Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-03-09, 11:24
  #14761
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Viracocha
(FB) Fyra personer knivskurna i Malmö 9/3-14

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18507499.ab




https://twitter.com/Souidos/status/442595096559493120



https://twitter.com/Souidos/status/442591480838750209

Jag lägger inga värderingar i detta, men SvP har blivit måltavlor för attentatet.
Citera
2014-03-09, 11:45
  #14762
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Partiet har inga intentioner att förbjuda homofili vad jag förstår det som, däremot vill man motverka den skadliga och sinnessjuka böglobbyn och deras frammarsch. Det är en avsevärd skillnad. Angående rasblandning är det såklart omöjligt att kontrollera vad människor tar sig för i Sverige och utomlands, men incitamenten för dylikt kommer naturligtvis att minska då icke-vita partners och barn inte får stanna i landet.

Personliga reflektioner.


Det här är en fråga som är väldigt viktigt att folket får information om. Det man ska spela på är det mycket effektiva känsloargumentet. Precis som med adopterade som växer upp i vita länder så mår dessa i regel väldigt dåligt, vi har talat om en hög andel som tar självmord etc. Ta bara Hubinette som man ser mår extremt dåligt.

Detsamma gäller rasblandande barn, de mår också sämre än icke blandade barn. De får ofta svårt att passa in, större sannolikhet att man hamnar i drogberoende och inte minst så mår man väldigt dåligt.

Dåligt mår man för att ens föräldrar var giriga och inte ville sitt barn väl (för det vill man inte om man rasblandar även om man säger annat). Information som måste komma ut till folket är drivs rasblandare av nöjet att vara elaka mot barn? Varför vill man som förälder inte det bästa för sina barn? Varför vill man göra sina egna barn illa är frågor som alla som funderar på att rasblanda ska tacklas med. För det är ju just detta som man gör när man skaffar ett blandat barn. Man är elak mot sitt eget barn.

Kortfattat; Rasblandare = Barnmisshandlare

Återigen kan man vara parten som ställer sig på barnens sida och deras välmående oavsett etnicitet. Detta gör att det blir svårt för det politiskt korrekta för de vet att siffrorna visar att blandande barn mår sämre och ofta får problemfyllda liv med mycket depressioner. Tycker detta är intressant att lyfta i propagandan, alla som rasblandar ska leva med skuldkänslor resten av livet om man väljer att skaffa barn. Det finns mycket att vinna med känsloargumenten och barnperspektivet, kan man påvisa att något skadar barn då kommer väldigt många välja den sida som står på barnens sid dvs SvP.

Just därför motståndarna har haft stora framgångar med bl a massinvandring, för att man matar svenskarna med gråtande utländska barn hela tiden. Vänd detta effektiva vapen mot motståndarna, dvs känsloargumentet och barnens väl.
__________________
Senast redigerad av White Christmas 2014-03-09 kl. 11:49.
Citera
2014-03-09, 11:46
  #14763
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viracocha
Jag lägger inga värderingar i detta, men SvP har blivit måltavlor för attentatet.

Menar du att det var folk från SvP som blev attackerade?
Citera
2014-03-09, 11:48
  #14764
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Menar du att det var folk från SvP som blev attackerade?
Nej, med de blir anklagade och motdemos ska hållas i hela landet.
Citera
2014-03-09, 13:31
  #14765
Medlem
Här kommer en liten krönika mot SvP's fakta
Många säger själva att svenskar kommer bli en minoritet i sitt eget land. Det bor 9,5 i dagens Sverige vilket är litet jämfört med alla andra länder runt om i Europa. Av dem 9,5 miljonerna är ca 1 miljon invandrare. År 2060 förväntas det bo 12 miljoner i Sverige om man ser dagens utveckling. Så 2,5 miljoner kommer Sverige inom 46 år. Så troligen kommer invandrare öka med 110%. Svenskar är och förblir en stor majoritet. Inget problem alls. Om vi går tillbaka till nutid är invandrare är lite mer än 10%. Vilket är väldigt lite för Europa. Vi kan jämföra med t.ex Lettland då det bara är 59% som är letter eller Holland som har nu som Sverige troligen kommer få 2060 80% av sin ''eget'' folk eller U.K som har ungefär 87% britter. Det låter ganska lika med Sverige men då får man inte glömma att det bor 63 miljoner där. Vilket bevisar att inte så många väljer Sverige. Oj ett land bara tänker ni kanske då kan vi jämföra med Tyskland som har 81% tyskar men det bor runt 80 miljoner där. Som ni märkt så ser jag inte invandring som något problem
Citera
2014-03-09, 14:11
  #14766
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille523
Här kommer en liten krönika mot SvP's fakta
Många säger själva att svenskar kommer bli en minoritet i sitt eget land. Det bor 9,5 i dagens Sverige vilket är litet jämfört med alla andra länder runt om i Europa. Av dem 9,5 miljonerna är ca 1 miljon invandrare.

