2014-04-17, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skelet
Lägg ner statsbög.
Tack!
Tycker det är ultra geeky och hoppas sånt där trams försvinner. Finns inget värre än wannabe proffs som sitter och gråter för att resten av laget har 1% mindre än honom. OM folk inte såg sånt kanske man skulle spela mer och klaga mindre på Siemas.
Citera
2014-04-18, 00:08
Medlem
xyklopfs avatar
Spelar visst World of Campers just nu.
Lag efter lag där de kör knappt nånting, sen sitter de och väntar ut tiden.

Angående det här med stats och liknande: har lagt märke till att när folk börjar klaga INNAN matchen att "only xx% chance to win", dessa matcher brukar förloras. PGA av att folk tapper då lusten att åtminstone försöka göra sitt bästa när man får höra att det är ingen mening. EN dålig kommentar KAN sänka ett lag. Folk får ha vilka mods de vill (som är tillåtna), men JAG tycker att tror man inte laget har en chans; håll det för er själva i så fall och försök i alla fall.

Matchen är inte över förräns den är över.

Gör man sitt bästa och förlorar har man inget att skämmas för, för då kan man i alla fall säga att man gjorde sitt bästa för sig själv och för laget.

Ni behöver inte hålla med mig om detta. Det här är bara vad jag tycker.
Citera
2014-04-18, 00:13
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Angående det här med stats och liknande: har lagt märke till att när folk börjar klaga INNAN matchen att "only xx% chance to win", dessa matcher brukar förloras. PGA av att folk tapper då lusten att åtminstone försöka göra sitt bästa när man får höra att det är ingen mening. EN dålig kommentar KAN sänka ett lag. Folk får ha vilka mods de vill (som är tillåtna), men JAG tycker att tror man inte laget har en chans; håll det för er själva i så fall och försök i alla fall.
Jag brukar kontra med att xvm är en lögnaktig hora, rätt ofta som andra hakar på och säger att de är skit att gå efter.

Citat:
Gör man sitt bästa och förlorar har man inget att skämmas för, för då kan man i alla fall säga att man gjorde sitt bästa för sig själv och för laget.
jag har vunnit matcher med chans att vinna under 20% och förlorat matcher med chans att vinna över 80% är det för högt tenderar en del att överskatta sin egna förmåga och susa iväg som nån rambo wannabe.
Citera
2014-04-18, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Du måste gå in på xvm hemsida o regga dig numera om du vill se det.
man behöver inte regga sig... du loggar på med wot-inloggningen. däremot måste du aktivera det på xvm-sidan

som jag fattade behöver du inte logga in om du är inloggad på wot-hemsidan med ditt konto, men det törs jag inte svära på.

jag postade en länk för någon sida sedan till hur man skulle göra..
Citera
2014-04-18, 00:40
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
som jag fattade behöver du inte logga in om du är inloggad på wot-hemsidan med ditt konto, men det törs jag inte svära på.
Logga in och klicka på "activate" så räcker inte med wot.
Citera
2014-04-18, 01:01
Moderator
Arne.Ankas avatar
Autoaim siktar annorlunda nu, använder det en del på awfull panther och när jag autoaimade T92 så träffade jag larvbanden, har de kommit ut officiella patch notes om ändringarna?
Citera
2014-04-18, 01:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skelet
Lägg ner statsbög.
+1
Citera
2014-04-18, 02:06
Medlem
Går Det Att Ladda Ner På Mac?
Citera
2014-04-18, 03:14
Moderator
Arne.Ankas avatar
Jag måste ha träffat dom 3 största statspaddarna i universum...alla 3 låg runt 67-68% wr, minst 15.000 matcher men tillsammans gjorde dom 4262 skada med tier10 vagnar i en tier 8-10 match, 2 dog riktigt snabbt med den 3:e minuten efter.

Jag gjorde ~407 skada på en av dom...med t-54....med 175mm pen ap skott...ibland undrar jag om vissa köper sina konton på ebay.
Citera
2014-04-18, 05:41
Medlem
Börjat spela spg idag. Jag har skaffat mig en fin spg med rotating turret, Pz.Sfl. IVb som jag är nöjd med men har två frågor:

Jag har problem med LT som rushar fram till mig i hembasen och dödar mig (ibland jag lyckades försvara mig och dödat LTn alldeles själv) och mitt lag bryr sig inte att hjälpa mig så det är lite jobbigt. Så vad är bästa tips för motverka detta? Min spg är lite långsam så jag kan inte hänga med lemming tåget för skydd.

Nästa vagn efter min nuvarande spg är Grille, ser ut som en kul vagn men jag är lite oroligt att Grille har kort arc jämfört med min nuvarande. Ska jag skaffa Grille ändå?
Citera
2014-04-18, 06:33
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKolv
Tack!
Tycker det är ultra geeky och hoppas sånt där trams försvinner. Finns inget värre än wannabe proffs som sitter och gråter för att resten av laget har 1% mindre än honom. OM folk inte såg sånt kanske man skulle spela mer och klaga mindre på Siemas.

Håller med 100%

Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Jag brukar kontra med att xvm är en lögnaktig hora, rätt ofta som andra hakar på och säger att de är skit att gå efter.

jag har vunnit matcher med chans att vinna under 20% och förlorat matcher med chans att vinna över 80% är det för högt tenderar en del att överskatta sin egna förmåga och susa iväg som nån rambo wannabe.

Amen +1

Det har ju hänt ett antal gånger ja
Citera
2014-04-18, 10:06
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Börjat spela spg idag. Jag har skaffat mig en fin spg med rotating turret, Pz.Sfl. IVb som jag är nöjd med men har två frågor:

Jag har problem med LT som rushar fram till mig i hembasen och dödar mig (ibland jag lyckades försvara mig och dödat LTn alldeles själv) och mitt lag bryr sig inte att hjälpa mig så det är lite jobbigt. Så vad är bästa tips för motverka detta? Min spg är lite långsam så jag kan inte hänga med lemming tåget för skydd.

Nästa vagn efter min nuvarande spg är Grille, ser ut som en kul vagn men jag är lite oroligt att Grille har kort arc jämfört med min nuvarande. Ska jag skaffa Grille ändå?

Jag tycker Grille är den roligaste artyn hittills i tyska trädet, man kan med lite skills ligga rätt bra kills med den, 6 kills är inga problem. Men jag vet inte om dom nerfat den nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in