Litauiske landslagsmålvakten Mantas Armalis är klar.
Nu kan Sportbladet avslöja att Djurgården också är överens om ett treårskontrakt med stjärnmålvakten Mikael Tellqvist.
Fan fick dom stålarna till det ifrån?
Är inte Gården i det närmaste konkursmässsigt eller?
För inte fan har dom några trottoarkanter att sälja...., för billig kan han väl knappast ha varit va?
Fan fick dom stålarna till det ifrån?
Är inte Gården i det närmaste konkursmässsigt eller?
För inte fan har dom några trottoarkanter att sälja...., för billig kan han väl knappast ha varit va?
Som jag har förstått det så vill han bo i stockholm och låta barnen växa upp där, sen har han väl en del pengar så att han överlever att ha en medellön i ett SHL lag, han bör ju håva in MINST 150 000 i månaden iallafall. Sen har han väl tjänat en del i KHL.
Som jag har förstått det så vill han bo i stockholm och låta barnen växa upp där, sen har han väl en del pengar så att han överlever att ha en medellön i ett SHL lag, han bör ju håva in MINST 150 000 i månaden iallafall. Sen har han väl tjänat en del i KHL.
När man inte trodde något skulle ske på ett tag så börjar det plötsligt hända lite grejer. Måste säga att jag är nöjd med Armalis. Tycker det är en bra ersättare till Reideborn. En rutinerad Mikael Tellqvist och en ung och lovande Armalis blir bra.
Vad ska man säga om Alexander Deilert då? han har gjort det riktigt bra i Karlskoga de åren han har varit där så han är definitivt en bättre hockeyspelare nu än när han var sist hos oss. Frågan är dock om han håller i Elitserien? återstår att se.
Rundqvist har jag ingen koll som helst koll på. Någon som vet något om honom och kan berätta lite?
Riktigt bra målvaktspar måste jag säga, behövs rutin nu när vi spelar i finrummet. Deilert var väl ingen höjdare när han lirade hos oss för en 3-4år sedan, han lär väl ha växt en del som spelare.
Fast jag tycker han fick orättvist mycket kritik, stor och stark och habil, nu kommer det in en myggviktare som åker som en vante framför mål, heja Leksand.