Jag är helt övertygad om att minst 3 miljoner av dem är människor med en icke-nordisk/icke-germansk etnisk och genetisk bakgrund . En väldigt stor andel av dessa 3 miljoner är icke-vita utomeuropeiska människor.


Citat:
Svenskar är och förblir en stor majoritet.


Svenskar är inte en överväldigande och dominerande majoritet i Sverige ens idag. I Sveriges största städer så börjar det nog närma sig 50% icke-svenskar totalt sett och bland barn och ungdomar så är det ofta redan över 50% icke-svenskar, svartskallar och icke-vita av olika slag.


Citat:
Inget problem alls.

Icke-vita är hur man än vänder och vrider på det så gott som alltid ett problem i vita nationer och samhällen.


Citat:
Om vi går tillbaka till nutid är invandrare är lite mer än 10%. Vilket är väldigt lite för Europa.


Sveriges befolkning utgörs idag av minst en tredjedel etniska främlingar. Alla som påstår något annat har fel.


Citat:
Vi kan jämföra med t.ex Lettland då det bara är 59% som är letter


Resten är vita ryssar. Det är kanske inte optimalt för letterna men det rör sig ändå om vita människor, snarare än icke-vita varelser.


Citat:
eller Holland som har nu som Sverige troligen kommer få 2060 80% av sin ''eget'' folk

Va? Nederländerna verkar vara ännu värre drabbade än Sverige. Amsterdam och Rotterdam, Nederländernas två största städer, har över 50% icke-vita och i den ena staden så är en jude borgmästare och i den andra är det en muslim.


Citat:
eller U.K som har ungefär 87% britter. Det låter ganska lika med Sverige men då får man inte glömma att det bor 63 miljoner där. Vilket bevisar att inte så många väljer Sverige. Oj ett land bara tänker ni kanske då kan vi jämföra med Tyskland som har 81% tyskar men det bor runt 80 miljoner där. Som ni märkt så ser jag inte invandring som något problem

Som vi har märkt så är du en förvirrad stackare eller en fullständig galning.
Citera
2014-03-09, 15:04
  #14767
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av crille523
Här kommer en liten krönika mot SvP's fakta
Många säger själva att svenskar kommer bli en minoritet i sitt eget land. Det bor 9,5 i dagens Sverige vilket är litet jämfört med alla andra länder runt om i Europa. Av dem 9,5 miljonerna är ca 1 miljon invandrare. År 2060 förväntas det bo 12 miljoner i Sverige om man ser dagens utveckling. Så 2,5 miljoner kommer Sverige inom 46 år. Så troligen kommer invandrare öka med 110%. Svenskar är och förblir en stor majoritet. Inget problem alls. Om vi går tillbaka till nutid är invandrare är lite mer än 10%. Vilket är väldigt lite för Europa. Vi kan jämföra med t.ex Lettland då det bara är 59% som är letter eller Holland som har nu som Sverige troligen kommer få 2060 80% av sin ''eget'' folk eller U.K som har ungefär 87% britter. Det låter ganska lika med Sverige men då får man inte glömma att det bor 63 miljoner där. Vilket bevisar att inte så många väljer Sverige. Oj ett land bara tänker ni kanske då kan vi jämföra med Tyskland som har 81% tyskar men det bor runt 80 miljoner där. Som ni märkt så ser jag inte invandring som något problem

Eftersom du inte verkar ha koll på någonting alls kan jag väl upplysa dig om att det bor ungefär 6,95 miljoner inrikes födda vars föräldrar båda är inrikes födda (det närmaste "etniskt svensk" du kommer när SCB definierar begreppen) i Sverige, vilket ger vid handen att ungefär 2,65 miljoner icke-svenskar av olika sorter och färger bor i landet. Att du har fel om detta rycker naturligtvis undan mattan för resten av ditt inlägg, så jag slutar där.

