2014-04-17, 14:34
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Jaså, jag som trodde guldammo var just GULDammo.

Snart får jag äntligen kv1s, men då startar grindet för att få nya kanonen. Känns lite B att köpa en ny tank men så har man i princip den redan för att ens föregående är helt uppgraderad.

Ja det var länge sedan guldammo var guldammo

Men fan, testade uppdateringen och historical battle nu - sicket skräp! Jag trodde dom gjort nya kartor efter verkliga platser men det var ju fan samma jädra trök!
Citera
2014-04-17, 14:34
Medlem
Kriminalarens avatar
Kul när man i sin T49 vinner en T6-match, gör 2300 dmg, dödar 6, får ace tanker, high caliber mm och belönas med 28 000 i krediter och 1100 XP
Citera
2014-04-17, 16:03
Medlem
xyklopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Kagge
Jag testar just nu nya versionen. Är det bara jag eller är spelet betydligt suddigare än förut? Jag spelar i Linux så det kan ju bero på det.
Hos mig är det vatten som ser mysko ut, samt Tiger1 stridsvagnen ser ut att vara i dålig "cel-shading".
Andra saker som landskap, träd och andra vagnar är väldigt snygga.
Och då har jag ett ganska nytt grafikkort och en bra dator (tycker jag).
Jag kör dock inte Linux.
Citera
2014-04-17, 16:39
Medlem
liddens avatar
Citat:
Snart får jag äntligen kv1s, men då startar grindet för att få nya kanonen. Känns lite B att köpa en ny tank men så har man i princip den redan för att ens föregående är helt uppgraderad.

KV-1S går att köra i historical battles, där har den alltid samma konfiguration. Det är kanske ett bättre sätt att grinda än att spela randaoms.
Citera
2014-04-17, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Jag tror det kom vid en tidigare patch, jag reagerade också innan på att vissa vagnar känns som att dom går långsammare.....det kan vara en realism korrigering dom har lagt in förut.

Det är pga FOV-ändringen, perspektivet gör att allt känns lite segt.
Citera
2014-04-17, 18:43
Medlem
Forzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Det är pga FOV-ändringen, perspektivet gör att allt känns lite segt.

Du råkar inte veta vad det var innan patchen?

Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
nä inte som förut nu.

man måste aktivera det på xvmmods-sidan tydligen. det ser inte ut som innan, iallafall inte som jag har haft det

förut var det bara att lägga in det på rätt ställe så fungerade det.

fick väl söka själv då

http://www.worldoftanks-wot.com/mods/xvm-9-0/

Värdelöst, onödigt krångel och verkar vara ett steg mot ännu värre saker framöver. Citat från officiellt xvm-håll på WoT-forumet:
"And this will give us many other benefits in future, because we will be able to propose personal services (that can be paid)."

Nu är det alltså bara att vänta på att det dyker upp ett nytt alternativ...
Citera
2014-04-17, 19:42
Medlem
xyklopfs avatar
Hade en spelare i laget nu med namnet Boheameagle. Är det Mighty Jingles? Hans youtubekanal heter ju så.
Citera
2014-04-17, 19:46
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
KV-1S går att köra i historical battles, där har den alltid samma konfiguration. Det är kanske ett bättre sätt att grinda än att spela randaoms.

Får man mer XP då eller?

Blir så matt, möter tier7 hela tiden och får i snitt 200 exp per game. Suck.
Citera
2014-04-17, 19:53
Medlem
swebarbs avatar
nån som får xvm att funka där man ser andras antal games och rating att funka? får det bara blankt på alla users ingame.. dock funkar mitt eget i huvudmenyn där man ser alla sina tanks mest spelade games.
Citera
2014-04-17, 19:53
Medlem
Inzaneclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Hade en spelare i laget nu med namnet Boheameagle. Är det Mighty Jingles? Hans youtubekanal heter ju så.
Nja, han heter Jingles där också.
Antingen nån random eller så har Jingles startat ett statpadding-konto.
Citera
2014-04-17, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
nån som får xvm att funka där man ser andras antal games och rating att funka? får det bara blankt på alla users ingame.. dock funkar mitt eget i huvudmenyn där man ser alla sina tanks mest spelade games.
Du måste gå in på xvm hemsida o regga dig numera om du vill se det.
Citera
2014-04-17, 20:26
Medlem
liddens avatar
Citat:
Får man mer XP då eller?

Nej, men din kv-1s är lika bra som alla andra kv-1s. I randoms kommer din tank vara sämre än andra kv-1s innan den är uppgraderad..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in