2014-04-18, 05:13
Medlem
WordWarriors avatar
Vi svenska män är väl egentligen rätt fantastiska? Vi har drivit upp välståndet i landet med våra uppfinningar och vår starka drivkraft. Vi har givit kvinnorna självständighet och frihet. Vad har detta givit oss själva? Mäns självmord, en majoritet mörkas. Social utsatthet mörkas. Diskriminering av pojkar i skolan mörkas. Att män utgör 95 % av de som dör på jobbet mörkas. Vi lever även 4-5 år kortare än kvinnor. Vårt eget fel? Elller snedprioritering av vårdresurser? Kvinnoliv är mer värt än mansliv. Vi kan offras...

Svenska män: vi har välkomnat kvinnor i samhälllet, men får bara skit. Varför? Kvinnor kan bara gilla och åtrå män de ser upp till. Ett fåtal. Ni andra är körda. Offer. Känns det hårt? Ja, jag vet, men det är sant. Det finns flera lagar i Sverige, vars enda syfte är att trycka ner män. Jämställdhet? Knappast!

Mitt förslag: vägra ingå fasta relationer med svenska kvinnor. Vägra låta er tryckas ner av kvinnor. Inte ens kvinnor vill ha förtryckta män. Själv sticker jag snart, men ni andra... Rädda er själva... Säg ifrån. Eller bli tillintetgjorda. Där står vi idag. Välj.

Vänta inte. Vägra äktenskap och barn med svenska kvinnor. Nu.

Input på detta?

Tips på riktiga kvinnor: Sydamerika och asien...
Citera
2014-04-18, 05:20
Medlem
Det finns fortfarande många bra kvinnor här i Sverige. Du kanske dras till problemrelationer? Felet kanske ligger hos dig?
Citera
2014-04-18, 05:22
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Det finns fortfarande många bra kvinnor här i Sverige. Du kanske dras till problemrelationer. Felet kanske ligger hos dig?

Nej, felet är systematiskt. Det kallas feminism. Radikal feminism. Några undantag räddar inte ett land. Tyvärr.

Jag glömde t.o.m. att nämna hur liten rättssäkerhet män har. Ett samlag kan kosta tre år i finkan och ett förstört liv. På ett utpekande av en psyksjuk svenska.

Lämna skiten, ni som har pengar och utbildning, som jag...

Intressant läsning:

http://www.amazon.com/Men-Strike-Boycotting-Marriage-Fatherhood/dp/1594036756

http://www.mgtow.com/
Senast redigerad av WordWarrior 2014-04-18 kl. 05:34.
Citera
2014-04-18, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej, felet är systematiskt. Det kallas feminism. Radikal feminism. Några undantag räddar inte ett land. Tyvärr.
En klar majoritet av alla kvinnor jag har träffat är inte feminister. Den där dominanta feministtypen är enligt mig ganska ovanlig. Sen får man väl stå på sig lite också och inte låta sig kuvas.
Ledarrollen får man ta, det är ingenting som bara serveras helt gratis.

Jag har varit ihop med en feminist. Hon gillar inte feminism längre, hon tycker att det är trams.

Många saker som feministerna tjatar om är rena vanföreställningar. Men som tur är så finns bra botemedel mot sånt, så ge inte upp hoppet än.
Citera
2014-04-18, 05:56
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
En klar majoritet av alla kvinnor jag har träffat är inte feminister. Den där dominanta feministtypen är enligt mig ganska ovanlig. Sen får man väl stå på sig lite också och inte låta sig kuvas.
Ledarrollen får man ta, det är ingenting som bara serveras helt gratis.

Jag har varit ihop med en feminist. Hon gillar inte feminism längre, hon tycker att det är trams.

Många saker som feministerna tjatar om är rena vanföreställningar. Men som tur är så finns bra botemedel mot sånt, så ge inte upp hoppet än.

Passivitet är också medgivande. Märk väl: de mest fertila kvinnorna vill ha mansförtryck och massinvandring. Hälften av alla unga kvinnor röstar vänster och marxism. Så sliter man en nation i stycken...
Citera
2014-04-18, 06:45
Medlem
blueberry1s avatar
Håller med!

Svenska kvinnor har alldeles för mycket att säga till om, och dom håller oss i koppel som dumma valpar, trött på digitaliseringen och idealiseringen som man aldrig kan leva upp till.

Tror dessvärre att enda lösningen e att lämna sverige för här e hela dejting/förhållande processen alldeles för mekanisk

intresse/utbildning/bostad/inkomst/social status och så klart det lilla extra personlighet......
Citera
2014-04-18, 06:45
Bannlyst
Kanske vissa av oss har haft tur som aldrig haft någon kvinna.
Kvinnor verkar bara vara ute efter makt och få bestämma i samhället och kan välja de allra bästa männen. Allt verkar ska ske på kvinnans villkor. Det är männen som byggt upp civilisationen och välståndet och kvinnan som övertar rollen i samhället mer och mer och ser ut därefter. Ekonomiska förluster och massinvandring samt blödighet. Vet inte ens om jag vill kalla landet för svenskt.

