrivit.

Citat:
Idioterna, clownerna och charlatanerna som har varit drivande när det gäller det sinnessjuka och hejdlöst bisarra Ukraina-spektaklet har naturligtvis också skadat SvP och svensk nationalism väldigt mycket mer än vad nationell.nu påstås ha gjort. Detsamma gäller såklart knäppgöksutspelen om religion, evolutionsförnekelse och en del annat.

Jag tycker att din inställning till Ukraina-krisen är bisarr. Gällande det sistnämnda så är det privata åsikter, med andra ord är det ingenting partiet måste stå bakom.
Citera
2014-04-18, 15:39
Bannlyst
Citat:

En blogg utan utgivningsbevis är det ju de facto. Deras besöksstatistik har jag ingen koll på, så det var mer ett antagande. I vilket fall som helst så har vi betydligt mer betydelsefulla motståndare att fokusera på. Dessa "attacker" kommer med jämna mellanrum och även om jag och andra blir provocerade av deras förljugenhet och skamlösa judiska beteende så tar det bara energi att möta dem på deras nivå.
Citera
2014-04-18, 15:40
Medlem
Citat:
Tack för dagens asgarv.

Detta påstående är intressant. Jag tror inte att någons bild av SvP, om vi då bortser från dig och några andra fanboys till Langeén, påverkats det minsta av vad en anonym medlem i partiet skriver på Flashback, inte minst med tanke på att jag är tydlig med att jag uttalar mig som privatperson här. Nämn gärna en enda person, icke-anonym så klart, som fått en negativ bild av partiet på grund av det jag skrivit.

Jag tycker att din inställning till Ukraina-krisen är bisarr. Gällande det sistnämnda så är det privata åsikter, med andra ord är det ingenting partiet måste stå bakom.

Enorma delar av er valkrets är och kommer alltid vara anonym varför denna begäran framstår som tämligen absurd, korkad och rent ut sagt vansinnig. Det är fakta att du har varit väldigt skadlig med ditt konstiga grindvaktande. Många personer ogillar dig och stör sig på dig. Det påverkar såklart bilden av SvP för oss som inte är direkt kopplade till "er". Att du inte har tystats på något sätt är faktiskt rätt konstigt.

Det finns inga privata åsikter i politik. Eller tror du att Erik Ullenhag kan "privat" gå omkring i SS-uniform i sin lägenhet och heila för att senare bortförklara det med att det är "privata åsikter"?
Citera
2014-04-18, 15:44
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Enorma delar av er valkrets är och kommer alltid vara anonym varför denna begäran framstår som tämligen absurd, korkad och rent ut sagt vansinnig. Det är fakta att du har varit väldigt skadlig med ditt konstiga grindvaktande. Många personer ogillar dig och stör sig på dig. Det påverkar såklart bilden av SvP för oss som inte är direkt kopplade till "er". Att du inte har tystats på något sätt är faktiskt rätt konstigt.

Jag noterar att du inte hade något namn, bra så. Peka gärna på något jag skrivit som avviker nämnvärt från partiets grundläggande punkter.

Citat:
Det finns inga privata åsikter i politik. Eller tror du att Erik Ullenhag kan "privat" gå omkring i SS-uniform i sin lägenhet och heila för att senare bortförklara det med att det är "privata åsikter"?

Det som krävs är att man ställer sig bakom det grundläggande punktprogrammet, i övrigt är det högt i tak och jag tror inte partiledningen vill beskära partimedlemmarnas yttrandefrihet.
Citera
2014-04-18, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Allt som "påstods" i den senaste artikeln är dessutom sant såvitt jag vet. Det SvPare borde oroa sig över är snarare att allt som påstås i den artikeln är sant snarare än att Nationell.nu lyfter fram det.

Däremot var det ju lite smålöjligt att lyfta fram denne "anti-nazist" men varför bidragsgivaren i fråga väljer att kalla sig så kan vi bara spekulera i. Vilket är vad nationell.nu gör den här gången - spekulerar.
Att blanda sanningar, medvetna feltolkningar, rykten man själva skapat och rena lögner är en klassisk judisk propagandataktik. Redan Goebbels förstod detta. Jag har kommit på nationell att ljuga vid flera tillfällen och konstaterat det i tråden om dem. För oss som står upp för sanning och ära blir dylikt naturligtvis djupt problematiskt.

Jag kan också skriva en autistisk artikel om brandr, langeen eller vem som nu skriver där och kombinera med lite rykten och lögner som jag själv varit med att skapa. Men vad är vitsen med det menar du? Måste vi bli judar för att besegra dem?

Namnet som bidragsgivaren skrev in i fältet var ett uppenbart skämt riktat till våra politiska motståndare. Möjligtvis borde det ha undvikits eftersom de mest enfaldiga och sinnessvaga skulle riskera att misstolka det. Men man kan ju inte alltid anpassa allt efter den som är mest korkad.
Senast redigerad av Straybullet 2014-04-18 kl. 16:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in