Källa: http://www.scb.se/sv_/Hitta-statistik/Statistikdatabasen/Variabelvaljare/?px_tableid=ssd_extern%3aUtlSvBakgTot&rxid=ba460c4 1-1006-4b7c-a62e-c4e28657878c
Citera
2014-03-09, 15:23
  #14768
Medlem
Judessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viracocha
Nej, med de blir anklagade och motdemos ska hållas i hela landet.
"Dan Eriksson‏@erikssondan·2 tim
@andersa_ Din älskade Showan hyllar politiskt våld, gärna flera mot en https://www.realisten.se/2013/11/07/showan-shattak-hyllar-politiskt-vald/ …"

Synidkalisternas ungdomsförbund ska ha varit inblandade . Verkar ju högst troligt att händelseförloppet med dom så kallade "nazisterna" gick till på det sättet som rödingarna beskriver
__________________
Senast redigerad av Judesson 2014-03-09 kl. 15:50.
Citera
2014-03-09, 15:24
  #14769
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knaz_mongo
Eftersom du inte verkar ha koll på någonting alls kan jag väl upplysa dig om att det bor ungefär 6,95 miljoner inrikes födda vars föräldrar båda är inrikes födda (det närmaste "etniskt svensk" du kommer när SCB definierar begreppen) i Sverige, vilket ger vid handen att ungefär 2,65 miljoner icke-svenskar av olika sorter och färger bor i landet. Att du har fel om detta rycker naturligtvis undan mattan för resten av ditt inlägg, så jag slutar där.

Källa: http://www.scb.se/sv_/Hitta-statistik/Statistikdatabasen/Variabelvaljare/?px_tableid=ssd_extern%3aUtlSvBakgTot&rxid=ba460c4 1-1006-4b7c-a62e-c4e28657878c


Nej, det ger det naturligtvis inte vid handen. Det finns idag massor med icke-vita och icke-svenska människor som är födda av två föräldrar som båda i sin tur är födda i Sverige. Det finns massor av perser, kurder, araber och även en del somalier som är födda i Sverige av två föräldrar som var födda i Sverige. Tänk på attd essa grupper skaffar barn tidigare än svenskar och de skaffar fler barn. Somalier som föddes i Sverige så sent som runt 1990 har i många fall redan skaffat egna barn. Folk från Iran, Turkiet, Libanon, Jugoslavien och en del andra ställen har funnits i ganska stora mängder i Sverige sedan 1980-talet och ibland ännu tidigare (det kom mycket juggar på 60- och 70-talet). Finnar må också vara vita men etniska svenskar är de inte.

För att sammanfatta kan man alltså säga att Sverige har gått från att vara så gott som helt etniskt svenskt för 60-70 år sedan till att idag vara kanske bara 60% etniskt svenskt, om ens det. Det är väldigt dramatiska förändringar på kort tid.
Citera
2014-03-09, 15:49
  #14770
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Nej, det ger det naturligtvis inte vid handen. Det finns idag massor med icke-vita och icke-svenska människor som är födda av två föräldrar som båda i sin tur är födda i Sverige. Det finns massor av perser, kurder, araber och även en del somalier som är födda i Sverige av två föräldrar som var födda i Sverige. Tänk på attd essa grupper skaffar barn tidigare än svenskar och de skaffar fler barn. Somalier som föddes i Sverige så sent som runt 1990 har i många fall redan skaffat egna barn. Folk från Iran, Turkiet, Libanon, Jugoslavien och en del andra ställen har funnits i ganska stora mängder i Sverige sedan 1980-talet och ibland ännu tidigare (det kom mycket juggar på 60- och 70-talet). Finnar må också vara vita men etniska svenskar är de inte.

För att sammanfatta kan man alltså säga att Sverige har gått från att vara så gott som helt etniskt svenskt för 60-70 år sedan till att idag vara kanske bara 60% etniskt svenskt, om ens det. Det är väldigt dramatiska förändringar på kort tid.

Jag förstår din invändning, det jag skriver bygger jag på SCBs siffror, och som jag skriver är den definitionen det närmaste vi kommer "etniskt svensk" i SCBs statistik. När det gäller det faktiska antalet etniska svenskar i Sverige stämmer det du säger, det kan tänkas vara mindre.
__________________
Senast redigerad av knaz_mongo 2014-03-09 kl. 16:00.
Citera
2014-03-09, 17:12
  #14771
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Viracocha
(FB) Fyra personer knivskurna i Malmö 9/3-14

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18507499.ab


https://twitter.com/Souidos/status/442595096559493120

https://twitter.com/Souidos/status/442591480838750209
Den svårt skadade är en militant antifascist som både hetsat och deltagit i våldsamma konfrontationer med oliktänkande. Om det nu är medlemmar i svp som är anhållna så är det uppenbart att det handlar om självförsvar, moraliskt eller juridiskt. Vi ska alltid slå tillbaka när vi blir attackerade och överfallna. Det ska kosta att ge sig på svenska nationella.
Citera
2014-03-09, 17:28
  #14772
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Vi ska alltid slå tillbaka när vi blir attackerade och överfallna. Det ska kosta att ge sig på svenska nationella.

Jag kan redan se krigsrubrikerna i PK-media om dom stora stygga SvP:arna.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in