Citat:
Ursprungligen postat av
genushexan
Stön....
Jag skall tala om för dig att de svenska kvinnorna inte är särskilt intresserade av vita patetiska talibaner som dig, så din "vägran" är inte något större problem, och för oss finns det gott om vackra kvinnor, eller mer jämställda män för den som vill det. Eftersom talibaneriet är rätt utbrett bland vita såsseloosermän i det här landet kan man altid ta någon trevlig utländsk om det skulle vara så.
Jag är mest bekymrad över att du vill ge dig på asiatiska och latinamerikanska kvinnor. Visserligen tror jag inte att någon av dem kommer att finna dig mer intressant än svenska kvinnor, men det finns kanske någon fattig som du försöker utnyttja, vilket aktualiserar frågan vad man skall göra åt problemet med "fruimport" som skämmer ut Sverige.
Att svenska kvinnor betraktar vanliga vita och hårt arbetande män som "talibaner" belyser ju och understryker samt bekräftar mina påståenden i trådstarten. Dessutom bör du tacka och bocka med mössan i hand för den extra skattemiljon från män som du som kvinna genomsnittligen åtnjuter under din livstid.
Du bevisar verkligen att den svenska kvinnan är hatisk och otacksam. Får tacka för att du belägger min tes. Att svenska kvinnor vurmar för massinvndring från barbariska och efterblivna, kvinnoförtryckande kulturer, och samtidigt kallar sig fredsälskare och feminister är ju ett stort jävla skämt. Som ni sår kommer ni att få skörda.
Svenska män tröttnar nu och slår näven i bordet. Det är nog.