Ska du lämna den sjunkande skutan World Warrior?
Senast redigerad av Luxaxaria 2014-04-18 kl. 06:51.
Citera
2014-04-18, 06:50
Medlem
blueberry1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria
Kvinnor verkar bara vara ute efter makt och få bestämma i samhället och kan välja de allra bästa männen. Allt verkar ska ske på kvinnans villkor. Det är männen som byggt upp civilisationen och välståndet och kvinnan som övertar rollen i samhället mer och mer och ser ut därefter. Ekonomiska förluster och massinvandring samt blödighet.

Männen bygger bron, männen bygger bilen och männen bygger husen ..männen fattar dom hårda besluten i samhället... , hade kvinnan styrt hade alla blivit hårfrisörskor med D&G tröjor ...
Citera
2014-04-18, 07:11
Medlem
Rasblandning? Nej tack. Det gäller att hitta en vettig vit svensk tjej och hålla fast vid henne. Gör barn med henne.
Citera
2014-04-18, 07:12
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Jag har full förståelse för den frustration TS känner. Dock, min erfarenhet är att de allra flesta svenska kvinnor inte ens förstått vad svensk feminism är för något. Det absolut bästa som hänt oss som är motståndare till feminism och all annan marxism är genusforskningen. För många svenska kvinnor har nämligen genusforskningen blivit den stora ögonöppnaren eftersom den helt enkelt är såpass idiotisk att ingen vettig människa låter sig luras. Pröva att fråga en "random svensk kvinna" om vad de tror att feminism är för något och de flesta kommer att svara något i stil med "lika rättigheter" för kvinnor. Förklara sedan genusforskningen och dess bravader och jag garanterar att nästan alla dessa kvinnor kommer att slå bakut och du har sått fröt till blivande antifeminister. Det är ändå så att nästan alla vill behålla sin biologiska könsidentitet, såväl kvinnor som män, och inte vara någon könlös "hen".

Marxistpropagandan har varit total under många år i Sverige och alla som läst lite psykologi och känner till begrepp som gruppbeteende och klassisk betingning vet varför det ser ut som det gör här hos oss.
Senast redigerad av Aegishjalmr 2014-04-18 kl. 07:17. Anledning: Ord
Citera
2014-04-18, 07:53
Medlem
genushexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vi svenska män är väl egentligen rätt fantastiska? Vi har drivit upp välståndet i landet med våra uppfinningar och vår starka drivkraft. Vi har givit kvinnorna självständighet och frihet. Vad har detta givit oss själva? Mäns självmord, en majoritet mörkas. Social utsatthet mörkas. Diskriminering av pojkar i skolan mörkas. Att män utgör 95 % av de som dör på jobbet mörkas. Vi lever även 4-5 år kortare än kvinnor. Vårt eget fel? Elller snedprioritering av vårdresurser? Kvinnoliv är mer värt än mansliv. Vi kan offras...

Svenska män: vi har välkomnat kvinnor i samhälllet, men får bara skit. Varför? Kvinnor kan bara gilla och åtrå män de ser upp till. Ett fåtal. Ni andra är körda. Offer. Känns det hårt? Ja, jag vet, men det är sant. Det finns flera lagar i Sverige, vars enda syfte är att trycka ner män. Jämställdhet? Knappast!

Mitt förslag: vägra ingå fasta relationer med svenska kvinnor. Vägra låta er tryckas ner av kvinnor. Inte ens kvinnor vill ha förtryckta män. Själv sticker jag snart, men ni andra... Rädda er själva... Säg ifrån. Eller bli tillintetgjorda. Där står vi idag. Välj.

Vänta inte. Vägra äktenskap och barn med svenska kvinnor. Nu.

Input på detta?

Tips på riktiga kvinnor: Sydamerika och asien...
Stön....
Jag skall tala om för dig att de svenska kvinnorna inte är särskilt intresserade av vita patetiska talibaner som dig, så din "vägran" är inte något större problem, och för oss finns det gott om vackra kvinnor, eller mer jämställda män för den som vill det. Eftersom talibaneriet är rätt utbrett bland vita såsseloosermän i det här landet kan man altid ta någon trevlig utländsk om det skulle vara så.

Jag är mest bekymrad över att du vill ge dig på asiatiska och latinamerikanska kvinnor. Visserligen tror jag inte att någon av dem kommer att finna dig mer intressant än svenska kvinnor, men det finns kanske någon fattig som du försöker utnyttja, vilket aktualiserar frågan vad man skall göra åt problemet med "fruimport" som skämmer ut Sverige.
Citera
2014-04-18, 08:02
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria
Kvinnor verkar bara vara ute efter makt och få bestämma i samhället och kan välja de allra bästa männen. Allt verkar ska ske på kvinnans villkor. Det är männen som byggt upp civilisationen och välståndet och kvinnan som övertar rollen i samhället mer och mer och ser ut därefter. Ekonomiska förluster och massinvandring samt blödighet. Vet inte ens om jag vill kalla landet för svenskt.

Ska du lämna den sjunkande skutan World Warrior?

Snälla Luxaxaria, bilda dig inte en uppfattning om hur verkligheten ser ut från flashback. Ta dig ut i den verkliga verkligheten, upplev den utan en massa förutfattade meningar från personer som WordWarrior, och bilda dig sedan en egen uppfattning om vad sanningen är istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in